Jump to content
DenZall

Жълтата лампичка с двигателчето (Check the engine) !

Recommended Posts

Здравейте, имам Honda accord 2.0 TDI 97 год. и след смяната на пълен набор от свещи, чисто нов акомулатор и поправка на стартер, колата сутрин трудно пали - върти, върти и след няколко секунди решава да запали. След като ми се появи този проблем с паленето сутрин, след няколко дни както си карах ми светна на таблото жълтата лампичка с двигателчето и угасна появи се за някакви секунди. Три - четири дни след това пак се появи тази лампичка с двигателчето, но този път като светне лампичката и оборотите почват да падат, а в това време смачквам газта и няма никакво отражение в оборотите колата почва да спира. Изключвам от скорост и я оставям на свободна и включвам по-ниска предавка и се оправя и така вече няколко дни. Мислех че е нещо от навтата, сложих и добавка и пак същото. Един познат ми каза че е навтовата помпа и че е почнала да издава багажа. Почна и много трудно да пали и имам една гумена помпичка, която като е стискаш с ръка и качва навта и по-този начин паля сутрин, но единият от пътите когато стисках тази помбичка ми се намокри ръката с навта. Ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели как е решил този проблем. По разстърсих се из продавалник - за навтови помпи доста скъпичка са, а и как да имаш вяра на втора ръка помпа, ако е това проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не слушай приятели,ами закачи Хондичката на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможела да се чете този модел на Хонда с компютър, а с някаква диодна лампичка и като премигва (броя на миганията била някаква грешка но било много трудно да се определи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........Почна и много трудно да пали и имам една гумена помпичка, която като е стискаш с ръка и качва навта и по-този начин паля сутрин, но единият от пътите когато стисках тази помбичка ми се намокри ръката с навта.

Първо си оправи /смени/, тази гумена помПичка /не са скъпи/ , след което огледай- дали не ти тече нафта от някъде /дали смуче въздух и вкарва в системата/ и чак тогава мисли нещо друго.Тази помпичка, би трябвало да играе и ролята на клапан/ пуска само в едната посока/ ,за да не ти се оттича горивото, което се случва най-вероятно при теб.п.п. Преди това е нямало проблеми, или...? Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да мига точно чека.На изключен контакт даваш на късо 1 и 3 пин/от 5 пиновата букса/,Подаваш контакт без да палиш.Броиш миганията на групи,като първата група е десетици,а втората група едениците на 2-цифреното число,отговарящо на грешката.Числото се повтаря няколко пъти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...