Ggd07 0 #1 Публикувано 16 Ноември, 2013 (Редактирано) Здравейте. Понеже не съм още много вещ в нещата, искам да попитам тук преди да ходя някъде.Карах от Търново до родният ми град (250км), и по магистралата усетих как мощността въобще я нямаше (над 4к оборота), и присецваше. Като пуснах парното, от него миришеше ужасно много на масло, и като пристигнах в родният ми град лампичката светна. Когато проверих маслото нямаше абсолютно никой....Като разгледахме малко изглежда че кръглата кутийка под безниновият филтър е омаслена цялата, и под нея всичко.https://www.dropbox.com/s/pknhlx8rvojts7z/20131116_174120.jpgКакво предтавлява, и ако евентуално е от нея втора ръка трябва да се търси от същата генерация или може и от 5-та да стане?Трябва ми спешно да действам защото се налага да пътувам. Извинявам се за "неграмотността" : ) Благодаря предварително за помоща Редактирано 16 Ноември, 2013 от Ggd07 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 16 Ноември, 2013 (Редактирано) Тази кутийка мисля , че е канистър и там няма как да тече масло или поне така смятам.Колкото е безумно да ти се струва , провери за теч от самият филтър , избил семеринг , спукан картер.Случвало ми се е 1 седмица след смяна на масло да ми светне лампата и да се окаже , че майстор Тричко не е затегнал добре филтъра.Виж на канал ако имаш възможност от къде тече точно. Редактирано 16 Ноември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ggd07 0 #3 Отговорено 16 Ноември, 2013 (Редактирано) Ще я видя на канал тогава, но преди малко сипах 1,5 литра масло и пак като дръпна железцето няма никой, даже на минимум. Не мисля че е безопасно да я карам с толкова малко/без масло. Предполагам ще трябва да купя някакво и да и сипа до горе, да ида на канал да я видим, и после наново да сменявам филтър и масло? (след като се види какъв е проблема и дали е поправим..) ? Незнам защо ми мирише на масло. Незнаех че въпросната кутийка е канистър, но точно под нея е омаслено навсякъде. Благодаря за бързият отговор! Колата е италианска и я имам от що годе месец и някакви дни.... EDIT: Какви сериозни щети може да са станали ако е карана с малко масло? Когато пресветна лампичката спрях на момента. Редактирано 16 Ноември, 2013 от Ggd07 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 16 Ноември, 2013 Аз пък си мисля,че двигателя ти е почнал да стяга щом е загубил мощност.Потърси си сервиз и ще установиш,че най-вероятно цялата ти кола от долу е в масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 17 Ноември, 2013 Директно търсиш друг мотор или правиш ремонт на твоя!Те карат без масло, но не толкова много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ggd07 0 #6 Отговорено 24 Ноември, 2013 (Редактирано) Тази кутийка мисля , че е канистър и там няма как да тече масло или поне така смятам.Колкото е безумно да ти се струва , провери за теч от самият филтър , избил семеринг , спукан картер.Случвало ми се е 1 седмица след смяна на масло да ми светне лампата и да се окаже , че майстор Тричко не е затегнал добре филтъра.Виж на канал ако имаш възможност от къде тече точно.Някакви идеи от къде може да е този теч преди да я дам някъде?Не тече от самият картер, стича се от някъде. Също така не е от семеринг.https://www.dropbox....t/Untitled2.pnghttps://www.dropbox....bk/Untitled.png Редактирано 24 Ноември, 2013 от Ggd07 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 30 Ноември, 2013 (Редактирано) Колега провери първо филтъра дали е стегнат по снимките изглежда,че е от него.Не ми се вярва да има дупка в блока ама толкова бързо да изтече предполагам е от филтъра.Случвало ми се е при развиване филтъра да се скъса от скапания китайски ключ зъбите се забиха в него,може да са го стегнали много и да е пукнат. Редактирано 30 Ноември, 2013 от EG3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #8 Отговорено 3 Декември, 2013 Имах подобно омасляване по картера.Сменихме семеринг на коляновият вал.Течът продължи.Сменихме гарнитура на картер, пак същото .Оказа се някакъв О-пръстен на маслената помпа.С малко силикон течът спря.На схемата долу, номер 17. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове