Jump to content
Dimitrov93

1,4Is ITB

Recommended Posts

Докато всмукателя им изглежда готин, виждал ли си на 4.4 бензиновия им V8-мак изпускателя?:)Няма такава пародия, още на първите 5 см губят 30 коня с едни сгъвки дето приличат на глава на Кобра:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеалният пленум би бил нещо като трапец, на който тясната основа е дроселът, а широката е страната от където тръгват 4-те рънъра.

Като се загледаш... може би не случайно са таквиз :): макар че единия е малко крив и с тая чупка на 90гр. не са най-съвършени...My linkMy linkMy link ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова много борба и силови изявления, поствам този линк считам темата за затворена:http://horsepowercalculators.net/intake-manifold-design/intake-manifold-designСамо да вметна: и при ИТБ и при колектор съществува явлението отразена вълна. Кой хармоник е с най-голяма амплитуда? - естествено първият като амплитудата намалява с нарастването на броят отражения. Е как тогава аджеба ще кажете, че дългите рънъри вдигали конете на високи обороти? Повече няма да коментирам, всеки достатъчно грамотен човек ще си направи изводите натам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

не знам кво карам батее купе беше май да не съм запознат, подкрепяйте се поне това ви остава :Публикувано изображение/>

 

Абе пич

При положение,че си тръгнал да се занимаваш с модификации за които си видимо необразован,се осланяш на чуждата компетенция или липсата на таква.

След като си избрал лесният начин,да питаш във форума вместо да прочетеш 2-3 книги за прнцип на работа на 4 тактов двигател с вътрешно горене,аеро и флуидна динамика (по-тясно свързани с топика)То тогава трябва да си подготвен да те третират като лаик.

С "подкрепяйте се поне това ви остава" колко хора очакваш,че биха ти асистирали в бъдеще ?

 

аз получих отговори от момчетата още на първа страница, които бяха достатъчни по натам има лица, които явно това им е работата във форума да следят всяка тема и да чепкат, чепкат, гледат да си разнообразяват живота сигурно Публикувано изображение . О .. да точно ще седна да прочета 2-3 книги за да мога да спора с идиоти по форумите по цял ден..., разбирам точно колкото ми трябва за нещо повече - има си хора за всичко

Интервенцията е доста трудна и скъпа, и не излиза рентабилно сравнение с един суап например, въпроса е, че ще караш 1.4is , което ще е меко казано доста злобно, аре бийте ми минусите пак сега.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова много борба и силови изявления, поствам този линк считам темата за затворена:http://horsepowercalculators.net/intake-manifold-design/intake-manifold-designСамо да вметна: и при ИТБ и при колектор съществува явлението отразена вълна. Кой хармоник е с най-голяма амплитуда? - естествено първият като амплитудата намалява с нарастването на броят отражения. Е как тогава аджеба ще кажете, че дългите рънъри вдигали конете на високи обороти? Повече няма да коментирам, всеки достатъчно грамотен човек ще си направи изводите натам ;)/>

Може още много да се коментира, но излизаме извън конкретното питане и темата. Оптимизирането на хармониците също е немаловажна част от хамалогията, еле пък при ИТБ-то (тука съм абсолютно съгласен, според мен не е важно да са дълги рънърите, а да са изчислени правилно). Ама по тоя въприс предлагам да се прехвърлим в съседната на Фена (ако няма нищо против;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко оффтопик,но няма какКъм автора на темата.Ти за какво си я взел тая кола ? Да я караш из града или да си рацер ? Само ми кажи като тая тема ли ще стане? Приказки за масата Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама по тоя въприс предлагам да се прехвърлим в съседната на Фена (ако няма нищо против

;)/> Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...