Restless 209 #1 Публикувано 10 Април, 2014 Днес бях спрял за половин час, паля, тръгвам и след 10-15 секунди, както бях на бензин, двигателя сам се изфорсира и при 2300 превключи на газ... оборотите задържаха 2000-2100. Колата не беше изстинала, беше си топла. Карах така 5 минути, паркирах по работа, след час - паля и с паленето оборотите нагоооорееее, превключва и пак държи 2000+. Педалът на газта реагира нормално, просто сякаш колата е решила че нормалните и обороти са 2000+ Карах 20-на минути и 500м преди работата, спирайки за завой оборотите се нормализираха на 8-900. Някаква идея? Може би е за почистване каж-го-де-то за празен ход 0-о Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 10 Април, 2014 Няколко са вариантите колега. Най лестния е да провериш дали ти дава грешка някаква. Имаш стъпково моторче което ти регулира оборотите на празен ход, погледни го дали буксата не е излязла (би трябвало да ти светне чек-а). Ако трябва го смъкни и го почисти. Другото за което се сещам е някой вакум маркуч да е излязал и да засмуква въздух. Огледай си и там нещата. Надявам се да съм те насочил към проблема, малко се гадае така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #3 Отговорено 10 Април, 2014 благодаря, пишейки имах предвид точно за идеи и насочване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #4 Отговорено 11 Април, 2014 (Редактирано) IACV - клапана който контролира въздуха за празен ход или както опелджиите му викат "стъпково моторче" или "автоматичен смукач" . Пробвай с почистване, ако стане значи е бил запекъл отворен, ако не се оправи си за нов. За да си на 100% сигурен че е от него, просто го изолирай, като сложиш между него и колектора пластинка. Така малко ще се опитва да гасне докато загрее, но после ще си е добре. Редактирано 11 Април, 2014 от stan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове