Jump to content
J's Racing BB8

Ретрофит на сивик 5ген.

Recommended Posts

Случайно се сдобих с лупи от камион волво :D и искам да ги вградя в фаровете,и имам малко въпроси.

 

1-Лупите са за H7,има ли крушки H4 който да стават на това място или някаква приставка пак ще свърши работа.

2-Как ще свети през лупата в предвид,че стъклото си остава същото с чертите-ще пръска ли пак светлината?

3-Как да захвана лупата за рефлектора-с какво?

4-Някакви съвети за отварянето на фара.Четох,че се държи в фурната за около 3-5 минути на 130-150 градуса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще слагаш лупи, то стъклото на фара трябва да е равно, да няма тия за пречупване на светлинния сноп, и тем подобни.

Разлепянето става и на сухо, без да се нагряват във фурна, с тапицерски нож и внимателно, 

http://www.youtube.com/watch?v=4lcYNjVWhH0

 

Има много подобни в Ю-туб, голяма играчка си е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всичко ми е ясно освен-как се маха оребрението на стъклото?Гледам,че премахват оребрението на стъклото точно пред лупата но как и с какво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз получих една дървена философия като съвет, само че не успяха да ми я покажат на практика и си остана все така дървена като мозъкът предлагащ идеята...

Преди време един колега се бе снабдил с прозрачни стъкла само в центъра, попаднали му инцидентно, но стояха някак грозно. Също се интересувам , понеже искам да запазя оригиналните скучни мигачи за модела и не държа фар и мигач да са едно цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като започнеш ретрофита снимай и качи снимките,аз също мисля да правя и ще бъде много полезно и за останалите които искат да си подменят фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж какво намерих в една тема за ретрофит: 

 

вътрешното оребрение на стъклото прмахнах с шкурка за камък. 60,80,120,150,220,400 на сухо.Лошото е,че при самото търкане стъклото загрява и трябва да уцелиш момента кога да спреш,а и оборотите на флекса за да не пръсне стъклото от температурната разлика.Шкурката се лепи на камбанка за флекс,която беше на ф100 мисля.Но при този диаметър на камбанката не хваща добре ъглите на стъклото.Намалих я на ф50.Има вариант стъклото да се полира с диамантена паста която се използва в зъботехниката за полиране на ченета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още събирам информация за ретрофита,но като започна да го правя,ще направя тема и снимки.

 

..

Преди време един колега се бе снабдил с прозрачни стъкла само в центъра, попаднали му инцидентно, но стояха някак грозно. Също се интересувам , понеже искам да запазя оригиналните скучни мигачи за модела и не държа фар и мигач да са едно цяло.

 

И на мен ми стои грозно само в центъра да е прозрачно,за това съм замислил да боядисам всичко вътре черно,пластмасата около фара рефлектора абе всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си калъп на стъклата и си направи пластмасови ;) това с полирането на стъкло съм го ял... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този номер с премахването на оребряването става с полир машина, ако ли не, както каза колегата преди мен, направи си нови стъкла от плексиглас, или направо си вземи такива фарове с лупи, има ги и за по 150 лв. из нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя идеята е да си ги направя сам понеже имам лупи а и предполагам не са менте защото са оригиналните от камион волво (модел не знам точно)

Продават ли се само стъклата-прозрачни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, по тоя начин ще си направиш стъклата, само да си намериш самия материал,

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми изглежда сложен и дълъг процес за мен :D

Сега обаче изникна друго.Лупите ми ги дадоха с една крушка Х7 което значи,че лупите са за Х7,аз обаче искам да сложа Х4 би ксенон.Възможно ли е да стане това.Сложих Х4 крушка на лупата с малко преправяне(махане на външната ламаринка с крачетата)Като светна на пътя свети доста добре(силно,с разпръсната светлина на страни и перфектна линия за да не заслепява) НО има малко дупки в светлината.С крушката Х7 тоя проблем го няма.И сега питането ми е-понеже лупите ги слагам защото ще сложа и ксенон,какъв ми е варианта?Х4 с това препвавяне ще влезе ли на тези лупи и ще свети ли равномерно без дупки.И има ли ксенон х7 който да е и за къси и дълги.

Общо взето на тези лупи искам да сложа ксенон и на къси и дълги,и има ли значение лупата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самото начало трябва да го планираш добре колега. Разгледа ли моята тема за ретрофит? Слагане на Н4 крушка в прожектор само за една светлина няма да стане или поне къси/дълги няма да имаш както си го представяш. Да не говорим, че дупките в светлината няма да ти харесват хич. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да имаш и къси и дълги лупата  ти трябва  трябва да има една пластина която е пред самата крушка  и се управлява от електромагнит!Замислял си се за закрепването на тази лупа ,щото според мен ще е филм с монтирането вътре, нагласяне, захващане .Качи някоя снимка на лупите!А биксенонова крушка малко ме съмнява да я вкараш в тая лупа.Ксенон Х7 за къси и дълги няма ,а самата лупа чрез пластината  превключва къси дълги !Eто за какво иде реч : http://www.youtube.com/watch?v=iFF2XoZJIBo

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самото начало трябва да го планираш добре колега. Разгледа ли моята тема за ретрофит? Слагане на Н4 крушка в прожектор само за една светлина няма да стане или поне къси/дълги няма да имаш както си го представяш. Да не говорим, че дупките в светлината няма да ти харесват хич. 

Разгледах и твоята,и няколко други теми,но не разбирам много от ксенони.

Мислех си дали не мога да измисля нещо в лупата за да стане като обикновенния рефлектор-при превключване на дълги светлината да да се отразява по същия начин както при рефлектора.

 

Публикувано изображение

 

Ето и снимки на лупата и как съм изрязал обикновена Х4 крушка за да влезе навътре и да свети горе долу добре без много дупки и на къси и дълги.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ето ти снимки на H1 биксенон лупа с въпросната ламаринка която сменя къси/дълги 

загледай се отзад има едно гумено рингче което пази рефлектора от счупване и отзад има резбичка на която се навива гайка за контра, тя фиксира лупата да не мърда, това което си го замислил ти ще имаш много проблеми защото ще останеш без дълги светлини ;)

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз това му написах по горе ,но явно няма кой да чете!Тия лупи колега се монтират  с шпилки към рефлектора а може да се наложи дори да се изрязва и накрая едва ли ще уцелиш да ги регулираш както трябва .защото лупата трябва да  я монтираш под същия ъгъл какъвто и е била крушката в рефлектора !

Редактирано от jorko82
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези лупи H7 можеш да ги комбинираш с рефлектор :) аз правя такъв фар в момента ползвам от бмв лупи само рефлектора ми е проблемен и самото закрепване :) а за реглаж дума да не става.. :) малко изгубена кауза но човек трябва да си чупи главата докато е млад :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно тези лупи няма да станат,Ако можеха да се съберат по две в фар щеше да стане ама..

Май май ще ги пригодя за халогени :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре халогени, иначе в голям филм се хвърляш.

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И захващането и нагласянето после не съм имал проблеми. Трябва малко да се мисли само и нещата се получават стабилно и красиво. 

Добре е също да наричаме стъклото леща, лупа е уличното название, което се ползва да се определи увеличителното стъкло ползвано от бабите ви да четат вестници след 70 годишна възраст.  :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако не бяхте забелязали тези лупи са за халогени попринцип предназначени ,а не за да се поставят във рефлекторен фар.

 

За рефлекторен фар избора е или оригинални от други коли или китайските които са за  къси и за дълги(биксенонови) ,и се оказва че светят даже повечко ,

а това се вижда и от самата разлика в рефлекторното тяло на лупата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно премахването на оребрението,мисля че процеса като цяло е по лесен от това да се направи отливка на самото стъкло,при търкането му трябва или малко шлайфче или бормашина с регулиране на оборотите на която се слага приставка която е като малак диск и на нея се залепят шкурките , и ви трябва един човек да държи този фар за да ви казва кога е вече достатъчно нагрят за да не го спукате,ако не сами и на късмет.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не искам да правя реклама , но човека си разбира от работата не се захващайте с проекти , които не са ви ясни :)https://www.facebook.com/StRetrofit

Редактирано от hinev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...