Jump to content
kkoychev

Civic 7-ма генерация 1.7CDTi - 100 или 101 к.с. е?

Recommended Posts

Здравейте,

 

Обмислям покупката на 5-врат хечбек Civic 2004-2005г., но съм озадачен от дизеловия двигател и моля за разяснение феновете на марката тук :)

 

Знам, че е на Isuzu, че понякога има проблеми с турбото (то кой ли Common-rail с турбо е безгрешен) и че по принцип дизела е по-скъп за поддръжка от бензина.

 

Въпреки това ме блазни средния разход от 5.0 л (цитиран из интернет), както и въртящия момент (досега съм карал само дизели - не ме убивайте :).

 

Едното ми питане е - колко в действителност к.с. е - 100 к.с. или 101 к.с.? В cars-data.com, auto-data и Wikipedia е 100 к.с., но в много обяви из двата популярни сайта в БГ е записан 101 к.с. и в по-малко обяви като 100 к.с. (но пък там твърдят, че наистина плащат ниския данък).

 

Също така - ще се радвам, ако някой с 1.4 90 к.с. бензинов двигател ми сподели реалния си разход на гориво, който ако е приемлив (т.е. близо до 6.4 л цитирани из сайтовете за характеристики) май ще наклони доста везните в полза на бензинката (още повече, че е "чиста" Хонда :).

 

Благодаря предварително на всички отзовали се и се извинявам, ако вече е имало такива дискусии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега!

 

Мощността и 100 и 101 к.с. да е все ще плащаш ниския данък. В случая е меродавна мощността в киловати, а не в коне, тъй като всеки си ги смята, както му дойде. За да плащаш ниския данък колата трябва да е най-много 74 kW, като от тази година важат правилата за Euro нормите и за катализатора разбира се.

 

Аз мисля, че този двигател се слага и на Опел, но ако греша нека колегите ме поправят.

 

За това дали него или бензин трябва сам да си решиш, защото всеки има конкретни специфики и везните накланят в зависимост от начина на експлоатация - колко километра караш годишно, градско ли е повече или извънградско и т.н.

 

Ако трябва да си изкажа личното мнение, а не обективно, взимай бензина - супер тих и едновременно с това пъргав за конете и въртящия си момент двигател. Икономията при дизела е ясна, но с "прекрасната" българска нафта, ако се наложи едно турбо или дюзи да правиш, не се знае накрая дали ще си на плюс или минус. На много места съм срещал мнението, че в България, ако караш над 25000 км, тогава си струва да взимаш дизел, естествено в този мощностен диапазон. Нещата при новите коли с мощност над 200 коня стоят съвсем различно - там дизелът е без конкуренция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Собственик съм от 1 година на същата кола към която си се насочил. Конските сили се смятат по формулата 1 kw = 1.36 к.с., т.е. 74 kw = 100.64 к.с. В данъчното го признават за под 100 к.с. Разхода на дизел е повече от задоволителен. Извънградско при скорост до 100-110 км/ч съм постигал 4л./100км. Иначе смесено 5-6 зависи. 

 

Интересна тема за четене http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...