PAC-MAN 3 #1 Публикувано 3 Декември, 2013 Здравейте на всички, проблема е следния : от известно време насам ми светва лампата на чека, но след като загася и пак стартирам двигателя не светва отново. Понякога го прави по два пъти на ден , понякога веднъж седмично. Правих диагностика със светлинните кодове и ми дава грешка 8 "TDC - top dead centre sensor" Някой ако е запознат с тази грешка и знае какви мерки трябва да се предприемат за изчистването и , да каже. Отделно от това (мисля , че няма връзка едното с другото) колата дава индикации, че прегрява т.е стрелката за температурата отива в червения сектор много бързо за около 15 сек но като надуя на 4-та степен парното- охлажда, интересното е , че дори при тези показания перката на радиатора не се включва /> Замерихме температурата на радиатора, когато стрелката беше в червеното -95 гр.Със сигурност колата не прегрява просто стрелката показва грешно . Термостата си работи, когато колата работи на място си вдига нормална температура и перката си се включва навреме. Проблема става само в движение и то на нагорнище/> Сега съм решил да сменя температурния датчик да видим ще има ли промяна Ще съм благодарен на всякакви компетентни съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 3 Декември, 2013 Кой мотор,коя година? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAC-MAN 3 #3 Отговорено 3 Декември, 2013 Мотора е D15Z3 - 95 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAC-MAN 3 #4 Отговорено 5 Декември, 2013 Днес смених температурния датчик, проблема си остана. Знам че така в форума ще е гадаене, но все пак никой ли няма идея какво може да и е на колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 5 Декември, 2013 TDC-то е в делкото.Вероятно термостата не отваря достатъчно, запушен радиатор по-скоро, щом с парно се оправя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAC-MAN 3 #6 Отговорено 5 Декември, 2013 Забравих да спомена че монтирах Газов Инжексион, проблемите почнаха веднага след това;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dreamtech 0 #7 Отговорено 6 Декември, 2013 Този, който е монтирал газовата най-вероятно е вързал водата за изпарителя на неподходящото място! Забравих да спомена че монтирах Газов Инжексион, проблемите почнаха веднага след това/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 6 Декември, 2013 Забравих да спомена че монтирах Газов Инжексион, проблемите почнаха веднага след това/> А случайно да изчезва охладителна течност от системата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 6 Декември, 2013 (Редактирано) Този, който е монтирал газовата най-вероятно е вързал водата за изпарителя на неподходящото място! Забравих да спомена че монтирах Газов Инжексион, проблемите почнаха веднага след това/> Бинго!Ето един колега,който е прочел дългата тема за ГИ.Водата е взета от байпаса на главата,газаджията е некадърник,щом е взел сигнала от датчика,а не от комутатора.Връщаш се при газаджиите да си дооправят работата и намали "Др.Хаус" Редактирано 6 Декември, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAC-MAN 3 #10 Отговорено 7 Декември, 2013 Днес смених термостата с японски " Tama" , разкачих маркучите на ГИ и свързах посредством два нипела водните маркучи както са си оригинално заводски на колата. След тест по един баир само на бензин , няма промяна в поведението на колата.... стрелката продължава да отива почти в червеното ! Взех от един приятел от неговата англичанка, капачка за радиатора и датчик за перката, тест............пак си е същото. Направо вече ми идва да я засиля в някое дере и да се свърши. Забелязах , че има, не точно сълзене, а по скоро се образува капка по водната помпа ??!!?? Дали е възможно от там да е проблема ??? Помпата я сменях преди 10к заедно с ангренажа........ Някакви идеи? Бинго!Ето един колега,който е прочел дългата тема за ГИ.Водата е взета от байпаса на главата,газаджията е некадърник,щом е взел сигнала от датчика,а не от комутатора.Връщаш се при газаджиите да си дооправят работата и намали "Др.Хаус"Колега не е нужно с този тон, все едно съм малоумен. Мисля , че форума е създаден за да си помагаме взаимно, а не да обясняваме на всеки новодошъл колко е тъп! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове