Jump to content
stm

За и против махането на катализатора на CR-V , 1998 г., 128 к.с. , автоматик

Recommended Posts

Колеги CR_V-то e 1998 г. , 128 к.с. , автоматик , 2000 кубика , B20B3 двигател . Кара се предимно на газ , колата си е добре , но ми е чудно този двигател все пак не му ли е трудно с този стар катализатор (или каквото е останало о т него....) 

 

 

Какви са признаците на заминала катализатор ?

 

Ако се махне стария на негово място резонаторно гърне ли се слага ?

 

Какви проблеми би имало с ландаи сонди и други подобни ? Има ли някой с преки наблюдения след махането му какъв е ефекта /проблема ?

 

 

Или да си спазвам принципа че нещо което си работи добре не се пипа............Аз като цяло проблеми с колата нямам само се чудя какво да човъркам по нея... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега някъде имаше раздел където един колега от гр.Левски беше писал, че е махнал неговия и на неговото място е сложил готово резонаторно гърне с втулка която повдига ламда сондата и не е имал проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои няма какво да повдига, щото няма ламбда след катализатора :) Ама се чудя що се заяжда с него, признаците са че смърди като на развалени яица ако е замина, като го тупнеш от долу ако чуеш вътре да изтропа като да е пълен с пясък или парчета пак е заминал, ако е прегряван и се е стопил тогава колата ти няма да въври така или иначе. С две думи, ако колата ти върви ако ще и 30 годишен да е нищо му няма :) Махането на здрав катализатор до нищо хубаво не води, променяш съпротивлението на цялата генерация а това е важно.

  Ако толкова ти се иска да човъркаш нещо, никога не е късно да си купиш един фият, уверявам те минута свободно време няма да ти остане от него :) няма да имаш време да си помислиш за катализатора на Хондата дори :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за оффтопика-ама Слави-вече 1 час се смея на предложението ти за Фиата-имал съм преди време и наистина даже няма време човек да ходи на работа!!!:mail: :mail: :mail:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрявейте,

 

За Фията имам един дето го продавам на части. Но мога да го дам и цял :) работи перфекно и ще имаш работа за 20 години напред по него :)

Хубавото е, че няма какво да те изненада във всеки един момент си знаеш, че ще те остави на пътя естествено на място без обхват на GSM-а (поне 5 пъти ми го е правил гарантирам за това преживяване)

П.П. Фията няма катализатор и мяма да го мислиш.

П.П. @stm - надявам се да не обидиш.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги CR_V-то e 1998 г. , 128 к.с. , автоматик , 2000 кубика , B20B3 двигател . Кара се предимно на газ , колата си е добре , но ми е чудно този двигател все пак не му ли е трудно с този стар катализатор (или каквото е останало о т него....) 

 

 

Какви са признаците на заминала катализатор ?

 

Ако се махне стария на негово място резонаторно гърне ли се слага ?

 

Какви проблеми би имало с ландаи сонди и други подобни ? Има ли някой с преки наблюдения след махането му какъв е ефекта /проблема ?

 

 

Или да си спазвам принципа че нещо което си работи добре не се пипа............Аз като цяло проблеми с колата нямам само се чудя какво да човъркам по нея... 

Не знам до колко е възможно пълнежа на катализатора вече да е бегал през другите гърнета и дефакто да няма полза от него. В такъв случай би следвало да е станал по шумен, както и когато е изтърбушен. Ако го махнеш и сложиш права тръба или резонатор вероятно част от ефекта на шумоизолацията която направи на пода да отиде на кино. Мен пък почна да ми се върти идея да пусна втора успоредна генерация след катализатора където да има У-образно разклонение със още едно средно и крайно гърне. Дали ще има ефект за шума както и за вървежа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да офеика през гърнетата :)  вариантите са два, или се стопява, или питите се чупят на парчета, тогава има голяма веротност парчета да влезнат в тръбите и да заседнат някъде по чупките, това наистина е наи лошия вариант :) щото хем сменяш катализатора пък колата пак не върви и се почва сваляне на генерацията да се търси запушеното място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...