Markony 2244 #1 Публикувано 5 Февруари, 2014 Получих няколко лични по повод тоя инжекцион.Разбирам ,че хората не са информирани.Няколко фирми,няма да ги споменавам да не излезе че правя реклама,имат системи за моноинжекция,двойна инжекция,механичен инжекцион,че даже и карбуратор.Разликата е че ЕКУ-то си е пълноценно и не копира импулси ,а ги генерира.Към Автомобила се добавя МАП сензор,ТПС ,ламбда сонда и още някой друг датчик,ако не може да се ползва такъв от колата.Процеса на настройка е малко по-сложен,от колкото на обикновения,но резултата е същия.В Хонда вариант DPFI и карбураторите могат да се преправят.Информация има много в другите форуми,най често се монтират на механичната инжекция КЕ-Jetronic в АУДИ,МЕРЦЕДЕС, и ФВ,някой фордове и Волва.Благодарение на триминга и мапването спрямо ламбда сондата,разхода е повече от приличен,доста по-малък при карбураторите от бензина и 1:1 при моноинжекцията.За съжалени цената съответства на по-сложната електроника.Схемотехниката е същата като нормалния ГИ.Редуктор,рампа,4 дюзи,ЕКУ и кабелаж. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове