ranko57 1 #1 Публикувано 20 Април, 2014 Здравейте на всички от този форум.Приятели имам един проблем.Отнася се по-точно за онези Хондаджий на ЦРВ-та с автоматични ск...кутий.Исках да си сменя ангренажния ремък.Но не успях да си развия болта на шайбата на кол.вал.Няма как да го застопоря.Въпроса ми е.Как мога и къде да застопоря маховика,за да не се върти,и развие болта.Останалото е лесно.Дали има които да са се блъскали така като мен...Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanvo 18 #2 Отговорено 21 Април, 2014 Аз съм с Hr-v и ремъчната шайба е с шестограмен отвор 50мм.Трябва ти специален инструмент-шестограм с отвор за камъка и рамото на гидорията!Аз имах под ръка гайка 50мм и с един голям раздвижен ключ държах контра.Имай впредвид,че болта е лепен и тябва рязко да удариш чува се едно пукване и болта тръгва.После трябва да го лепиш отново,аз го направих с уплътнител за резби на Локтайд,но пак ти казвам,че това е за Hr-v!Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #3 Отговорено 21 Април, 2014 Тя е и автоматик.И няма как да я застопоря.Два дни се мъчам с един болт.Имате ли представа откъде да взема таък шектограм?50 мм...Имате ли представа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 22 Април, 2014 Колега моята е ръчка и аз имах същия проблем с развиването на болта. По спомен ще кажа, че след малко псувни видяхме че на маховика някъде имаше отвор който японеца го е направил точно за това, вкарахме една отвертка и се застопори. Но пак казвам карам на спомени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
banderasz 0 #5 Отговорено 22 Април, 2014 И аз имах такъв проблем, но след като нагрях болта с мини газова горелка и след това заигра гайковерта и ........готово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #6 Отговорено 24 Април, 2014 Колеги .Благодаря ви за отзивите .Развих го .Урааа.Заигра големият гайковерт за камиони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове