Jump to content
Version84

Някой гледал ли е този Акорд?

Recommended Posts

Здравейте колеги,Някой ходил ли е да огледа акорда от тази обява: http://www.cars.bg/c393924Изглежда доста добре със интересен двигател и запазен за годините си.Реална ли е цената или е малко завишена?Благодаря за мненията предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е 2.2в-тек а да е 150 ксако е 150 тогава двигателя е 2.0 като цяло изглейда добре,само е съмнителна ламарината над предното дясно колело(боядисвана е)май от удар и бронята е леко изкривена там вижда се на снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Акорди нямат двигател 2.0 - 150коня,двигателяси е точно 2.2-150 коня едновалов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗИОН, точно 2.2 VTEC 150 коня си е мотора (F22Z2), не подвеждай човека :dry:По темата: колата изглежда доста добре от снимките, реална 97-а година е (познава се по голямата предна емблема, тези от 96-а са с по-малка такава) и е топ оборудвана СЕ9, реално какво е състоянието - без да се види, може само да се гадае. Хубава кола, на мен лично ми харесва, но за мен тази цена е висока. За такива пари може да се вземе в подобно (на снимки) състояние по-новият модел (6-а ген. Седан, пак английско производство) и то пак да е топ модел с кожа, ел. шоф. седалка, дори и с Нави (не че може да го ползваш, но все пак). По принцип, този модел който е от обявата (5-ата генерация), на мен лично ми харесва повече от по-новия Евро модел (най-малкото е по-широка и удобна от вътре - 6-ата генерация ЕВРО седан/хечбек е много по-тесен, все едно не е Акорд), но 5 хиляди лева са си 5 хиляди лева и колкото и да е лъскав и добър - аз лично не бих дал тази сума за тази кола, НО всеки сам си преценява. Ако свали 800 - 1000лв от цената е вече друга бира ;) Този газов инжекцион може да го считаш както като плюс, така и като минус - преди колко време и колко километра е сложен. Предполагам си запознат, че F серия мотори не понасят особено добре газ, ако е сложен (но ме съмнява) ГИ-то преди 2 - 3 хиляди КМ е ОК, но ако е сложен преди 50 - 60 хиляди.... най-вероятно ще имаш евентуални проблеми с мотора заради газифицирането.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията и изчерпателните отзиви!Тъй-като карам Сивик, нямам поглед върху F-серията двигатели на Хонда. Всички от тази серия ли не понасят добре газифициране или конкретно този?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето всички мотори слагани в тези акорди си страдат от вкопаване на клапани в главата (реглажа на клапаните е само временно избягване на безизходния край, казано по-така), но нека по-компетентни хора които са професионалисти да кажат.Иначе Акорда е много хубава и неангажираща кола. Акорд 5 колкото и да му се носи слава за уж кофти английска сглобка (разлепваща тапицерия от корите на вратите, разлепваща и провисваща тапицерия на тавана - неща които се оправят за дребни пари при тапицер и не е задължително при всеки екземпляр да са проявени) е много приятна за каране кола, с типичната относителна здравина. безпроблемност и неангажираност на Хонда. Най-малкото, Акорд с такъв мотор (F серия, дали ще е 1.8, 2.0, 2.2, 2.3) загрява много по-бързо от Сивик с D или B серия мотор и в точно това време (зима :santa: ) ще се радваш на много по-бързо загрял автомобил (респективно по-бързо духащо топло парно), което за мен лично (казвам го като зиморничав човек) е голям плюс, отделно возията и лекотата с която се върти волана не може да се сравнява със Сивик. Колата има огромен багажник (хващат се без проблем 4 броя 15 цола джанти със сложени на тях гуми и остава място за багаж - прави си сметка). Ако си "рейсър" и обичаш по-директното управление и не ти пука, че по павета/лош път ходовата част друса и усещаш всяка неравност, то Сивика е за теб, този Акорд не е твоята кола (ще ти се стори спрямо сивика по-лигава като управление и прекалено люшкаща се в завой, все едно си в лодка). Но ако предпочиташ спокойното/уравновесено шофиране, предпочиташ комфорта пред динамиката, то Акорда ще ти хареса много. Не ме разбирай погрешно - Акорда не е в никакъв случай слаба или тромава кола (напротив), особено този 2.2 мотор дърпа много добре, но не е направен за раздаване на газ (светофарни гонки или "дръпки") в града, както примерно Сивик дори и с 1.4 мотор. Казвам го от опит като собственик в момента на три хонди (един такъв Акорд, но преди фейслифта и с 2.0 мотор, един Сивик 5-а Хеч. и един Дел Сол). Като главен и може би единствен недостатък/минус което мога да споделя за такава кола е отвратително мизерния радиус на завиване - тази кола просто не можа да завива/маневрира в градски условия без да те издразни или дори да те засрами (ако те гледа някой отстрани), все едно не е дълга 4 метра и почти 70 сантиметра, а като че ли е 6 метра. Ако ти се наложи да правиш маневра в града, там където един Пасат, БМВ 5-ца или да не говорим за Мерцедес Е - класа (коли с подобни габарити) ще направят ЕДНА маневра, то с Акорда ще ти трябват ДВЕ или дори ТРИ манерви. Но лошия радиус на завиване си е част от всяка една Хонда (независимо дали Акорд, Сивик или дори модел на задно - S2000), въпрос на навик и свикване е, но на моменти е дразнещо.Колата е прекрасна (от гледане на снимки), но мен лично ме притеснява газта и най-вече цената (по-скоро второто).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеИзвинявам се за некомпетентното мнение,признавам че постнах на-бързо(не проверявах спецификации)

и мислех че зная обаче се изложих като кифладжияПубликувано изображение

благодаря ви че ме поправихте колегиПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имах абсолютно същия Акорд (двигател, цвят, оборудване - само дето моята имаше и халогени) но без газ и го продадох преди година за 4500лв. Така че мен ако питате ако колата е читава цената си е реална. Въпросът е как човек, който няма (или не му се дават) пари за бензин (и слага ГИ) си подържа колата. Пък и скоро тая кола ще е пълнолетна - аз затова се навих да продам моята. Иначе модела не е лош, въпреки английската сглобка. Колегата преди мен е прав, че става дума предимно за козметични и "евтини" проблеми, а с потропващите пластмаси постепенно се свиква. На мен най-сериозния разход по тази кола ми беше смяната на водния и климатичния радиатор в комплект. Заедно със смяната на антифриза и пълненето на климатика ми отидоха близо 700лв. Иначе не препоръчвам слагането на газ. Не мисля, че колата гори много за размера и вървенето си, а и е много важно кой, как и за колко ще ти сложи газ. Отделно тия работи дето ги разправят за вкопаването на клапаните, въпреки че един такъв ремонт бързо би се избил от икономия на гориво. Все пак ако бях тръгнал да взимам точно тая кола бих коментирал и цена без АГУ.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да изкажа скромно мнение.Гледах лично този Акорд. Честно казано, моя Акорд е в по-добро състояние (не е като реклама) просто давам реална оценка на колата.До колегите по-горе където разправят за проблеми с двигател - хм, немисля.... Имам 80 000км на газ с такъв Акорд с мотор F20Z1 и нямам проблем. Клапаните ги регулирам на всеки 20К км. В състоянието което е в момента колата за мен е леко висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се!!!Четох доста по въпроса и вземайки предвид вашите отзиви реших да купя акорд който не е каран на газ.Тази седмица ще прегледам няколко обяви.Още веднъж Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че моята бивша се продава. Не е лош екземпляра, ако имаш въпроси питай.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11387485501134637&f1=details&slink=5es2fv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...