Jump to content
remin

всичко за оборотите на Honda CR-V

Recommended Posts

Уважаеми колеги,понеже само тука има около 5-6 подобни теми,провокирам съм да се опитам да направя една обща събрана с линковете на всички,за да спазя правилата ще посоча къде другаде да се търсят подобни теми и най- вече поради разнообразието на причините за играенето на оборотите и поредната такава пък на моята кола.И така-след като съм изчел всичко тука-

  • [*]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

  • [*]
CR V ген II 2.0 бензин гасне на ниски обороти топла и студена ...
forums.hondabg.com › ... › 4x4 и високопроходими
[*]  [*] 

 
10.04.2013 г. - Колата е 2002 CR V gen 2, 2.0 бензин автоматик. 168000км доказан пробег. При отнемане на газта и оставяне на ниски обороти гасне ...

  • [*]
[*]
акто и темите от един друг форум за джипове в който има подфорум Хонда CR-V-вижте моята какво пък прави на газ и на бензин.
 
 
 
 
 
 
 
 
Оборотите и започнаха да играят на празен ход като падаха почти до нула и се възстановяваха на
 около 300-500 оборота.Автомобила тресеше и така изчистих внимателно стъпковото моторче и дросела и нещата станаха по зле.Още повече паднаха оборотите и едвам работи.
 
 
При диагностика на газ показа,че сместа е добре.на газ и бензин.Газаджията обаче врътна винта на дросела и оборотите сега са горе доло добре,но аз продължавам да се чудя защо след като съм изчистил дросела и стъпковото моторче нещата станаха по зле.Тази седмица ще сменя свещите и ще и направя реглаж за всеки случай.Ще пиша ако се оправи,но вие какво предполагате,че може да е.Ето нова причина за дискусия,ха сега де.Сетих се друго какво забелязах,като и извадя вакум маркучето от гърбицата смеситела,че е 128 коня и тогава оборотите рязко на празен ход скачат до 1500 което показва,че и липсва въздух,като запуша с просът падат на нормалните,но двигателя претриса.газаджията разви болта над дросела,т.е. пусна и повече въздух.Ако са клапани съм минал само 7200 км.откакто Омбре ми я регулира тука в Дружба в София.Сменил съм и рейкана преди 500 км.защото зареждам само на петрол и там в газта имало керосин и разяждало гумичките на рейката газовата,а с ГИ на Фобос съм.Колата цяла година не ми е правила проблем и сега това.Е те това не го срещнах-да пишат знаещите-пишете и добавяйте още-виждате,че пак може да ни изненада тоз автомобил.Любопитно ми е какво мислите,че е.най вече защо след почистването на дросел и стъпково нещата се влишиха и ако трябва да съм точен,първо чистих дросела и промяна на описаното в началота нямаше,тогава изчистих стъпковото и нещата станаха по зле и се стигна до отваряне на винта на дросела.катализатор не е сменян,на нея си е-98 година е,128 коня казах го вече.Хайде мнения.
п.п.Моля модераторите да оформят малко текста,че много развлачих редовете неразбрах защо.Благодаря.
 


Редактирано от remin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се зачетох в пост на колегата Маркони,дано да съм бил подробен в описанието.Абе,че и тука ще има гадаене ще има.Проблема се появи след като я карах по магистралата-130-140 и на църна маца,като изключих от скорост и оборотите на газ пуф до долу и после се върнаха до средата между 0 и 1-цата.Викам си бре,какво направи-форсирам пак по същия начин,аха до долу да загасне и стоп.Карах я така близо две седмици.Купих и спрей за почистване на дросели,нещо "ауро" ли беше бе скъпо 14 лв.При поредното връщане от магистралата,изчистих дросела.НЯМА промяна.Два дни след това изчистих със същия спрей стъпковото,продухах го с компресор-светна.Монтирам го запали и пуф веднага изгасна,после започна да държи едвам едвам обороти-ниски,по ниски от нормалните и да кълве до долу,аха да загасне и после ги възстанови но ниски.Тресе,неприятно.Махнах акумулатора за 2-3 минути уж адаптации да зануля.Нищо.На бензин нещата са по зле,като,че ли ги държи със 100 оборота по ниски отколкото на газ.Баси случката.В порвия пост забравих да пиша,че студена и на смукач работи перфектно докато загрее,докато изключи смукача и почва да кълве и тресе.Иначе има мощност,върви,набира се добре,но пусти празен ход защо така.Възможно ли е клапаните да са станали за реглаж след 7000 км.ЗАЩО преди да изчистя стъпковото работеше по добре,е те това не мога да се помиря и обясня.Мрастно движило се е по бавно,пускало е по малко въздух,а колата работеше по нормално.Д съм муразял нещо с този спрей-хайде бе Маркони драсни два реда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам,много ангажименти,нямам време за сън,стажанти вземам вече 3 дена събеседване правя и купихме днеска още едно Харви...новия собственик сигурно ще се похвали.

По въпроса.За кой двигател говорим.Газовото какво е.Има ли разлика бензин/газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам,много ангажименти,нямам време за сън,стажанти вземам вече 3 дена събеседване правя и купихме днеска още едно Харви...новия собственик сигурно ще се похвали.

По въпроса.За кой двигател говорим.Газовото какво е.Има ли разлика бензин/газ?

Ок!Разбирам те напълно!Е,ако в твоя стил "по въпроса.." не ме подиграваш-в двата си поста по горе съм написал за двигателя,за CR-V,за ГИ-то,за разликата на бензин,е не съм писал дали е"ВО2Z.."модела на двигателя,но 128 коня,98 година мисля,че е достатъчно.Както и да е.Ако имаш време,може да поразсъждаваме по въпроса!Успешен ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм така от последните няколко месеца също :) Б20Б с обикновена газова. Когато е студена нямам грижи, но когато стопли и я запаля пали веднага и ако не скоча на педала на газта угасва. След няколко изфорсирвания се оправя и започва да държи нормални обороти. Прави ми го и на бензин и на газ. Преди два дена и аз чистих отново дросела и стъпковият мотор.....единствената разлика е че преди почистването като спирам на светофар и оборотите падаха почти до нула и после се оправяше.....сега с това проблеми няма и не се сриват до долу. Нови филтри, кабели, свещи, капачка делко и палец...всичко е сменяно преди 7к километра с ОЕМски от груповите поръчки. Единственото което ме съмнява за момента е, че развих напълно винта за въздуха на дросела, за да мога да го изчистя хубаво и после при завиването е завит до край и четвърт оборот назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не схващам къде и с кого съм се подигравал някъде в постовете си.Обикновенно намеквам някъде ,че ми липсват входни данни и това е.

За мен диагностиката е наука и работа и си има правила.Колата е черна кутия с входни данни за анализ и изходни проверки,за доказване.Описано е подробно в графата" Flow charts" на упътването за диагностика и ремонт на производителя.Описани са всички варианти и проблеми.Ръководството е достъпно за всеки.

Та с 2 думи темата е безмислена ,демек няма смисъл да пишем нещо,което е написано.Ако има конкретен проблем мога да го реша,с помощта на същата книга или от опит,но няма да откривам топлата вода....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мене този винт ми го развъртя с цял оборот газаджията и оборотите са горе долу добре към 600,но сега като изключа от скорост,рязко падат на 1000 там се задържат около 10-20 секунди и после бавн,бавно и постепенно падат до 600,но мене ме учудва защо след като съм и вкарал повече въздух като съм изчистил стъпковото и дросела,се нуждае от още въздух,ми не мога да си го обясня и след като изчистено и трябва да се движи по добе стъпковото тя стана по зле.Да не съм разял нещо с този преХВален спрей.Ти реглаж на клапаните кога си и правил?Може при тебе да е то там,щом си сменил всичко. Еми такъв проблем няма описан,след като си изчистил съпково и дросел смея да твърдя перфектно да влоши обороти.Не съм го чел този Flow charts" ,но съдейки от други ръководства там пише,ако е това,може да е от това,може да е от това,това,това и т.н.Е сега да взема-изчистих стъпково и дросел,а да сменя свещи,кабели, дистрибуторна капачка,палец,айде някои датчик, на дросела или ланда сонди,мап сонди,реглаж на клапаните и накрая се окаже запушеН катализатор.Е нали за това са темите появава се такъв проблем,така решен,ето при мене и по различно от описаните в темите,утре на някои колега такъв проблем веднага почва от там където аз съм стигнал,а не от начало.п.п.Безсмислени теми няма-има безсмислени отговори!

Редактирано от kytila
1. Няма нужда от два поста един след друг. 2. Заядливия тон не тук! 3.Огледай си правописа! 4. Предходния пост не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,хайде да направим темата смислена.Няма такъв филм еднакви симптоми-еднакво лечение.Това е теза ,която не смятам да доказвам.Ако не ми вярваш пробвай при личния лекар да се лекуваш с еднакви хапчета.Ентусиазма ти е похвален,но мисията е невъзможна.С цитираните теми и опита от решението им слагаш ли си главата ,че всеки ,който прочете ще си реши проблема на празния ход?Аз не.....защото изпускаш фактора човек с 2 леви ръце и никаква техническа грамотност.В инструкциите на Хонда има всичко с изключение на фактора човек.

Давам пример от миналата седмица.Абсолютно съшия проблем.Чистя мотор за празен ход и оборотите се влошават.По инструкцията няма решение.Защо?Защото там пише с големи букви:"Болтчето на дросела да не се пипа!!!!!"....това е фактора човек...добре ,че клиента...член на този форум беше през цялото време при мен и видя всички операции с очите си.В противен случай щеше да има приказки на висок тон...за майсторлъка ми.Както и да е...имам опит проверих всичко на другия ден и не открих проблем в работата си.От там тръгвам да търся нещо нестандартно и открих друг цвят боя върху болчето.Боята избелява,но не си сменя цвета.Реших проблема за 3 минути,а го търсих 4 часа.Няма как да събереш познанията в една тема.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E-e-eй!Това вече е нещо!Ами и аз за това се пъна!Знам и съм ,чел че това болтче не се пипа.Сега ако съм те правилно разбрал,това болтче е било вече пипано при твоя случай и ти си го настроил правилно.Ако е така!Пак казвам така го разбрах,сори ако си нямал това предвид.Тогава възниква логично въпроса,Защо до сега е работила нормално и изведнъж като се почисти стъпковото бум.Има логика,да кажем,че е бил пипан този болт при замърсено стъпково.Ама пак възниква въпроса,кое е наложило чистенето му,замърсило се е още повече и затова се е наложило почистването му.Ако е така тогава има логика,почистваш започва да влиза повече въздух,винта е бил отвъртян още въздух,бедна смес-проблем.Това добре.Ама при мене при почистен мотор и дросел следва че въздуха трябва да е свежнал и въпреки това се наложи да се пипне този винт за още въздух,е майка и стара това е противно на логиката.

Записах си и снимах и съм си лепнал лепенка колко и в каква посока е завъртян винта и съм сложил и белези.Ще го върна ако открия причината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моторите за празен ход са 3-4 вида по Хондите.На Харви са 2 модела,при ЦРВ не знам в годините как варират.Дебита ,който пуска мотора е ограничен,но като затвори,оборотите трябва да са 450-500.След всяка проба като си играеш с болчето ,откачай акомулатора.Това всичкото Важи ако не са пипани болчетата на TPS-a.Ако и те са пипани ,както в моя случай,болчето на дросела се регулира с приоритет,а след това TPS,през скенера на Хонда се нулира.Без скенер се прави 0,5 волта.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай,сетих се нещо!Абе моторчето за празен ход го свалях и чистих като бе горещ двигателя,направи ми впечатление,че буталцето,хармониката в отвора без мрежичка беше разпъната.Т.е.стъпковото е било в режим на загрят мотор.Като издърпах двете маркучета отдолу от него изтече антифриз.Горещ.След това го сложих,дали пък не е трябвало по някакъв начин да изчакам да изстине,или знамли.Да не е от това и грешно да застава сега!Не звучи много логично,но знам ли!Ти по знаеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение,само ресетваш през акомулатора после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен!Оказа се въздушен филтър,вярно,че на връщане от Петрич на 3-ти март карах през цялото време в дъжд и пръски от коли и тирове до София.Явно се е напоил достатъчно и е бил на границата на замърсяване и след като съм изчистил стъпковия мотор филтъра съвсем е грохнал и ето ти проблема.Е,че не ми е първа младост филтъра не е,ама не е и 20 000км,към 5-6к км.е но сигурно много зависи къде се кара.

п.п.Добре че CR-V го има в други форуми,явно там повече дискотират за проблемите на автомобила.Благодаря на всички включили се! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Можели някои да каже къде се намира това долу на снимката защо колкото и да гледах около колектора (или там както се казва не го видях). Ще съм благодарен ако някои с B20Z1 може да ми направи снимка. Защото от време на време имам проблем с оборотите след като колата е работила на 30 минути, преди това е 6+.

Линк към снимка от ръководството.

http://prntscr.com/399tfj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.. :) ,това дето си показал се намира точно под компенсатора..(това алуминиевото върху колектора), развиваш четирите болта(с камък-10мм) ,повдигаш го нагоре и ще видиш това което те интересува..  :thumbs1: . Ако мога да попитам някой...,който знае за какво служи този клапан...,има ли значение в какво положение се намира за правилната му работа..,защото при мен там е монтирана "газовата рейка" и този клапан е поставен в легнало положение в/у нея (явно в изправено положение опира в  компенсатора). Всъщност колата си работи добре..,но да попитам.. :rolleyes:

Редактирано от vadoiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Изчетох доста неща и по-разпаднах ЦРВ-то, но стъпково моторче не намерих.На CRV-то трябва да е точно под клапата за въздух. На някои други модели хонда е на друго място и е закачено за колектора. На снимките съм оградил с червено там където уж трябва да има стъпково моторче и също съм оградил дупката за настройка да обороти от клапата за въздух, втора дупка няма, тоест може би стъпково моторче няма?!?!?!? http://prntscr.com/3bve7ihttp://prntscr.com/3bvejphttp://prntscr.com/3bvetk@vadouv: това нещо съм го оградил в зелено(ж корния линк) и то служи да пуска изпаренията от резервоара в колектора.слагам и още една снимка с това дето се казва IAC което отговаря за оборотите.http://prntscr.com/3bvf1gНякои знае ли къде е стъпковото моторче на B20Z1 147hp модел 2001 ако има тъкова.

 

П.П. Подщи успях да си наглася оборотите както пише в ръководството на страница 372. Дано да нямам повече проблеми освен да си намеря стъпковото моторче. :yes:

Редактирано от NEKTAR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prntscr.com/3bvf1g... Еми.. точно това ти е "стъпковото моторче"..,почисти го със спрей за карбуратори(особено левия отвор с мрежичката)..,изчакай да изсъхне..,или подсуши с компресор..  и сглобявай. И..,недей да въртиш никакви болчета/винтчета по дросела..,там всичко е настроено заводско на стенд.. Успех! :thumbs1:  А...,снимката със зеления фулмастер,ми помогна много..,моят клапан е принуден да стои в съвсем друго положение(от газаджиите) и сега ще се опитам да го поставя в правилна позиция...,като още веднъж уточнявам,че и сега в "полегнало" положение си работи без проблеми..,но... :) !

Редактирано от vadoiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...