Jump to content
IVTEC

Колоните в задните врати не работят, ако ги има

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Още като взех колата - Honda Accord Sport VII 2.0i-VTEC automatic, ми направи впечатление, че всички тонколони работят, освен тези в задните врати. Снощи реших да почета в книжката и освен типа на аудиосистемата и подробни начини за нейната настройка, друго не разбрах. Имам тонколони в предните врати, пищялки под предното стъкло, доста големи колони под задното стъкло и в задните врати. Хрумна ми, че е възможно корите да са стандартни и моята модификация просто да няма колони, а само мрежите да си стоят, и гледах с прожектор даже.И май наистина няма колони.

 

Та въпросите ми са:

 

1. Колата е 2006 година, модификация Sport. Възможно ли е наистина да нямам колони, а корите на вратите да са стандартни и просто да имам кухини под мрежите?

2. Или има и аз не знам как да ги накарам да работят? Ако е така, бихте ли ударили едно рамо!

3. А съществува ли вариант да е "имало" :) тонколони. Въпреки че старият собственик ми се стори доста читав човек и едва ли е правел някакви подобни изпълнения.

 

И за да не пускам специална тема искам да помоля и за помощ за разясняване относно принципа на работа на бутона А/С на таблото за климатроника. От обяснението в книжката не ми става ясно и за това питам. Доколкото си го обяснявам, след като стартирам климатроника от Auto, се измерва температурата в купето и започва да духа въздух, посредством който е възможно да се достигне желаната температура. Ако при тази ситуация натисна А/С означава ли, че ще се изключи компресорът и отоплението ще започне да работи на принципа на обикновено парно. Говоря за парно и отопление, защото все още не се е налагало охлаждане. Ако А/С има отношение и към охлаждането също ще съм Ви много благодарен за разясненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ниво "спорт" обикновено няма колони в задните врати. Има на моделите, които са с "премиум саунд", при тях говорителите на задната кора са като субуфер. Правил съм сравнения между двата варианта, усеща се разлика в качеството, особено в баса.

Относно климатроника има доста писано, но като обобщение: при режим "ауто", всичко се управлява от колата /посоката на духане, вентилатора, включването на компресора/, шофьора задава само температурата. Промениш ли нещо ръчно, то остава на позицията, която си избрал, а останалото си е на "ауто"! С А/С изключваш възможността да се включва компресора, а всичко останало да работи автоматично. През зимата може да ти е изключен постоянно компресора, но е хубаво да се пуска от време на време, за да се разнася маслото в системата /ако пускаш обдухване на предното стъкло компресора се пуска винаги и това също помага зимата/ .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при спорт модификацията колоните са 8. При мен е premium sound, ще проверя тези дни дали наистина свирят тези на задните врати. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за бързите отговори.

 

Значи за климатроника правилно съм се ориентирал.... донякъде. :) Благодаря, майна! Информацията ми е доста ценна, особено за това, че като настроя нещо ръчно, останалото си остава на автоматичен режим.

 

Иначе за тонколоните - моята не е с Premium Sound, което може би наистина означава, че в задните врати няма. Нещо повече - тези в задната кора /под задното стъкло/ вадят всякакви звуци, а не само ниските /басите/ или поне на мен така ми се струва.

 

И сега ми хрумна едно чудене. Дали аз мога да си сложа колони в тези празни места под мрежите? Дали има кабели до тях, дали има изходи зад CD-то и дали самото то ще може да ги управлява, ако бъдат добавени. Принципно не обичам да пипам оригинални неща и особено да свалям кори, че после не ми се иска да се разскърцат. А звукът и без това ми харесва, въпреки че наистина не е много дълбок. Мисля, че знам какво имате предвид относно разликата с Premium Sound. Умишлено едновременно пуснах еднаква музика в моята и на баща ми Мерцедеса и разликата е осезаема.

 

Още веднъж Ви благодаря и се извинявам, ако съм досадил с въпроса за климатроника. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...