mihael.mladenov 0 #1 Публикувано 19 Декември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги,преди няколко дни си купих CR-V, 1 ген. 2.0i 147кс, 2000г. с ГИ BRC.Работеше абсолютно перфектно преди да реша да я обслужа ... след това смених - Ролка и Ремък, Масло, Маслен и Въздушен филтър, накладки, биалетки и тн по ходовата част и регулираха клапаните, понеже трябвало като е на газ.След това започна странно играене на оборотите:Когато карам и отпусна газта в движение и изключа от скорот оборотите не само, че стоят високи а и се качват с още 500 оборота, тоест държи над 1500 до 2000 оборота, което си е направо фурсиране. Дори да има истина в това, че трябва да държи по-високи обороти на празен ход със сигурност трябва да са по-ниски.В момента в който спра оборотите падат за секунда до нормалните 750, след което се качват до 1500 и започват да играят 1000 - 1500, 1000 - 1500. Когато колата не е заглраяла напълно го прави 2-3 пъти и след това бааавно падат оборотите до към 1000 и заспиват там, след като дозагрее го прави на място без да спира без значение колко време работи, просто не спира да ги мени.Според вас къде може да е проблема, дали е от регулирането на клапъните, може би са по-натегнати или напроив? Мислех, че са объркали някое маруче за вакум, но я върнах, гледаха и не видяха подобен проблем.Утре ще ходя отново и бих искал да им кажа да проверят конкретни неща, които се надявам да ме посъветвата. Благодаря предварително и също така искам да кажа, че четох доста от темите с подобни проблеми, но не са същите и за това прибягнах до нова тема. Редактирано 19 Декември, 2013 от mihael.mladenov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 19 Декември, 2013 Мишо,ако ние почнем да ги съветваме ,значи си объркал сервиза.Чистиха ли дросела?Имат ли диагностика за Хонда или връзка с ГИ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 19 Декември, 2013 Ако,нямаш и мощност,като нищо са ти объркали ремъка с един зъб,а не би трябвало да имат проблем с него.От неправилно рег.клапани също може да играят оборотите,питай на какви допуски са ги правили,за сравнение с точните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihael.mladenov 0 #4 Отговорено 19 Декември, 2013 (Редактирано) Мисля, че не е закачана на комп, а що се отнася до ГИ, същото прави и на бензин, така че според мен проблема не е от газовата.Има мощност, в движение колага си върви и набира нормално, до колкото мога да преценя от 2-3 дни каране преди това, но когато колата е взета от сервиза (от баща ми) нещо не му е харесало как звучи ремъка и ги е накарал да го пипнат пак, тогава са донастройли и клапъните за 2-ри път и след това започнаха проблемите с оборотите.Значи да погледнат Ремъка и клапъните.За дросела не зная дали са го чистили, но виждам прака зависимост с момента на смяна на ремъка и реглажа на клапъните, за това исках да ми се потвърди мнението, че проблема може да се корени там. Ако беше се случило от самосебе си а не в този момент щях да търся проблема в дросел или стъпков мотор и тн., но нещата които и на мен ми идват на ум са Ремък, Реглажа и някой вакум. Какъви са точните стойности на които трябва да се клапъните ?Благодаря и поздрави.Утре ще ходя до сервиза и ще ви споделя какво е станало, ако проблема е решен. Редактирано 19 Декември, 2013 от mihael.mladenov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 19 Декември, 2013 Всмукателни от 0,08мм. до 0,12мм., изпускателни от 0,16мм. до 0,20мм. Оплескали са ти колата майсторите.Провери дали е на белези ремъка и,ако са пипали делкото,да светнат със сртобоскоб шайбата на ремъка.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 19 Декември, 2013 Идеята ми беше,че през една от двете диагностики се вижда вакуума,а той си говори доста за работата на мотора.Шума не е харесал на баща ти защото са опънати ремъците и там някое лагерче вие.Нормално е да има луфтове тук-там,я ролка или динамо.Важното е да не вие от ангренажа.....Колкото и да са зле в сервиза,Хонда се зацепва по белези,които са ясни описани в документацията,същото важи и за балансиращите валове,ако има.Ако видиш да си слагат собствени белези с тебешир или маркер,бягай далеч от там!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #7 Отговорено 20 Декември, 2013 Колега , ако не си на 100 % сигурен в кадърноста на майсторите регулирали клапаните , можеш да си сигурен че проблема е от там Поне при мен беше така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове