Jump to content
Markony

ГИ на D15B2

Recommended Posts

Получих няколко лични по повод тоя инжекцион.Разбирам ,че хората не са информирани.Няколко фирми,няма да ги споменавам да не излезе че правя реклама,имат системи за моноинжекция,двойна инжекция,механичен инжекцион,че даже и карбуратор.Разликата е че ЕКУ-то си е пълноценно и не копира импулси ,а ги генерира.Към Автомобила се добавя МАП сензор,ТПС ,ламбда сонда и още някой друг датчик,ако не може да се ползва такъв от колата.Процеса на настройка е малко по-сложен,от колкото на обикновения,но резултата е същия.В Хонда вариант DPFI и карбураторите могат да се преправят.Информация има много в другите форуми,най често се монтират на механичната инжекция КЕ-Jetronic в АУДИ,МЕРЦЕДЕС, и ФВ,някой фордове и Волва.Благодарение на триминга и мапването спрямо ламбда сондата,разхода е повече от приличен,доста по-малък при карбураторите от бензина и 1:1 при моноинжекцията.За съжалени цената съответства на по-сложната електроника.Схемотехниката е същата като нормалния ГИ.Редуктор,рампа,4 дюзи,ЕКУ и кабелаж.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...