Хонда007 0 #1 Публикувано 24 Март, 2014 (Редактирано) Здравейте! Карам Хонда Сивик 1,7, 2004 и преди малко след като вдигнах 120км на Околовръстното отказа да набира скорост. Т.е. вдига макс 60-70 при положение, че педала на газта е натиснат до долу. Нищо не свети по таблото, изгасих я запалих я пак , после на Цариградско вдигна 80,но става много трудно. Досега не е имало такива проблеми. Като я изфорсирам от място оборотите се вдигат домалко под 3 ,повече не може. Някой има ли представа какъв може да е проблема. Аз си мисля, че или турбото има проблем или един приятел ми каза, че би могло да е от някакъв катализатор. Колата върви,но измъчено. Така или иначе ще е закарам насервиз ,но все пак да има някаква идея преди това. Благодаря предварително . Редактирано 24 Март, 2014 от Хонда007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 24 Март, 2014 Влиза в сервизен режим и лампата за грешка на таблото е или липсваща или изгоряла . Диагностиката ще каже . Вероятно не свети и при началният чек на контакт - светят всички лампи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хонда007 0 #3 Отговорено 24 Март, 2014 Странното е че лампата си свети по принцип,като се запали колата и след това си изгасва и не светва повторно, но пък като се подаде повече газ почти винаги мирише странно в автомобила ,като на изгоряло. Утре ще я закарам на диагностика,но предполагам, че проблема е във филтъра за твърдите частици и ще трябва да се почисти. Надявам се това да е проблема, защото и финансово ще е по-леко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #4 Отговорено 24 Март, 2014 Причините според мен са: 1. DPF, акто сам си писал; 2. Дебитомер също с много голяма степен на вероятност. Тези симптоми не са на скапано турбо поне според мен и опита, който имам с дебитомер и турбо на дизелово БМВ и Пасат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 25 Март, 2014 Лампата вероятно е свързана към някоя друга, затова и гасне. При тия симптоми трябва да светва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #6 Отговорено 5 Април, 2014 Диагностиката ще си покаже.... Един приятел имаше същия проблем на Фиат Стило 1.9 дизел и се оказало, че е точно този филтър за твърди частици и сега няма проблем! Успех и се надявам, че си я оправил вече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #7 Отговорено 13 Април, 2014 Питане към хонда 007 имам един пост от 19.03.2014. Ако това ти е проблема - решението е лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове