Jump to content
darkavenger

Съвет за покупка на Акорд 8 ген.

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Какъв разход дава Легена :)))Конкретно ме интересува да си го пусна на темпомат 120-130км/ч.

С такова каране ще направиш разхода на дълго по книжка.

Първото ми качване на моя Legend беше Пловдив-Козлодуй, поддържане на 140-150km/ч (понеже пътувахме заедно с още една кола), няколко пъти до 200+, разход 9.9 по борд.

На всеки "нормално"-то е различно, за това няма смисъл да посочваме разход, но да кажем че на дълго ще гори ~11л./100 и градско ~20/100.

Аз лично съм мноооого лош пример за разход....движа се с 12-13/100 и 20+/100, никога друга кола не ме е изпреварвала(надбягвала) до сега !!!:honda:

 

Ей ора, ... пийте по една бира и се успокойте малко, бре... :punk:

Тя веке темата и тя забрави за какво е, ама - какво му е толкова трудно за газифициране на тая колица - по нагоре нещо такова се спореше.

Лично съм си слагал уредби на какво ли не -  Accord Aerodeck 88, Renault 21, Feroza, Prelude 3 gen. - с два карбуратора, 4 ген, какво ли още не...

Всичко се газифицира - стига да имаш нещо между ушите и то да работи...

Тоя сервиз, ония сервиз - половината не могат да се изпикаят сами, а вие си вадите изводи от дейността им.

Тоя автомобил е невероятен и ако имам пари, ... ей ся отивам и го лапам - колата де... :lol: :lol: :lol:

Няма нищо общо с разни Акорд - и и това, че не намери пазар нищо не значи, ... всъщност значи - говори за тъпотията на купувача...

Наздраве момци, ... не гледайте толкова сериозно на живота.

Никой няма да излезне жив от него... :punk:

:thumbs1:  :thumbs1:

 

Привет и от мен.Колеги дайте повече информация за смяната на хидравличната течност в "съединителите" на Legend-а.Интервал за смяна.Цена.Може ли в "домашни условия" да се сменя? Как да разбера дали е сменяна течността ако отида да си купя Legend-а на 60 000 мили?И защо няма , никой не продава (в Англия включително) Legend след 2009?

Не става ясно за коя течност точно питаш? Накратко:

Задния диф. има 2 сектора, маслото е ATF около 3.5л. общо. Цената на ОЕМ масло е 36лв/литър, заместители около 20-25лв./литър. - на всеки 45000км/36мес.

Авт.ск.кутия се обновява около 3л. ATF. - на всеки 72000км/72мес. (първия път на нова кола с новото масло се прави на 120000км/96мес.) На пръчката за нивото на кутията гледаш дали е червено-вишнев цвят, кафеникав или направо черен....лесно се разбира дали е сменяно.

Раздатката - около 0.5л. 80W90. Цената на ОЕМ масло е 72лв./литър, заместители около 20лв./литър. - на всеки 120000км/96мес.

Спирачна течност - малко над литър общо ще отиде DOT 4, DOT 5.1 или нагоре (без DOT 5) - на 36мес.

Хидравлична течност за кормилната рейката, не пише за подмяна на въпросната вместимост от 1.1л., но е хубаво да се обнови частично - около 0.5л. или повече (няколко пъти) ако е почерняла повечко. Mаслото е ATF.

Оригиналния антифриз първите 10години или 200000км. не се пипа.

 

Всичко спокойно може да се обслужи в гараж с канал/естекада или някъде на подемник. Зад.диф., ск.кутия и раздатката си имат пробки както за наливане, така и за ниво - пълненето става лесно с шприц. Хидр.течност със спинцовка с маркуче отгоре от казанчето, а за сп.течност на самотек или с помпане на педала. Няма нищо сложно и различно кой знае какво от на другите коли.

 

А тоя леген що още не се е продал ? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397568759443993&slink=6wbv5f 

Явно има причина!

A и отделно, стадото в BG е свикнало за тия пари да купува БМВ 5ца и Ауди А6. Ако питаш някой дали се е возил в Lexus GS, Honda Legend или в някое infiniti какъв ли ще бъде отговора....вероятно: "Какво е това?" :D

Редактирано от vanio_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Нали при Legend-а въртящият момент се разпределя към колелото , което има най много нужда от него т.е. имаме постоянно подаване, променяне на въртящ момент в (петте съединитела). Един колега беше писал, че тази течност се сменя на 20 000 км , което не звучи логично и струва около 800 лв. в Бултрако. Та аз карам много и искам да си взема Legend, и ако не мога да си сменям маслата сам и ако това с 20 000-те хил.километра е вярно просто не е за мен.Много благодарности за отговора по горе.Ако пътя те доведе към Горна Оряховица обади се да пием по бира, и всеки който чете разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа течността в хидравличните съединители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма такива течности за 800лв !!!

Горе съм писал кои флуиди се сменят, през какъв интервал, какво количество са и цената им.

Единственото специфично в тая кола е задния диференциал двата му сектора съединители и хипоид с АТФ масло.

SH-AWD системата е много интелигентна и сложна, същевременно няма нищо сложно в поддръжката.

Имаш едни 3.5л. ATF масло на 45000 и 0.5л. диф.масло в раздатка на 120000км. - това е. (ОЕМ около 160лв., качествени заместители около 100лв.)

Нямаш толкова съединители! Отпред задвижването не е като "интелекта" отзад, въртящия момент към предните колела не се разпределя между тях, а е по равно към двете винаги.

Имаш разпределение като цяло отпред/отзад от 30/70% до 70/30% и това което отива към задните може 0-100% да ходи към едно от двете. Така във всеки един момент имаш поне 15% от общия върт.момент на една от предните гуми, до максимум 35% от общия. Отзад на гума вече може в даден момент да има от 0% до 70% от общия. Всичко се разпределя в реално време в зависимост от много неща и датчици. На таблото може да се наблюдава какво се случва към всяка една от гумите. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=vuUaqFnsb2M

 

С удоволствие бих обяснил всичко на всеки, който има такава кола или е решил да я купува.

За AUDI-та и BMW-та от същия клас не ми се говори :censored: ....ОЕМ ремъка ми е 79лв.,ОЕМ водна помпа 220лв. и т.н. нищо общо с цените на немските "машини".

Редактирано от vanio_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за тази информация и за готовността да я споделиш. Търсенето започва.....☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега с Legend т форума беше някъде споделял, че в София му давала 20-25/100.

 

А за цените на частите много не съм съгласен. На мен са ми казвали, че един фар ми бил 1000 лева, решетката 400 и т.н. Та не знам колко са по-скъпи немските, ако тези цени, които споделям са верни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти мислиш да я блъскаш ли та се интересуваш точно от фарове и решетки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега с Legend т форума беше някъде споделял, че в София му давала 20-25/100.

 

Чакай малко колега, ако караш лекичко разхода ще бъде до 18/100, ама тогава не ти трябва такава кола, камо ли за градска. Иначе 20-25/100 не е ненормален разход за кола 4х4 автомат 300hp ~2тона, зависи от много неща.

 

А за цените на частите много не съм съгласен. На мен са ми казвали, че един фар ми бил 1000 лева, решетката 400 и т.н. Та не знам колко са по-скъпи немските, ако тези цени, които споделям са верни.

Чакай и тука. Говоря за цените спрямо немската алтернатива от същия клас.

Часите на Legend-а не са много по-скъпи от на акорда, разликите идват предимно от екстрите, които струват мнооого пари. За обслужване и поддръжка е почти все тая. Като съпоставим с немската класа - цените там са 2х 3х.

 

На бързичко ще загатна.

-Решетката на акорда е почти същите пари, разликата идва от от това, че в емблемта на LEGEND-а има вградени датчици/радар за адаптивния круиз контрол, системата против сблъсък и т.н. Нещата са съвсем различни и цената е доста над 400лв, повярвай. ;) На Акорд 8 ген. ще е като при Legend-а. Такава кола се кара само с пълно автокаско.

-При фара ситуацията е подобна. При Legend-а фаровете се саморегулират по височина взависимост от товара в купето, скоростта, завиват в завойте и т.н. Цената е около 2000 :D ... то на акорда е над 1000: 

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SEA701&block_02=B__0800&block_03=3187

Та..Цените ти са НЕверни ;) За немските по-добре не питай, че само лайсната с датчиците на парктроника на S320 CDI 2002г. е 4бона. 

На Legend-a страничните огледала са самозатъмняващи се...поляризирани стъкла, нам си к'во фолио отзад, гелове вътре и т.н. цената е ~750лв. за брой  :whistle: . При BMW 7ца е над 2000лв.

Който иска лукс си плаща, това е положението.

Правиш каско и се перкаш без притеснения, ако излезнат щети си ги поемат и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не са ми верни цените? Аз казвам, че за Акорда са тези, които пиша. А за тези на немските, които пишеш направо ме бутна от коня. Аз класа на S и 7 series никога не съм го харесвал и не съм се интересувал. Но си мисля, че Легенд-да е по-меродавно да се сравнява с 5 серия и Е-клас.

 

А иначе от цените точно на фарове и решетка съм се интересувал, защото мислех да си фейслифтвам муцуната, ама се оказа доста по-скъпо начинание отколкото да сменя колата :)

 

А, недай Боже, да има сблъсъци!!!:) :) :)

 

П.П. Между другото от миниспора, който се заформи разбрах много ценни неща за някои неща по Легенд-а и все повече съм впечатлен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите уважения колега Veseliq, аз съм управител на въпросния сервиз, и не мога да разбера защо се съмняваш в нашата работа след като вече си наш клиент и знаеш как работим, виждаш че Маздата на баща ти е ОК, виждаш как монтираме и настройваме, смяташ ли че на въпросната К20 е възможно да претупаме работата си, няма начин, всичко е направено както трябва, без никаква забележка, това може да се провери навсякъде и от всеки, всеки майстор ще го потвърди ако прегледа въпросната кола.

 

За съжаление много често запалителните системи създават проблеми при работа на газ, диелектричната якост на газта е много по-висока от тази на бензина, за да се запали правилно сместа на газ е необходима безупречна искра, често на бензин не се усеща никакъв проблем, а на газ имаме прекъсване, това е спецификата на това евтино гориво, не търпи забележки в запалителната система.

 

В чужбина преди монтаж колегите изискват задължителна подмяна на запалителните свещи, така си спестяват подобни статии, у нас почти никой клиент не би направил такава профилактична подмяна, тук първо монтираме газовия инжекцион, и ако има проблеми подменяме нещо по запалването,

 

На въпросната К20 е монтирана адаптивна система, която се самонастройва, или сама си определя колко гориво да подаде, следейки тримовете на бензиновия компютър, при въпросната кола тримовете на газ са около нула процента, което доказва че има достатъчно гориво, и единственото което и липсва е добра искра която да запали сместа.

 

Точно този двигател е изключително капризен на запалване при работа на газ, направили сме много такива, повечето са ОК и не са чували за проблеми, но при два от нашите монтажи след време се появиха такива проблеми, работят една година без забележки, и в един момент се появява пробив по запалителната система,  всякакви сервизи на Хонда провеждат тестове на място, а проблема се усеща в движение, те нямат шанс да го регистрират.

 

За съжаление ние не можем да помогнем в този случай, нашата работа е свършена перфектно и това се вижда от всеки един диагностик, достатъчно е да погледне дългосрочния трим, той казва всичко за сместа, няма какво повече да се направи, оттук нататък има два варианта, или клиента да закупи повредените части, или ние да "маскираме" нещата като подадеме малък процент бензин.

 

Накрая искам да кажа че няма нищо сложно в газифицирането на който и да е автомобил ако човек знае какво прави, дали ще е Легенд или нещо друго е въпрос на по-малко или повече пари, и различното време за монтаж, всеки бензинов двигател може да работи отлично на газ.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите уважения колега Veseliq, аз съм управител на въпросния сервиз, и не мога да разбера защо се съмняваш в нашата работа след като вече си наш клиент и знаеш как работим, виждаш че Маздата на баща ти е ОК, виждаш как монтираме и настройваме, смяташ ли че на въпросната К20 е възможно да претупаме работата си, няма начин, всичко е направено както трябва, без никаква забележка, това може да се провери навсякъде и от всеки, всеки майстор ще го потвърди ако прегледа въпросната кола.

 

Няма нужда да ми се обяснявате на мене - даже преди да разбера, че колегата с проблемите е слагал газовата при вас - ви препоръчах. Може би е добре вместо да се оправдавате в случайна тема, е добре да се свържете с него и да го направите щастлив :) Ето ги и неговите оплаквания:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&p=1057380499

 

За останалата част от поста ви - това се опитвах да кажа и на vanio_tt. Че поставянето на газова уредба не винаги значи "даваш 1000-2000лв и колата ти има идентично поведение като преди, идентична поддръжка и просто по-евтино гориво" - някой път, точно заради тези капризи на модерните двигатели, се появяват проблеми. Дори перфектно поставената газова уредба на баща ми изисква малко допълнителни грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново пишеш в темата, без връзка с нея. Иначе естествено, че всеки ще си измие ръцете с газта. Стереотипите съществуват с причина. "Винаги" са виновни газаджийте, не защото няма изключения, а защото обикновено е така. Тези "некадърници" Юби-ко, 4 години каквото са ми пипнали по колата, е изчезнало веднага. Трудно ли е да се повярва, че ако се появи кола с току-що поставена газ, която прекъсва, проблема е от газта, а не от бобината, която на тази кола не се случва често да изгори? (Без да се заяждам, питам, за да намерим изстината).

 

Ако търсиш извинение - единствено колегата Moonchild може би ти го дължи. Но този случай под по-различна перспектива доказва това, което писах. Да, с газ е по-евтино, но далеч не е безпроблемно. В случая не е бил проблема газта, но ако нямаше газ, Moonchild щеше да получи по-бърза и точна диагноза на проблема си, понеже нямаше да се търси там където не може да бъде.

 

А аз ако взема кола на бензин, е много вероятно да я газифицирам при вас. От Маздата, която взех на бащата, сме безкрайно доволни. Не случайно ви препоръчвах по-назад в цитираната тема :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdravei kolega,sugaliavam ne moga da pisha na kirilitca.otnosno po tvoqat vupros niama da sburkash ako ci kupish  8 generatcia i benzin.2.0 i vtec e razlichen ot 7 generatcia po tova tq e motor k20 i 8 generatcia e r20 a3.7 generatcia e dohc vtec a 8-ta e sohc vtec,za tova 7-ta vurvi poveche,no 8-ta xarchi dosta po malko.motora na 8-ta generatcia vurvi dosta dobre,ako ti se struva tromav vkarai go v zona vtec i ste vidish na kakvo e sposoben....mnogo pozdravi ot Ispania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...