kossta 4 #1 Публикувано 3 Февруари, 2014 Здравейте,светна ми чека и отидох на диагностика и както предполагах се оказа лан сондата на катализатора.Исчистиха грешката,но ми казаха ,че датчика на температурата на водата неми отчита вярно.Отчита по малко градоси.Иначе колата загрява,пуска си перката.Въпроса ми е дали влияе на работата на колата и ако го карам така няма ли да прецакам нещо. Можели да се оправи или нов да си купя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 3 Февруари, 2014 Ами тия въпроси,към диагностика е трябвало да зададеш,щото как хванаха датчика, че не показва вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #3 Отговорено 3 Февруари, 2014 Поправштш ме ако греша , но съм поюти сигуренче харви има два температурни датчика , един за стрелката и един за ЕКУ-то , следователно аз лично не смчтам че ще имаш проблеми с работата на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #4 Отговорено 3 Февруари, 2014 Еми на монитора на компа ми показаха цифрите на температурата и те бяха по малко от реалните,щото перката почна да върти а на монитора градусите бяха 25 Ами тия въпроси,към диагностика е трябвало да зададеш,щото как хванаха датчика, че не показва вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 3 Февруари, 2014 Купи си нов не струват милиони Да ти върти перката зимата явно нещо не е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 3 Февруари, 2014 (Редактирано) Error Редактирано 7 Февруари, 2014 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #7 Отговорено 4 Февруари, 2014 аз мисля, че перката може да включи дори и зимата, при работа на място дълго време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #8 Отговорено 6 Февруари, 2014 Днес смених датчика,25 кинта,и се осети промяна в по добро.Вече не ми вдига обороти когато и скимне.Извода,когато ви държи по високи обороти чат пат,отидете на диагностика и виште работата на датчика за температурата дали ви отчита вярно,щото явно дава погрешна информация ,че колата не е загряла и тя работи на смукач.Явно, ту е работил,ту не е.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 6 Февруари, 2014 Маркони в грешка си,датчика който стои на темостата е за перката.На главата имаш два датчика,единият е за стрелката,а другия за ЕКУ-то 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 7 Февруари, 2014 Така е ,3 датчика има на педя разстояние.На тялото на термостата е шалтера,за перката.Пд делкото е сензора за таблото,а малко пред него е ECT. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове