J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 23 Февруари, 2014 Случайно се сдобих с лупи от камион волво и искам да ги вградя в фаровете,и имам малко въпроси. 1-Лупите са за H7,има ли крушки H4 който да стават на това място или някаква приставка пак ще свърши работа. 2-Как ще свети през лупата в предвид,че стъклото си остава същото с чертите-ще пръска ли пак светлината? 3-Как да захвана лупата за рефлектора-с какво? 4-Някакви съвети за отварянето на фара.Четох,че се държи в фурната за около 3-5 минути на 130-150 градуса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 23 Февруари, 2014 Ако ще слагаш лупи, то стъклото на фара трябва да е равно, да няма тия за пречупване на светлинния сноп, и тем подобни. Разлепянето става и на сухо, без да се нагряват във фурна, с тапицерски нож и внимателно, http://www.youtube.com/watch?v=4lcYNjVWhH0 Има много подобни в Ю-туб, голяма играчка си е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 28 Февруари, 2014 Почти всичко ми е ясно освен-как се маха оребрението на стъклото?Гледам,че премахват оребрението на стъклото точно пред лупата но как и с какво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 28 Февруари, 2014 Аз получих една дървена философия като съвет, само че не успяха да ми я покажат на практика и си остана все така дървена като мозъкът предлагащ идеята... Преди време един колега се бе снабдил с прозрачни стъкла само в центъра, попаднали му инцидентно, но стояха някак грозно. Също се интересувам , понеже искам да запазя оригиналните скучни мигачи за модела и не държа фар и мигач да са едно цяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 1 Март, 2014 Колега като започнеш ретрофита снимай и качи снимките,аз също мисля да правя и ще бъде много полезно и за останалите които искат да си подменят фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #6 Отговорено 1 Март, 2014 Колега виж какво намерих в една тема за ретрофит: вътрешното оребрение на стъклото прмахнах с шкурка за камък. 60,80,120,150,220,400 на сухо.Лошото е,че при самото търкане стъклото загрява и трябва да уцелиш момента кога да спреш,а и оборотите на флекса за да не пръсне стъклото от температурната разлика.Шкурката се лепи на камбанка за флекс,която беше на ф100 мисля.Но при този диаметър на камбанката не хваща добре ъглите на стъклото.Намалих я на ф50.Има вариант стъклото да се полира с диамантена паста която се използва в зъботехниката за полиране на ченета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 1 Март, 2014 Още събирам информация за ретрофита,но като започна да го правя,ще направя тема и снимки. .. Преди време един колега се бе снабдил с прозрачни стъкла само в центъра, попаднали му инцидентно, но стояха някак грозно. Също се интересувам , понеже искам да запазя оригиналните скучни мигачи за модела и не държа фар и мигач да са едно цяло. И на мен ми стои грозно само в центъра да е прозрачно,за това съм замислил да боядисам всичко вътре черно,пластмасата около фара рефлектора абе всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 1 Март, 2014 направи си калъп на стъклата и си направи пластмасови това с полирането на стъкло съм го ял... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #9 Отговорено 1 Март, 2014 Този номер с премахването на оребряването става с полир машина, ако ли не, както каза колегата преди мен, направи си нови стъкла от плексиглас, или направо си вземи такива фарове с лупи, има ги и за по 150 лв. из нета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 2 Март, 2014 Тя идеята е да си ги направя сам понеже имам лупи а и предполагам не са менте защото са оригиналните от камион волво (модел не знам точно) Продават ли се само стъклата-прозрачни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #11 Отговорено 2 Март, 2014 Ето, по тоя начин ще си направиш стъклата, само да си намериш самия материал, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #12 Отговорено 2 Март, 2014 Това ми изглежда сложен и дълъг процес за мен Сега обаче изникна друго.Лупите ми ги дадоха с една крушка Х7 което значи,че лупите са за Х7,аз обаче искам да сложа Х4 би ксенон.Възможно ли е да стане това.Сложих Х4 крушка на лупата с малко преправяне(махане на външната ламаринка с крачетата)Като светна на пътя свети доста добре(силно,с разпръсната светлина на страни и перфектна линия за да не заслепява) НО има малко дупки в светлината.С крушката Х7 тоя проблем го няма.И сега питането ми е-понеже лупите ги слагам защото ще сложа и ксенон,какъв ми е варианта?Х4 с това препвавяне ще влезе ли на тези лупи и ще свети ли равномерно без дупки.И има ли ксенон х7 който да е и за къси и дълги. Общо взето на тези лупи искам да сложа ксенон и на къси и дълги,и има ли значение лупата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #13 Отговорено 2 Март, 2014 От самото начало трябва да го планираш добре колега. Разгледа ли моята тема за ретрофит? Слагане на Н4 крушка в прожектор само за една светлина няма да стане или поне къси/дълги няма да имаш както си го представяш. Да не говорим, че дупките в светлината няма да ти харесват хич. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #14 Отговорено 3 Март, 2014 (Редактирано) За да имаш и къси и дълги лупата ти трябва трябва да има една пластина която е пред самата крушка и се управлява от електромагнит!Замислял си се за закрепването на тази лупа ,щото според мен ще е филм с монтирането вътре, нагласяне, захващане .Качи някоя снимка на лупите!А биксенонова крушка малко ме съмнява да я вкараш в тая лупа.Ксенон Х7 за къси и дълги няма ,а самата лупа чрез пластината превключва къси дълги !Eто за какво иде реч : http://www.youtube.com/watch?v=iFF2XoZJIBo Редактирано 3 Март, 2014 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #15 Отговорено 3 Март, 2014 От самото начало трябва да го планираш добре колега. Разгледа ли моята тема за ретрофит? Слагане на Н4 крушка в прожектор само за една светлина няма да стане или поне къси/дълги няма да имаш както си го представяш. Да не говорим, че дупките в светлината няма да ти харесват хич. Разгледах и твоята,и няколко други теми,но не разбирам много от ксенони. Мислех си дали не мога да измисля нещо в лупата за да стане като обикновенния рефлектор-при превключване на дълги светлината да да се отразява по същия начин както при рефлектора. Ето и снимки на лупата и как съм изрязал обикновена Х4 крушка за да влезе навътре и да свети горе долу добре без много дупки и на къси и дълги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #16 Отговорено 3 Март, 2014 ето ти снимки на H1 биксенон лупа с въпросната ламаринка която сменя къси/дълги загледай се отзад има едно гумено рингче което пази рефлектора от счупване и отзад има резбичка на която се навива гайка за контра, тя фиксира лупата да не мърда, това което си го замислил ти ще имаш много проблеми защото ще останеш без дълги светлини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #17 Отговорено 3 Март, 2014 (Редактирано) И аз това му написах по горе ,но явно няма кой да чете!Тия лупи колега се монтират с шпилки към рефлектора а може да се наложи дори да се изрязва и накрая едва ли ще уцелиш да ги регулираш както трябва .защото лупата трябва да я монтираш под същия ъгъл какъвто и е била крушката в рефлектора ! Редактирано 3 Март, 2014 от jorko82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #18 Отговорено 3 Март, 2014 тези лупи H7 можеш да ги комбинираш с рефлектор аз правя такъв фар в момента ползвам от бмв лупи само рефлектора ми е проблемен и самото закрепване а за реглаж дума да не става.. малко изгубена кауза но човек трябва да си чупи главата докато е млад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #19 Отговорено 3 Март, 2014 Ясно тези лупи няма да станат,Ако можеха да се съберат по две в фар щеше да стане ама.. Май май ще ги пригодя за халогени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #20 Отговорено 3 Март, 2014 Най-добре халогени, иначе в голям филм се хвърляш. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #21 Отговорено 3 Март, 2014 И захващането и нагласянето после не съм имал проблеми. Трябва малко да се мисли само и нещата се получават стабилно и красиво. Добре е също да наричаме стъклото леща, лупа е уличното название, което се ползва да се определи увеличителното стъкло ползвано от бабите ви да четат вестници след 70 годишна възраст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DreamBoy 13 #22 Отговорено 4 Март, 2014 Колеги ако не бяхте забелязали тези лупи са за халогени попринцип предназначени ,а не за да се поставят във рефлекторен фар. За рефлекторен фар избора е или оригинални от други коли или китайските които са за къси и за дълги(биксенонови) ,и се оказва че светят даже повечко , а това се вижда и от самата разлика в рефлекторното тяло на лупата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DreamBoy 13 #23 Отговорено 4 Март, 2014 А относно премахването на оребрението,мисля че процеса като цяло е по лесен от това да се направи отливка на самото стъкло,при търкането му трябва или малко шлайфче или бормашина с регулиране на оборотите на която се слага приставка която е като малак диск и на нея се залепят шкурките , и ви трябва един човек да държи този фар за да ви казва кога е вече достатъчно нагрят за да не го спукате,ако не сами и на късмет. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #24 Отговорено 7 Март, 2014 (Редактирано) Не искам да правя реклама , но човека си разбира от работата не се захващайте с проекти , които не са ви ясни https://www.facebook.com/StRetrofit Редактирано 7 Март, 2014 от hinev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове