Jump to content
J's Racing BB8

Преминаване от ел.към вакуумен изпарител!

Recommended Posts

Здравейте.Как стои въпроса ако искам да сменя електрическия изпарител с вакуумен.За свързването на газта към изпарителя и водата ясно.Има ли значение клапана,ключа за превключване?Общо взето какво трябва да променя при смяната на изпарителя,и от къде мога да взема вакуум освен сервото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш изпарителя с вакумен (това е ясно), също така трябва да смениш и превключвателя с такъв за вакумен изпарител, защото има копче за обогатяване. За свързването: за газта и водата също е ясно, трябва да се пробие една дупка на всмукателния колектор за маркучето от изпарителя (за вакума). На превключвателя (под него) си пише кой кабел за какво е, но ще поясня. Единия кабел (червения) се свързва при бушоните, при мен е първия ред от ляво на дясно 4-та 10А, другите 2 се свързват на плюсовете  на бензиновия клапан и на газовия клапан (мисля че бяха синия и белия), и последния (жълтия) се свързва за изпарителя, това е копчето за обогатяване.

 

п.п. При моя превключвател са такива цветовете, ако си земеш може да са други, но ти ще следваш схемата. Поздрави!

Редактирано от sesk0y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вакума има ли друг вариант от където да взема без да дупча колектора.Гледам имам едни затапени маркучета от колектора или карбуратора ако там има вакум мога ли да използвам тях?

 

От колата която взех изпарителя взех и превключвателя-има едно копче за газ/бензин и едно което при натискане се връща в същото положение предлогам това е копчето за обогатяване.Имам червен,син,жълт и ОРАНЖЕВ предполагам той трябва да е вместо белия както казваш.

 

Има ли начин да сглобя от двата превключвателя един,понеже на сегашния ми отчита с лампички колко газ имам и ми е много удобен защото не се налага да отварям багажника всеки път,а и при мен е сложно защото бутилката ми е на мястото на резервната гума а отгоре съм с каса и е сложно всеки път да вадя касата,за да видя колко газ имам.

 

Гледам че отзад на манометъра излиза букса с кабели,и това дава сигнал отпред на превключвателя колко газ имам,мога ли от тоя сигнал да си напрая индикатор?

Редактирано от EG3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да пробиваш колектора, просто ползвай някои от затапените, но първо виж на студен, и на топъл двигател дали има вакум постоянно, да не би като загрее колата и да затваря с някой топлинен датчик.

А за ключа, трябва ти такъв с две копчета, едното което се връща при натискане, то е за обогатяване сутрин, когато я палиш на газ, а и има такива и с вътрешен индикатор за показване количеството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да може да стане работата да сглобиш от 2-та 1 превключвател да ти показва колко газ имаш. Но както казваш и ти, мисля, че може да се направи отделно индикатор да ти показва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже изпарителя е с един винт,регулирането на празния ход как ще стане?

Ако някои има мнение за този изпарител ще ми е полезно-с него мисля да сменя сегашния(мимгаз).

Мембраните му са здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ползваи си твоя ключ, за какво ти е бутон за обогатяване, на газ ли ще палиш ? Ако си карбуратор е разбираемо да палиш на газ но ако си Моно или инжекция не ти пречи да си палиш на бензин. Иначе показания изпарител регулирането ще стане от този винт които виждаш, предполагам тои е за чувствителност на мембраната, което си играе рола и за реглажа в работен режим, бе като твоя мимгаз същото :) А при правилен реглаж, може да пали на газ дори и без обогатяване.

А и още нещо, има как да направиш двата ключа в един ама си е играчка, ако толкова се затръшкаш да имаш обогатител или ако се наложи да го имаш, просто не махаи стария ключ, намери място на новия, от стария местиш кабелите за управление на клапана към новия ключ, можеш дори и захранването от него да хванеш, на стария ти ключ оставаш само захранващите кабели и кабела за индикация и си готов. :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това си мислих да направя с ключовете.А за изпарителя дадох го на приятел да го пробва каза,че тече явно където е мазан с силикон.

Иначе съм с карбуратор и паля винаги на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...