Jump to content
mitko75

охладителна система на сивик 1.4 англичанка

Recommended Posts

Имам проблем с охладителната система.В градски условия всичко е нормално,но на дълъг път с висока скорост, антифриза отива в разширителния съд и не се връща обратно в радиатора.Радиатора остава сух и колата загрява.

Смених капачка на радиатор, термостат...и нищо! Свалих радиатора и го отваряха да видят дали не е запушен - не беше.

Остава да е гарнитура на главата, но в един сервиз (имам им доверие,че разбират) правиха тест и се оказа ,че не е гарнитура!

Освен това,ми казаха,че на  този двигател, ризите надстърчат от блока с няколко микрона и е възможно смяната на гарнитура на глава да не е  успешна,защото можело да се набият ризите в блока.....

Някой може ли да даде съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени капачката на радиатора пак или вземи от колега за проба!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Уточни само дали антифриза пълни разширителния съд или и прелива от него,защото ако само пълни ,то това са още 300-350мл. което събира до капчката.Освен на мястото на антифриза в радиатора да има въздух,и тук е въпроса от къде идва.Следователно просто ей така радиатора не може да остане толкова на сухо,че да не може да охлажда.Перката включва ли се?Стрелката на температурата покачва ли се?Термостата отваря ли?Това са все важни подробности,но има голяма вероятност да е заминала гарнитурата просто защото този тест който са ти правили не е 100% гаранция.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,благодаря за съветите:) Уточнявам,че антифриза прелива от разширителния съд, термостата работеше нормално, но все пак го смених с нов, перката се включва и изключва. Стрелката на температурата се е покачвала в случай, че след каране на дълъг път с висока скорост, вляза в града и спра на сфетофар.Тогава стрелката отива почти до червения сектор, после се връща за кратко до средата, може пак да се качи.....В такива случаи зчаквам да изстине и връщам антифриза в радиатора, немога да разбера откъде влиза въздуха в радиатора.

Разбрах,че смяна на гарнитура на глава не било чак такъв проблем, това с "високите" ризи не е вярно явно....Май ще я сменям тази гарнитура и да си реша проблема най-после :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на гарнитурата,воден тест на главата,шлайф,и преди да се качи да се огледа и блока,че знае ли се.Понякога може да има и някоя язва.Ако не е влизала много в червеното не би трябвало нещо друго да му има,но винаги има изключения.Това за ризите го забрави.Успех и много не се чуди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката е проблема, не се занимавай с друго! 

П.П. За автора е тва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано ама надали.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в капачката, сигурен съм. Сега колата е в "бокса" за смяна на гарнитура на глава..... След няколко дни ще пиша какво е положението :)

Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега отлагах ремонта,но вече смених гарнитурата на главата и всичко е О.К. Благодаря на всички за съветите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да прочетат тези които ми цъкаха минуси!Дано да нямаш повече проблеми колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав излезе Members, Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз сега се мъча с абсолютно същия проблем и искам да те питам, имаше ли някакви симптоми за гарнитура преди да я смениш (надуване, пушаци, липса на парно, проблеми със свещите или маслото). Утре или в други ден ще пристигне новата капачка ,а сега ще махам радиатора и него да проверя. Не разбирам много, но не е ли логично ако има проблем с главата да надува непрекъснато и при градски условия,а не само като е във високите обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези работо са минали и при мен момчета и гарнитура съм правил,няма да откриете топлата вода с мислене само.Знам как съм се чудил що така а не иначе,ама докато не оправих гарнитурата нещата не се оправиха.И газове в антифриза мериха и какво ли не и не винаги може да се каже категорично,ама като минеш през смените на по-евтините неща, та опреш до отварянето.За това по-полека с оценките!

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като темата предизвика доста полемика, уточнявам:

Първото,което забелязах,че не е наред,беше,че нивото на антифриза в разширителния съд е над максимума.Никога преди това не бях имал проблеми с него....Не обърнах особено внимание,отлях малко и започнах да го следя редовно.Оказа се,че в града,ако не се правя на състезател,всичко е наред (все пак това беше зимата и колата не загрява чак толкова, имах парно,стрелката на температурата е на средата).Извън града,при висока скорост (след 140) нивото в разширителния съд е много над максимума,горната част на радиатора е на сухо и ако не върна антифриза в радиатора,разширителния съд прелива, колата загрява (почти до червения сектор).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених капачката на радиатора,пробвах и с друга,замервах ги дали отварят нормално двата клапана на капачката...всичко беше ОК.

Правих тест за изгорели газове в охладителната система т.е. дали гарнитурата на главата е за смяна- според теста гарнитурата е наред. започнах със смяна на термостат,после отварях радиатора да го чистя...и нищо ново :) Радиатора си беше чист,термостата работи,перката включва,изпарителя на АГУ няма проблем(не надува системата) ..... и разширителя пак пълен.

Вече нямаше какво да е освен гарнитура на главата- смених я и сега всичко е наред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...