hertzz 0 #1 Публикувано 21 Ноември, 2013 Здравейте,проблема е че вече за 2-ри път ми се случва, когато тръгна да паля, давам на контакт, всичко по таблото си светва нормално и като тръгна да въртя на стартер не става нищо(въобще не завърта) !Бутнаха ме, запалих и от тогава колата си пали и няма грижи. Притеснява ме да не взема някой ден да закъсам и да стане проблем.Почетох по темата и се колебая между проблем в стартера и клемореда(за който четох че е фабричен проблем при ЦРВ 1).Да не забравя, колата е Хонда ЦРВ 1! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #2 Отговорено 23 Ноември, 2013 Ако ти гасне в движение е клемореда.Акумулатора изправен ли ти е?Ако имаш пробила клетка пак няма да върти стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #3 Отговорено 23 Ноември, 2013 Ако след това си палил на стартер, значи не е от стартера. Замери си акумулатора, ако е наред значи е клеморед. Клемореда прави проблем след каране, когато се е нагрял - ако контактните пъпчици са се износили, при разширяването не правят добър контакт. При студено палене това не се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #4 Отговорено 23 Ноември, 2013 Последния път като направи проблема колата беше престояла около 5-6 часа, още не е гаснала в движение(надявам се да не го прави) !Обаче ми прави впечатление, че последните 3-4 дни при палене(не винаги)ми изчегъртва за малко стартера. Дали може клемореда да прави проблем и от там да не изхвърля бендикса като хората или стартера е тръгнал ?Иначе само за информация в Бултрако ми казаха, че клемореда е 115 лева с поръчка 10 дни ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #5 Отговорено 23 Ноември, 2013 Ако след това си палил на стартер, значи не е от стартера. Замери си акумулатора, ако е наред значи е клеморед. Клемореда прави проблем след каране, когато се е нагрял - ако контактните пъпчици са се износили, при разширяването не правят добър контакт. При студено палене това не се случва.Тези дни ще замеря акумулатора, защото с него купих колата и не съм сигурен колко е читав ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #6 Отговорено 23 Ноември, 2013 На стария сивик съм имал и двата проблема. По това което ти казваш е или акомулатор или стартер ( най-вероятно четки). Като имах грижи с клемореда, колата пали и гасне сама като всичко лампа по таблото изгасва, в движение също ми го е правила.Аз си го свалих, отворих го и зачистих нагара, сглобих го и проблемите ми се решиха. Дано съм ти бил полезен Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #7 Отговорено 28 Ноември, 2013 Оказа се шалтер на стартера, цялата история излезе 75лв., като се има предвид, че стартера сам го свалих, иначе ми искаха още 25лв. за тази процедура !Да се надяваме да изкарам зимата без други проблеми ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове