travolta5 0 #1 Публикувано 10 Февруари, 2014 (Редактирано) Колеги, какво може да ми се е случило на хондата, колата е 1.3, 95та г., само на бензин. Изведнъж взе да работи на 3 цилиндъра и не иска да се оправи. Свалях свещите, чистих ги, кабелите оглеждах да не пропускат - не. Отварях капачката на делкото, вътре всичко си е ок. Може ли да ми е заминала бобината? или да се е разцентровало делкото? За друго не се сещам. Редактирано 10 Февруари, 2014 от travolta5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sesk0y 26 #2 Отговорено 10 Февруари, 2014 Можеби е бобината! Ето ти една тема дано ти помогне, поздрави! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54171 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 11 Февруари, 2014 Колеги, какво може да ми се е случило на хондата, колата е 1.3, 95та г., само на бензин. Изведнъж взе да работи на 3 цилиндъра и не иска да се оправи. Свалях свещите, чистих ги, кабелите оглеждах да не пропускат - не. Отварях капачката на делкото, вътре всичко си е ок. Може ли да ми е заминала бобината? или да се е разцентровало делкото? За друго не се сещам. При такива случаи се започва от най лесното, мерене на компресията и размяна местата на свещите, за да разбереш, дали причината не е в самата свещ, или в кабела .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
travolta5 0 #4 Отговорено 11 Февруари, 2014 sesk0y, мерси за темата, прочетох я. mar_tod, в темата пише, че не е хубаво да се вадят кабели докато работи двг., как да разбера кой цилиндър не работи колко струва една капачка за делко, старата дали не може да се оправи нещо(ако проблема е в нея разбира се) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 11 Февруари, 2014 Че кой ти е казал да вадиш кабели докато работи .. Не работи този цилиндър, на който свещта е мокра, като ги размениш и сложиш тази мократа на друг цилиндър и след пробата я свалиш пак същата свещ мокра, значи причината е в нея .. Ако тази е суха, а е намокрило свещта която си сложил на нейното място, тогава започваш да се съмняваш в кабела .. Разменяш го и него, или слагаш някой друг, ако имаш под ръка, за да се убедиш дали проблема не е в кабела и чак тогава започваш да се притесняваш за , палци, капачки и бобини .. А най добре е да започнеш с компресията, защото има вероятност и кабела и свещта да са си здрави, но да липсва компресия в цилиндъра и за това да не работи .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
travolta5 0 #6 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) няма мокра свещ, всичките са ок. по кабелите няма видими забележки, да речем че примерно няма компресия, тогава от какво е? Редактирано 12 Февруари, 2014 от travolta5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koc_D15B2 66 #7 Отговорено 12 Февруари, 2014 Нова капачка преди 2 години беше 30лв, сега не вярвам да е много по-скъпа. Ако старата има и микроскопични пукнатини (трябва да се огледа много внимателно за такива), направо я хвърляй. Но ако е от нея, на влажно време изобщо няма да иска да запали, поне така беше при мен тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
travolta5 0 #8 Отговорено 12 Февруари, 2014 Въх смених свещите и сега работи перфектно. Благодаря за мненията, Проблема е решен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 15 Февруари, 2014 ... капачката за делкото струва 30-на лв.Палеца е 15лв,бубината 30лв има и по скъпички ...но смяна на свещи излиза по евтино щом си се сетил за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове