prelude 311 #41 Отговорено 21 Януари, 2014 Докато всмукателя им изглежда готин, виждал ли си на 4.4 бензиновия им V8-мак изпускателя?Няма такава пародия, още на първите 5 см губят 30 коня с едни сгъвки дето приличат на глава на Кобра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #42 Отговорено 21 Януари, 2014 идеалният пленум би бил нещо като трапец, на който тясната основа е дроселът, а широката е страната от където тръгват 4-те рънъра.Като се загледаш... може би не случайно са таквиз : макар че единия е малко крив и с тая чупка на 90гр. не са най-съвършени...My linkMy linkMy link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #43 Отговорено 21 Януари, 2014 След толкова много борба и силови изявления, поствам този линк считам темата за затворена:http://horsepowercalculators.net/intake-manifold-design/intake-manifold-designСамо да вметна: и при ИТБ и при колектор съществува явлението отразена вълна. Кой хармоник е с най-голяма амплитуда? - естествено първият като амплитудата намалява с нарастването на броят отражения. Е как тогава аджеба ще кажете, че дългите рънъри вдигали конете на високи обороти? Повече няма да коментирам, всеки достатъчно грамотен човек ще си направи изводите натам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #44 Отговорено 22 Януари, 2014 не знам кво карам батее купе беше май да не съм запознат, подкрепяйте се поне това ви остава :/> Абе пич При положение,че си тръгнал да се занимаваш с модификации за които си видимо необразован,се осланяш на чуждата компетенция или липсата на таква. След като си избрал лесният начин,да питаш във форума вместо да прочетеш 2-3 книги за прнцип на работа на 4 тактов двигател с вътрешно горене,аеро и флуидна динамика (по-тясно свързани с топика)То тогава трябва да си подготвен да те третират като лаик. С "подкрепяйте се поне това ви остава" колко хора очакваш,че биха ти асистирали в бъдеще ? аз получих отговори от момчетата още на първа страница, които бяха достатъчни по натам има лица, които явно това им е работата във форума да следят всяка тема и да чепкат, чепкат, гледат да си разнообразяват живота сигурно . О .. да точно ще седна да прочета 2-3 книги за да мога да спора с идиоти по форумите по цял ден..., разбирам точно колкото ми трябва за нещо повече - има си хора за всичкоИнтервенцията е доста трудна и скъпа, и не излиза рентабилно сравнение с един суап например, въпроса е, че ще караш 1.4is , което ще е меко казано доста злобно, аре бийте ми минусите пак сега. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #45 Отговорено 22 Януари, 2014 След толкова много борба и силови изявления, поствам този линк считам темата за затворена:http://horsepowercalculators.net/intake-manifold-design/intake-manifold-designСамо да вметна: и при ИТБ и при колектор съществува явлението отразена вълна. Кой хармоник е с най-голяма амплитуда? - естествено първият като амплитудата намалява с нарастването на броят отражения. Е как тогава аджеба ще кажете, че дългите рънъри вдигали конете на високи обороти? Повече няма да коментирам, всеки достатъчно грамотен човек ще си направи изводите натам ;)/>Може още много да се коментира, но излизаме извън конкретното питане и темата. Оптимизирането на хармониците също е немаловажна част от хамалогията, еле пък при ИТБ-то (тука съм абсолютно съгласен, според мен не е важно да са дълги рънърите, а да са изчислени правилно). Ама по тоя въприс предлагам да се прехвърлим в съседната на Фена (ако няма нищо против Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #46 Отговорено 22 Януари, 2014 Малко оффтопик,но няма какКъм автора на темата.Ти за какво си я взел тая кола ? Да я караш из града или да си рацер ? Само ми кажи като тая тема ли ще стане? Приказки за масата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #47 Отговорено 22 Януари, 2014 (Редактирано) Ама по тоя въприс предлагам да се прехвърлим в съседната на Фена (ако няма нищо против ;)/> Редактирано 22 Януари, 2014 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове