Dimitrov93 12 #1 Публикувано 28 Ноември, 2013 К0леги в съб0та ще м0нтирам д16з6 всмукател и изпускател в д14-ката, дан0 има п0не някакъв п0л0жителен резултат.Въпр0са ми е да 0стана ли със зав0дската генерация фи 43 или да се смени, няк0й к0лега минал през т0ва да даде съвет :rolleyes:/>. Т0зи малък филм на мен ми излезе 300 лева всичк0 на всичк0, ще споделя тези дни впечатленията ми, м0же и други к0леги кат0 мен с д14-ки да решат да ,,засилват''. П0здрави Викт0р :cool:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 28 Ноември, 2013 По принцип има търсачка във форума, че дори и гугъл може да ти даде отговорите. Не се съмнявам, че си потърсил и нищо не е излязло, имайки предвид писаниците с нули.На бързо само ще кажа, че ако смениш и генерацията, би трябвало да се отпуши мотора във високите обороти. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #3 Отговорено 28 Ноември, 2013 Клавиатурата ми не е в ред пр0ст0.. не, че ти дължа 0бяснение. Благ0даря ти все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto555 8 #4 Отговорено 28 Ноември, 2013 Колега,Аз съм с D14 блок, глава, смукател от Z6, 4-2-1 испускател+ проходна генерация, интейк на 75 мм с JR конусен филтър.Всичко управлявано от П28 настроено при колегата от Шумен.До колкото знам има още един колега от Варна с подобен сетъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #5 Отговорено 28 Ноември, 2013 Е к0лега ти си с една стъпка пред мен 0ще не съм стигнал д0 z6 глава, пожелавам си г0 ск0р0.Пр0х0дна генерация какв0 ще рече - зав0дска ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #6 Отговорено 28 Ноември, 2013 Колега генерацията задължително.А за какво точно си дал тези 300 лева ...???,че ако е само са смукател и изпускател ...Поздрави и успех с проекта,а за Варна има доста коли направени "миними",че и скоро още една ще зглабяме . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #7 Отговорено 29 Ноември, 2013 Колега генерацията задължително. А за какво точно си дал тези 300 лева ...???,че ако е само са смукател и изпускател ... Поздрави и успех с проекта,а за Варна има доста коли направени "миними",че и скоро още една ще зглабяме . Изпускатела го взех на 70 лева с доставката, а всмукателя за 100 лева с доставката, майстора ми иска 120 лева за работа и като добавиш гарнитурките стават 300 някъде.. Генерация на колк0 фи, не повече от 55:? И друг тъп въпрос дали ще се проомени звука след тея неща ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abcivic 1 #8 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Звука няма как да не се промени. Слагай права генерация на ф50 с 1 (2) резонаторни гърнета, в зависимост колко искаш да ти бръмчи на главата и си ти! Колата ще се отпуши, а с тоя всмукател ще почне и да диша... :)/>)) А и защо ще даваш пари да ти сложат колекторите? Безмислено е. Отиди само за компютъра и генерацията Редактирано 29 Ноември, 2013 от abcivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #9 Отговорено 29 Ноември, 2013 Колегата в горния пост е прав,защо ще даваш пари и то толкова много.Цените на частите са добри,но за труда... .А за генерацията сложи си на Ф55 ама въртешно,че като понакичиш още малко колата откъм части и пак ще сменяш тръби.Сложи си газоускорител вместо резонатор и крайно гърне.Да ти кажа доволен ще останеш,че ако е само на права тръба ще станеш спонсор на КАТ и пътните полицаи .Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #10 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Защо ще давам пари ли.. , не съм в час за да си ги направя сам смисъл това преправяне при всмукателя, където трябва да се дупчи горивната рейка мисля, просто няма как да го направа и не искам да се занимавам аз предпочитам да дам пари да ми го направят поне като хората. Сега бях при човека и изникна нещо като проблем, сега спортния филтър ми е с тръба от дросела изведен зад фара както подобава, обаче като сложим новия всмукател, дроселът ще дойде странично в ляво, а не както е сега и няма да мога да използвам тая пластмасова тръба, с която съм извел филтъра зад фара, май решението е самия филтър директно на дросела и да си бръмкам, няма какво да стане предполагам ? До колкото за генерацията спирам се на фи 50, с 1 резонатор да не бръмчи много, тя си бръмчи от тоя филтър и без това.. Тъпото е , че нямам излишни пари за дино, а на тва мокро време не знам как ще усетя разликата, ще пусна клипове да видите как върви след монтажа.. Редактирано 29 Ноември, 2013 от Dimitrov93 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #11 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) ...смисъл това преправяне при всмукателя, където трябва да се дупчи горивната рейка мисля... Трансплантацията съм я правил 2 пъти, ама такова нещо няма.Единствено трябва да се подмени джаджата на дросела, на която се закача жилото към педала за газта. В смисъл оставаш си с твоя дросел, заради стъпковото моторче, но въпросната джаджа не ти върши работа, затова я подменяш с тази от дросела на Z6-цата. Имаш да развиеш една гайка, която я държи, и да внимаваш пружината, която е отдолу, да не хвръкне в лицето. Пластмасовата тръба просто си я отрежи, не виждам какъв е проблема. Аз така направих. Смисъл от дино няма. Редактирано 29 Ноември, 2013 от kucata.meduza 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #12 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Разлика усети ли, защото един професор от хеед ми каза, че няма да има никва разлика Редактирано 29 Ноември, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #13 Отговорено 29 Ноември, 2013 Разлика има, но почти не се усеща, особенно след няколко дена каране свикваш и си мислиш, че нищо не си направил. Същата работа беше и когато смених изпускателя със спортен 4-2-1 и генерацията, но се видя, когато се пуснах за сверка с колега със стоков двигател и разликата беше учудващо голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 29 Ноември, 2013 Ф55 на д14-ка???Вие сте душмани 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #15 Отговорено 30 Ноември, 2013 ОЩЕ СЪМ С УСМИВКА НА ЛИЦЕТО , ПРЕДИ МАЛКО В Я ВЗЕХ И ДО СЕГА Я ПРОБВАХМЕЕ. Разлика има, секунда по бързо от 0 до 100, правихме и сверка със един голф 115 коня, който малко не му се повярва какво стана хаха. Много ми е кеф хора, звука се промени и меко казано е брутален, защото идва само и единствено отпред аз съм с оригиналното гърне тая смешната пишчица просто съм с накрайник да не е толко смешно. Като я настъпа ръмжи много готино, а като си я карам лекичко си е същото като в на майка ми опелчето. Ще пусна и клипове утре да видите как върви тая д14ка 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #16 Отговорено 1 Декември, 2013 Така колеги, тъй като суап на цял двигател за момента е непосилно за мен, искам да попитам за следващата част от филма втек глава или валове, с кое ще е по-добре и кое ще е по ефтино. Мокро е навън и не мога да направя клипче..., но скоро хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #17 Отговорено 3 Декември, 2013 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #18 Отговорено 4 Декември, 2013 (Редактирано) Продължавам с филма, идва ред на маховика, до колкото знам на д14-ката маховика е 7 кила поправете ме ако бъркам разбира се. Потърсих из интернет и намерих ето този сайт , в който предлагат тази услуга http://www.chiptunin....com/index.html , да се възползвам ли от тях или да взема друг маховик от някоя друга д серия ако стават и са съвместими разбира се ? Как мислите? Свързах се с хората казаха ми 90 лева, че ще струва, което си е напълно разумна цена и 20% олекотяване (в рамките на разумното каза човека ^^) Редактирано 4 Декември, 2013 от Dimitrov93 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #19 Отговорено 14 Декември, 2013 Колега от личен опит ти казвам, да сложиш генерация по 50-55мм. Аз съм с д15 мини ме и колата ми добре диша. Обаче с оригиналната генерация след 6200 оборота голям спад . Просто с оригиналната траба се губи ефекта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #20 Отговорено 14 Декември, 2013 Ама яко я пориш тая кола докато е студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #21 Отговорено 30 Декември, 2013 Колеги - Vag Com програмката дали може да ми влезе в употреба и да настроя компютъра да пуска повече гориво сега като има повече приток на въздух с тоя всмукател мисля, че добре ще се получи няма смисъл да давам 300-400 лева за да ми я чипосат някой да е запознат :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #22 Отговорено 30 Декември, 2013 Не. Купи си П28 комп., преминаваш към ОБД1 букси и после при bobi70. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове