eNigMa_ 4 #1 Публикувано 4 Декември, 2013 Някой може ли да ми каже как да проследя напрежението към в-тека и какво трябва да е то . . Защото го мерих от буксата и минус от купето и показа 2,3 волта . . . Става въпрос за Грешка 21 - VTEC Solenoid Valve defective circuit or unplugged / defective solenoid valve . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 5 Декември, 2013 На място ли правиш замерването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #3 Отговорено 5 Декември, 2013 Ами да на място става замерването на загрят двигател . . . защо то до колко съм чувал в-тек на студен двигател не се включва Изпомпване на двигателя до 6К оборота . . . и няма. И чека си свети яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #4 Отговорено 5 Декември, 2013 Правилно си чул, че на студен мотор Втек НЕ се включва, но с форсиране на място пак НЕ се включва. От кога се появи този проблем?1. Огледай буксата на Втек клапана дали е закачена добре.2. Задръстена цедка на Втек клапана.3. Пробвай друг Втек клапан, ако имаш възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #5 Отговорено 5 Декември, 2013 Така я взех колата . . . ;хх Сега гледам в мануала как да го замеря колко ома изкарва . . . другия начин е да проследя до компа дали подава сигнал до колкото знам втек-а май беше пин А4 . Но не знам вече какво да направя . . . ако е задръстена цедката дали ще изкарва тази грешка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 5 Декември, 2013 Кви омове кви 5лв???Или нямаш масло в двигателя или нямаш достаъчно налягане(на маслото) или ти е задръстена цедката на соленоида,дерзай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #7 Отговорено 6 Декември, 2013 Добре за маслото не е ли грешка 22 а 21 за неправилно вързан втек ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 6 Декември, 2013 (Редактирано) Неправилно вързан vtec? Да не си си купил кола с някакъв не особено успешен суап? Ще ти пиша утре какво трябва да имаш с мултимер спрямо маса директно от пинчето на компа, макар че още не съм мяркал прекъснат vtec соленоид.. Но пък съм срещал издевателства върху крайният елемент в компа, който го управлява, което ще е гадно пророчество де Изхода е точно А4, не грешиш. Редактирано 6 Декември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TDK 7 #9 Отговорено 7 Декември, 2013 Постоянно ли ти свети чека или само когато дадеш газ до 5000об . и ислед като изгасиш мотора вс е ок до следваштото подаване на газта.Имах този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 7 Декември, 2013 Значи нямаш ли от "А4" спрямо маса 17-21Ω търси си проблеми в окабеляването! Можеш и да си направиш елементарен тест, като изключиш соленоида от куплунга и му подадеш краткотраен импулс директно от акумулатора. Ако всичко е наред ще се чуе характерен звук.Според мен въпросната грешка 21 се отнася само и единствено за проблеми със соленоида или надеждната връзка между него и компютъра.Условията за сработване на vtec:- налягане на масло- ниво на масло- температура на охлаждащата течност- определена честота на VSS сензора, което значи определена скорост (за това и те питах как правиш замерването - на място никакъв шанс).- положение на TPS сензора (тоест колко си натиснал педала на газта) ...при което според мен грешки може да има около неща само с датчика за налягане и самият соленоид..Примерно на студена кола няма как да имаш Vtec, но и чек лампата няма да ти светне...Еми... деиствай (прегледа на цедката не е излишен, при положения, че разправията не е голяма) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #11 Отговорено 9 Декември, 2013 Ясно обаче на мен чека ми свети още като запаля колата . . . и светва . . а пък като направя мост на куплунга и ми изкарва грешка 21 . . . днеска си играч замервания развих клапана и така . . . след това закачих всичко махнах бушона на back up-a и след това запалих чека пак светна направих пак мост тоя пит изкара грешка 41 primary oxygen sensor heater . . . не мога да я разбера тая работа какво става ;хх ако можете да ми кажете някой компетентен от Стара Загора да се свържа с него да я Прегледа Кажете моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове