Jump to content
Guest EX_

Каква Honda да си купя?

Recommended Posts

Guest EX_

Искам да си купувам Honda в скоро време и имам нужда от малко съвети от вас момчета :D и момичета :P Изискванията са ми малко, най важното е да върви т.е да има доста кончета под капака :drunk: и сервизното обслужване да не е майка си и баща си. Сега е момента да кажете две три хубави думи за Honda :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Еми кво...Сивик ВТИ е твойта кола... :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

CRX ако не си женен или ако си женен но без деца :drunk: просто невероятен автомобил .и евала, че си се насочил към правилното возило.CRX доставя голямо удоволствие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

може и S2000 от теб зависи с колко разполагаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba

honda civic, 3 врати,4th gen. 1.6/16v 110hp - прекрасна е , кола в която да се влюбиш (като мен) широка и просторна за класа и мноооого бърза. абе хонда в най-чист вид без да е с компромис за купето , като crx и с ниска цена.

Редактирано от mba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8
:drunk::fun: С какви средства разполагаш? Може да си купиш за 2-3000, можеш и за 40000. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Четвърта генерация 91` двувалов V-TEC 160(167 коня съм срещал данни ама 100 % е 160) 1,6 л. 3 врати хечбек. Ама такава на живо не съм виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

honda civic, 3 врати,4th gen. 1.6/16v 110hp - прекрасна е , кола в която да се влюбиш (като мен) широка и просторна за класа и мноооого бърза

Аз знам , че е 107 коня???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Такава със сигурност съм виждал 5ген. Има и 105 и 160коня. На Божурище един такъв един път би Корадо Г60 и Поло Г40. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Четвърта генерация 91` двувалов V-TEC 160(167 коня съм срещал данни ама 100 % е 160) 1,6 л. 3 врати хечбек. Ама такава на живо не съм виждал.

Аз пък казвам НЕ 100, ами 1000% че е 150 коня (110kW) :drunk:

Говоря за Сивик ЕЕ9 оборудван с B16A1 мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Хвърли един поглед на :http://my.tele2.ee/civic/est/tehniline.htm.150 коня е vtec-a до 89година. Има crx-ове с такъв мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

:cool: Колега: ;)

 

1-во:

150 коня е vtec-a до 89година

- много интересно твърдение, при положение че Първата Хонда на която е монтиран VTEC мотор е NSX, показан ВСЕ ОЩЕ като прототип през началото на 1989-а година на тогавашното Чикагско Авто изложение, а самата кола се пуска в сериино производство чак Септември 1990-а година. Така NSX се води за общо прието че е ПЪРВАТА Хонда с VTEC-ов мотор, но всъщност НЕ Е така ;) Да, NSX е първата Хонда на която е монтиран такъв мотор, но ПЪРВАТА ХОНДА която е пусната в СЕРИИНО ПРОИЗВОДСТВО с VTEC-ов мотор, това е Civic EE9 (EE-EF9 наричан за Япония) с B16A1 мотор (за Япония наричан просто B16A), пуснат в производство КРАЯ на 1989-а година като модел за 1990-а, т.е. когато става и ФЕЙСЛИФТА на Сивик 4-а генерация. Докато NSX-а през това време е ВСЕ ОЩЕ прототип.

Затова има лек спор - КОЯ е първата Хонда с VTEC-ов мотор. Civic EE9 или NSX NA1 ?! Впрочем - и двете, отчасти. ПЪРВАТА Хонда която е показана пред света с такъв мотор е NSX-а, но ПЪРВАТА сериино произвеждана - това е CIVIC EE9 ;) А Ти колега ми говори че един какъв си Сивик с един какъв си VTEC-ов мотор е произвеждан ДО 1989-а година :fun::cool:;) Малко смешно...... :drunk: ....при положение че чак в края на тази същата 1989-а година (та даже началото на 1990-а) се пускат първите таквиа Хонди.....

 

И 2ро: Разни измислени сайтове, в които пишат, цитирам:

Engine Type D15B2

Horsepower @ rpm 62 @ 4500...

... подобни фантасмагории :D , НЯМА смисъл защо да ги гледам ;)

 

CRX 160 коня има, ДА. Но това е CRX Del Sol (EG2), оборудван с B16A2 motor ;) Но пак казвам - СИВИК 4-а генерация или CRX 2-а генерация, ТОП версиите им ЗА ЕВРОПА (съответно ЕЕ9 и ЕЕ8) са 150 коня (B16A1 motor). Виж, за ЯПОНСКИТЕ версии - там работата е по-различна ;) Там наистина Сивик 4-а ген. и CRX 2-а ген са по 160 коня, а по-новите които за Европа са по 160 за Япония са по 170, НО - Японския пазар да НЕ го засягаме ;) Едни и също мотори за Европа и за Япония примерно, за Япония ВИНАГИ ще са с по-висока мощност. До колкот ми е известно, една от причините е че в Япония автомобилите се движат с 100 октанов бензин и затова дават по-високи резултати при измерване на мощности и т.н.

 

Както и да е, много се отплеснах :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Не съм убеден, не споря. А откъде си толкова сигурен? Само това ми е интерсно...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

А откъде си толкова сигурен?

:drunk: АКО НЕ бях сигурен, НЯМАШЕ да си губя времето в подобни писания :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

не споря

Правилно :fun: Не и с ADH :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да, виждам, че разбира. Добре, да оставим това, какво може да посъветваме човека да направи с колата си, та да тръгне повечко? :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

honda civic, 3 врати,4th gen. 1.6/16v 110hp - прекрасна е , кола в която да се влюбиш (като мен) широка и просторна за класа и мноооого бърза. абе хонда в най-чист вид без да е с компромис за купето , като crx и с ниска цена.

въпреки че сам с трето поколение, сам сагласен с колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да наистина това е може би най-удачния вариант. Въпреки, че един приятел имаше 3ген. 1.5 12v и тази кола се разцепваше да върви. На детелината на Румънското за към цариградско сме влизали с 80 и с 80 сме излизали с 5 човека вътре! :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

CRX Del Sol (EG2), оборудван с B16A2 motor Това е твоята кола.Не е много скъпа за това което е аз моя CRX бих го сменил само и само тогава, когато си взема такъв Del Sol.А как изглежда: :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Дел Сол го има и с В16А3 който е 170 коня за щатите.А за Япония В16А са по-мощни защото са с други бутала (за по-висока степен на сгъстяване) 10,4:1 вместо 10,2:1 и "по-бързи" разпределителни валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Така е, обаче колко струва един Дел сол с такъв мотор? Едва ли под 12-13000 :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EX_

Този път съм се зарекъл да не взимам нищо, което е под 150 коня ;) ако ще е гарга да е рошава ;) CRX страшно много го харесвам, но ми трябва нещо малко по-голямо, мисля че ще е Civic с 3 врати ;) но може ли да се намери лесно с такъв двигател? А що се отнася до цената нещо до 6-7000 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eDaniel

CRX рулира. 2-ра генерация 150 кончета ;)Civic също не е никак лоша идея, а ;)Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Отиваш директно на сивик 1,6 160 коня двувалов витек 5 генерация хечбек.Това е твойта кола. Толкова пари, може и да не ти стигнат обаче. Но да ти кажа, витиай -ката седана хич не за изхвърляне пак с такъв мотор. Между осевото разстояние и е по-голямо и вози по-готино, а и е по тежка и пак върви многоооо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EX_

Кое се води 5 генерация Civic? Може ли да пратите снимки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ето тия пръчки:

 

Публикувано изображение

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Ето тия пръчки:

 

Публикувано изображение

 

:P

ХАХАХАХАХАхахахахааааааа!

...пък скромен бееееее :P:D:beer::P:P:fun::P:beer::fun::worthy::worthy::):worthy::worthy::worthy::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Honda NSX модел 2003-a год.Малко е скъпичка, но ако си я вземеш, скоро ремонти няама да правиш имайки предвид, че е чисто нова, а и ще върви като звяр :worthy: Майтапа на страна, на всеки Хонда фен наистина пожелавам да може да кара тази кола, но ако си говорим честно, май наистина CIVIC VTI е автомобилът за теб. Имал съм и CRX, много бях доволен, но проблемът е, че са прекалено малки коли. Но пък добре върят. Другият недостатък е, че са вече доста стари и повечето от тях са си изпяли песента. Според мен при CIVIC-а е по-голям изборът. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

оооооооооппаа на CRX ли ще се обиждаме? :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Колега, според мен какъвто и модел да е, важнотода е Хонда. Аз лично вчера сеповозих и покарах едно черно CIVIC Coupe и съм направо очарован от този автомобил (както и от моя прелюд). Тази марка автомобили съчетават комфорт, динамика, сигурност на пътя, супер ускорение, абе въобще всичко от което можеш да имаш нужда на пътя. Аз съм застъпник на прелюдите, но също така уважавам и другите модели от марката Хонда. Избора за марката ти е супер - сега остава модела :worthy: , който повярвай ще е доста труден :worthy: Всяка една Хонда е индивидуална сама по себе си. Ако си човек на адреналина, наистина препоръчително ти е или CIVIC 1,6 16 V DOHC, CRX 16 V, а защо не и някоя Прелюдка например 2.2 VTEC или пък 2.3 :worthy:

Редактирано от prelude-BA4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

оооооооооппаа на CRX ли ще се обиждаме? :D

Сажалявам Бенджи, не искам да кажа, че на някой от клуба колата е зле, а по принцип, че е такова положението с CRX-овете. Иначе има и изключения. Моят бивш CRX е също едно от тях. Ако не ми вярваш питай Stas колко време си търси CRX и не можа да намери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EX_

Нещата отиват към CIVIC 1,6 VTEC :D , но сега въпросът е дали може да се намери лесно и да е читав ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Нещата отиват към CIVIC 1,6 VTEC :D , но сега въпросът е дали може да се намери лесно и да е читав ;)

ЕМИ ПИЧ - БРАВО , ТВА ЩЕ Е НАИСТИНА МНОГО ДОБЪР ИЗБОР , А ЗА ЗАКУПУВАНЕТО НА ТАКАВА МАШИНА ( СПОРЕД МЕН ) НАЙ-ДОБРЕ ЩЕ Е , АКО ИМАШ ПАРИЧКИ ДА СИ Я ВНЕСЕШ ОТ НЯКЪДЕ - НАЩА ХОНДА НИ Я ДОКАРАХА ОТ АВСТРИЯ И КОЛИЦАТА Е :o , ПЪК И ТАМ СА ПО-ЕВТИНИ , ОСОБЕННО ПЪК И АКО ИМА НЯКОЯ ДРАСКОТИНА ИЛИ ПЪК ОГЪНАТА ТЕНЕКИЯ , ЦЕНИТЕ ГИ СМЪКВАТ ДОСТА - АКО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ , ТАКА МАЙ ЩЕ Е НАЙ-ДОБРЕ ЗА ТЕБЕ - ВСЕ ПАК ИЗБОРЪТ СИ Е ТВОЙ :D!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Нещата отиват към CIVIC 1,6 VTEC :o , но сега въпросът е дали може да се намери лесно и да е читав :D

Зависи :D ако е големия V-tec сложна и скъпа работа излиза от където и да е,а по принцип се намира де но не е много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Митото на VTi двигателя откъдето и да го погледнеш, все е 5 бона. А предвид 160те коня, спираме да мислим за инвалиди. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EX_

Това е най-големия проблем на японските коли - МИТОТО :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

ЗДРАВЕЙТЕ ФЕНОВЕВИЖДАМ ЧЕ ОТ ВСИЧКО КОЕТО СЪМ ПИСАЛ ПРЕДИ Е ОСТАНАЛА САМО ТЕМА ЗА СПОР А НЕ ИДЕЯТА ДА СИ РАЗМЕНЯМЕ ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ.С РИСК ДА РАЗОЧАРОВАМ НЯКОЙ КОЛЕГИ--НЕ МИ СЕ СПОРИ А МИ СЕ СЪБИРА ПОВЕЧЕ ИНФО ЗА HONDA.ЗА V-TEC 86год БЯХ ЧЕЛ В НЯКАКВО СПИСАНИЕ И АЗ САМИЯТ БЯХ ДОСТА ВПЕЧАТЛЕН--НЕ СПОРЯ ДАЛИ Е ТАКА-СПИСАНИЯ ВСЯКАКВИ,ВСИЧКО Е ВАЗМОЖНО--ДА КАЖЕМ ЧЕ Е ОТ 1989 И ДА ПРИКЛУЧИМ ТОВА.! ;) НО Е ФАКТ ЧЕ СИСТЕМАТА Е ИЗМИСЛЕНА ПРЕДИ ОКОЛО--(ПИША ОКОЛО 10 ГОДИНИ)- ДА НЕ ЗАСЕГНА НЯКОЙ -И Е ДОСТА ДОБРА!!!:ppp ПО ВАПРОСА С МНОГОТО ПИСАНЕ ЗА B16--КОЛАТА Е СИВИК 1993 И Е ТОЧНО 1.6 160 КОНЯ MADE IN JAPAN.АЗ НЕ СЪМ ПИСАЛ В САЙТА ЗА СПОРТА ,А ЗА ДА СИ ОБМЕНЯМЕ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ ДАННИ.МОГА ДА ВИ НАПИША ЧЕ ТОЗИ СИВИК Е ЧЕТИРИМЕСТЕН СЕДАН(ДА ЧЕТИРИ ,А НЕ ПЕТ),И Е С КОРЕННО РАЗЛИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ ОТ ДРУГИТЕ(С ПО КЪСИ СКОРОСТИ)НЕ ЗНАМ ЗАЩО НА НЯКОИ КОЛЕГИ НЕ ИМ СЕ ВЯРВА ЧЕ 160КОНЯ----АЗ ПОЛЗА ДА НАРЕЖДАМ НЯМАМ.НО КЛАТА Е НА 300 000ХИЛ И Е ФАКТ ЧЕ СЕ ДЪРЖИ МНОГО ДОБРЕ ЗА КИЛОМЕТРИТЕ СИ(НЕ СИ ПРЕДСТАВЯЙТЕ КОЙ ЗНАЕ КАКВО)--ВИЖДА СЕ ОТ СНИМКАИТЕ КОИТО СЪМ СЛОЖИЛ.ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО НЯКОЙ МИ ПИШЕ ПОВЕЧЕ ПОДРОБНОСТИ ЗА ВИДОВЕТЕ VTEC ОТ СПОМЕНАТИТЕ В САИТА ВЕЧЕ!ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Преместено от тема: "Civic на Газ, civic 6-та D14A8"

 

ЗДРАВЙТЕ ФЕНОВЕ

НЕ МИ СЕ ИСКА ДА СЕ ВПУСКАМЕ В СПОРОВЕ А ПРЕДПОЧИТАМ ДА ОБМЕНЯМЕ ИНФОРМАЦИЯ!

НЕ СПОРЯ ЗА ТОЧНАТА ГОДИНА ,КОЯТО Е ИЗМИСЛЕН V-TEC SYSTEM ,ЗАЩОТО ТОВА ГО ЧЕТОH В НЯКАКВО СПИСАНИЕ-ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО-СПИСАНИЯ И САЙТОВЕ ВСЯКАКВИ.ДА РЕЧЕМ ЧЕ Е ОТ1989 ,НО ЗА ТОВА ДЪЛГО ОБЯСНЕНИЕ НА КОЛЕГАТА, КАК КОЛАТА КОЯТО ВИЖДАМ ВСЕКИ ДЕН НЕ 160 КОНЯ?? ПАК НЯМА ДА СПОРЯ, А ЩЕ ПРАТЯ МАЛКО ПО ПОДРОБНА ИНФОРМАЦИЯ:.1-во-КОЛАТА КОЯТО Е НА ГАЗ НЕ Е СЪЩАТА ,А Е ДРУГ СИВИК,2-ро-ТОЗИ CIVIC E 1993 SEDAN-PURE MADE IN JAPAN-1.6 160 КОНЧЕТА!!!!!!!!А НЕ 150 ,107 И ТАМ ДРУГИ МОДИФИКАЦИИ КОИТО БЯХА ИЗРЕДЕНИ??????

КОЛАТА Е ЧЕТИРИ МЕСТНА И Е С КОРЕННО РАЗЛИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ(ПО КЪСИ СКОРОСТИ)ИМА DOHC VTEC И Е VTI !!!

НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ЧЕ СЪМ РАЗБИРАЧ И ТОЧНО ЗА ТОВА ХАРЕСВАМ САЙТА-МОГА ДА НАУЧА НЕЩО ПОЛЕЗНО И НЕЩО КОЕТО НЕ ЗНАМ,НО КОЛАТА Е 160 КОНЯ И НЕ DEL SOL!

МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ СНИМКИТЕ И САМИ ДА ПРЕЦЕНИТЕ

ВСЕ ПАК НЕКА БЪДЕМ ФЕН КЛУБ-ДА РАЗМЕНЯМЕ ИНФО!

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

КОЛАТА Е ХОНДА СИВИК СЕДАН 1993 1.6 160 КОНЯ И НЕ ДЕЛ СОЛ!!!!!!ДВИГАТЕЛЯ Е Б16А2 И Е ВТЙ. НАПРАВНА Е В ЯПОНИЯ.ЧЕТИРИ МЕСТНА.НО НЕКА НЕ СИ КАЗВАМЕ ЧЕ НЕ САЩЕСТВУВА ТОЗИ МОДЕЛ??????ТОВА НЕ КОЛА НА ГАЗ.ЗА ГАЗТА СТАВАШЕ ДУМА ЗА МОДЕЛ1998 КОЙТО НЯМА НИЩО ОБЩО.ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО НЯКОЙ НАПИШЕ ОЩЕ НЕЩО (КАТО ДАННИ) ЗА ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ.ЛЕК ПЪТ НА ВСИЧКИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...