Jump to content
WAFFEN SS

Сивик на газ - проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги, онзи ден монтирах газовата на сивика (D15B2 блок, D13B2 глава, Дуал Карб) но нещо не ще да върви както трябва, много е мудна, и не работи равномерно, има някакво леко пукане в ниските, и когато и дам газ, до 2000об. добре, после се замисля, и след 1-2 сек. отива до към 8000об без проблем.

Когато я подкарам, и особенно като е студена, реве а не се наема нормално, като загрее се оправя малко, но сякаш няма тяга

Днес минах на газ анализатор, оправиха ми делкото (центровката) имал съм много предварение,  поуправи се във вървежа но не е много задоволително. майстора каза че може да имам и клапани за реглаж, но не е на 100% сигурен

На бензин проблеми няма. на газ ми даде 10/100 градско, дали е нормално?

А на газаджии не ми се мисли да ходя, предната ми хонда я убиха направо.

 

Да уточня, газовата е:

Изпарител вакумен на ЛОВАТО с чисто нови мембрани оригинални

Газов клапан на ЛОВАТО  с нов фълтър.

Дуал Карб дупчен, с щуцери 8мм. показват се 3мм вътре в карбовете. по съвет на FenaBG 

Въздушен филтър нов.

Свещи на Брикс за газ. нови,  и с моите на НЖК пак същото го прави.

 

Всяко мнение може да е от полза.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развий още тройника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти до края е развит, но днес ми направи впечатление, че когато карам и е на обороти колата, и натисна един-два пъти бутона за убогатителя, и се наема доста осезаемо за момента. малко ме съмнява изпарителя да е нещо прицакан, но както споменах, с нови мембрани е на ЛОВАТО .................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато сложих газов инжекцион колата първо не искаше хич да приеме газта(задушваше се) и трябваше и компютерна настройка,но и малко одвиване на болтчето за налягането към моторът (от изпаритела) друго нещо което е възможно са дюзите(ако се задавя на малки обороти означава че са големи във ниските обороти,но щом ти е показала 10л градско мисля че е добре откъм расход,само и липсва настройка...Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да пробвам с друг изпарител с ел.клапан, и ако няма промяна, ще пробвам със смесителни плочки, но много не ме съветват, всеки казва че с щуцери е най-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как съм направил карбовете

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са.Сега ги развий,скоси ги на 60 градуса,като шапката да остане отгоре като ги завиеш и ги залепи пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи скосеното да сочи надолу, в смисъл към самите игли дето се виждат, към всмукателния колектор, така ли? 

Щото аз малко съм ги скосил, но скосеното сочи нагоре към въздушния филтър, моя грешка значи, на първата снимка се вижда малко скосеното.

 А колко да се подават навътре самите щуцери????  сега са на около 2-3мм.

 

Намерих снимка в нета, това ли е положението в което трябва да е скосеното, само дето моите щуцери съм ги сложил прави, а не под наклон, просто няма как, иначе няма да могат да се сложат маркучите, ще опират в тавата на въздушния филтър.

 

Публикувано изображение

Редактирано от WAFFEN-SS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,спази това на картинката,че сега пълниш бутилката с въздух като дадеш газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря за пояснението, а колко трябва да са навътре щуцерите, и пречи ли  това че не са навити под ъгъл, щото просто няма как да се навият под ъгъл, няма място после за кутията на въздушния филтър?

Редактирано от WAFFEN-SS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко сивика съм правил,ама успявам малък ъгъл да дам.Нямам идея как ще е с перпендикулярен вход.Ама и 2 х 8 мм си е много.6мм си е таман.Теоретично най-добре е да стига шапката до средата.Останалото е експерименти и технологична невъзможност...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6мм. това е вътрешния отвор на щуцера , нали? 

Ще се опитам да дам някакъв наклон, дано тръгне  както трябва, че направо не се кара така, няма никаква тяга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих  2 щуцера, колега "Markony" според теб това ли са правилните наклони, трябва само да измисля захвата за карбовете, но така  поне ще докарам някакъв наклон, а и дали правилно съм ги скосил. или нещо още куца. Направих ги от тръба за зареждане, с вътрешен диаметър 6мм.

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купените са прави, и няма начин да ги сложа под налкон, а и ме кефи да си правя повечето работи сам, е, което е по възможностите ми разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лепи ги с течен метал и пробвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. като ги сложа, ще я подкарам, и ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих щуцерите дето ги бях правил, и смея да твърдя че, колата е съвсем друга, точно и този ефект очаквах, сега се наема доста, навих тройника до край, и развивах докато се изфорсира без да глъхне,  те първа ми предстои да я засека в това положение, и ще пиша колко ми е дала като разход.

Колата върви супер, благодаря на колегата "Markony" за насоките, а и от тях гоних някаква логика.

 

Ето какво представляват в завършен вид щуцерите

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм слагал плочка на Сивик и никога не ми е гърмяла уредба.Остава да си поиграеш с настройките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,  за сега вървежа е задоволителен. само да видя като разход какво ще ми даде, но да се надявам че ще е малко по малък от преди, както бяха неправилно монтирани щуцерите, тогава ми даде 10/100 градско, и не вървеше, а сега се наема доста като за газ, и тройника е развит само около 3.5 - 5 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам въпрос към колегата Markony който каза че никога не е слагал плочка на сивик .този номер с щуцерите може ли да се направи на двигател  който е пълна инжекция в смисъл да се боднат тези щуцери на дросела

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах да пиша за разхода.

Даде ми 9.061 литра  градско, с нормално каране, мисля че е доволно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе може и да се сложат ,зависи от дросела.Ама на пълна инжекция,за какво да се мъчиш,мятай един ГИ и си готов,че си и наблизо ...мога да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...