Jorje 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2013 Здравейте Колеги,Имаме малка "семейна" кола Logo модел 1999 година - бензин 1.4. Двигателят е просто мечта. Направо работи толкова приятно и ритмично,че чак се чудя понякога как може толкова годишна кола да бъде двигателят и в такова състояние. Но... винаги има но... гасне. Какво имам предвид - значи, запалвам я. Понякога успявам от първият път. Оставям я да поработи малко и тогава тръгвам. Докато я карам - няма проблеми. Лошо става ако спра някъде на едно място - на светофар например. И както си работи двигателя - хоп и изгасва. Като я запаля пак - в повечето случаи успявам на 2 -3 път и продължавам. Но, преди няколко дни бяхме на един полигон да се упражнява жена ми и като изгасна - не можа да запали 30 минути. Извиках да ме теглят и чак тогава запали. След сигурно 20-30 опита.Та въпросът ми е каква би могла да е причината? Не съм специалист и съм малко на Вие с колите. Мислих си за свещите, но всяко едно мнение би ми било от полза.Поздрави на всички и хубав ден.Jorje Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #2 Отговорено 1 Декември, 2013 Здравей колега, проблема не е в свещите щом се появява само от време на време, по-скоро е някой датчик. На мен ми прилича като симптоми от датчик на колянов вал, не съм много сигурен дали логото има такъв, но би трябвало тъй като е сравнително не много стар модел. Аз имах абсолютно същия проблем с едно рено, мотора работи като часовник, но някой път като каже не ей така от нищото и няма палене и след това се оправя пак от самосебе си. За да си сигурен в проблема задължително диагностика с комп, но само в момента като проблема е на лице, иначе най-вероятно няма да излезе никаква греша записана в компа на колата. Поне при реното беше така, нямаше грешка докато двигтеля работи нормално, хванахме го като го закачихме на диагностичния уред в момента в който проблема се появи, излизащата грешка беше crankshaft position sensor faulty. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorje 0 #3 Отговорено 1 Декември, 2013 Благодаря icko22 за съвета,Лошото в моя случай е,че ако не запали няма как да я закарам до сервиз за диагностика. Ако запали пък, както ти казваш няма да изкара грешка. И така се получава един леко омагьосан кръг. Ама все пак съм решил да я закарам на преглед с компютър. Дано не ме одерат много, ама каквото такова.Благодаря ти за съвета.Поздрави,Jorje Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 1 Декември, 2013 И аз залагам на датчик на коляновия вал, то дали е долу на вала и горе в делкото все някъде го има, следващото нещо което ме съмнясва е бубина, ако следващия път ти изгасне провери я има ли искра на кабелите докато въртиш на стартер, макар че то и от датчика да е пак няма да има искра, но все пак провери го поне да знаеш че липсват тоци а проблема не е от горивото, щото може и бензинова помпа да се ебава или регулатор налягане. Не знам да залагам ли и на клеморед но ако беше от него щеше да ти гасне и в движение, знам ли чак толкова не съм учил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове