Jump to content
Legal

Сивик 8-въпрос?

Recommended Posts

Здравейте, На дисплея ми светна жълта масльонка на вълнички, придружена със звуков сигнал. Намерих в книжката, че този символ означава, че нивото на маслото е ниско. Проверих го, като извадих щеката, почистих я, пак я пъхнах и като я извадих, нивото на маслото беше над средата между двете дупки на щеката? Да разбирам ли , че маслото е нормално, и ако да, защо светва този символ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой с осмица не знае!Ще пробвам аз ... не че знам ... ама съм попрочел нещо.Още ли свети тая лампа?! И още ли не си долял масло, за да видиш, дали ще изгасне?!Явно "някъде по средата" не е достатъчно, т.е. щом свети - трябва да се долее.Двете дупчици на щеката са минимум и максимум. Щом нивото е между тях, значи е ОК, ама не достатъчно.Някой е казал на тази лампа да светне,когато трябва да долееш масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се панирай,сензорите им за ниво дават дефект от време на време.Ако пак ти светне тогава търси проблема в него(подменяй,ако имаш възможност)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да сте прави, че сензора сигурно е пощурял ;)/>. Светна единствено, когато карах извънградско, с по сериозни завои. По-късно, карам само градско и не свети нищо, ама знам ли, като изляза пак на магистралата,какво ще стане? ;)/>

Редактирано от MIYAMOTO
Не цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е датчик. При мен обикновено светва, когато натоваря сериозно колата - 30-40 мин. в задръстване на 1-2 ра; висока скорост на магистрала; тежък планински зимен път. Доста време след смяна на маслото. На топъл двигател, нивото е по- близко до долната марка. Искам да попитам дали има значение, че проверката се прави при работна темперетура на маслото. Гледам да спирам на равно, когато я правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е датчик. При мен обикновено светва, когато натоваря сериозно колата -

30-40 мин. в задръстване на 1-2 ра; висока скорост на магистрала; тежък планински зимен път. Доста време след смяна на маслото. На топъл двигател, нивото е по- близко до долната марка.

Искам да попитам дали има значение, че проверката се прави при работна темперетура на маслото. Гледам да спирам на равно, когато я правя.

 

Днес покарах доста, по планински път, с много завои. След това, малко магистрала 130-140 км и не светна нищо. Дано и не се повтаря повече Публикувано изображение. Иначе, за проверката на маслото си мисля, че трябва да се прави, когато колата е студена. Все пак, може и да не съм прав, доста далече съм от това да претендирам, че разбирам от колиПубликувано изображение

 

п.п. скоро ми предстои смяна на маслото.Какво масло препоръчвате за модела?

Редактирано от Legal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че стандартно проверка на масло се прави на студен двигател, на равно.Въпросът ми е за тези екстрени случаи, когато доливам, на топъл двигател. Т. Е. Колко? Аз доливам не повече от 200 ml.Иначе за дв. масло, основно карам с това от сервиз, но последните две год. ползвам Motul 0w30.Доволна съм. Вчера пак смених с хондовско, в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че стандартно проверка на масло се прави на студен двигател, на равно.Въпросът ми е за тези екстрени случаи, когато доливам, на топъл двигател. Т. Е. Колко? Аз доливам не повече от 200 ml.Иначе за дв. масло, основно карам с това от сервиз, но последните две год. ползвам Motul 0w30.Доволна съм. Вчера пак смених с хондовско, в сервиз.

Аз до сега не съм доливал, но съм чел, че е около 200-250 мл, не повече.Имам я от два месеца и съм навъртял 4500 км. Скоро ще станат около 8000 и мисля да сменя маслото, филтри и там каквото трябва. В този ред на мисли, колко е обслужването в сервиза, като цена? Масло и консумативи? Приемам всякакви препоръки при това първо за мен обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Съвет: не цитирайте горно мнение, админите се дразнят.2. За бензин или дизел питате. Аз мога да споделя вчерашни цени в Юби- Ко, за дизел.1л. 0w30 - 34 лв, маслен - 30 лв, въздушен - 56 , поленов - 30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не е датчик, а някаква повреда. Днес карах 400 км, магистрала. Светна след изминати 100 км. Спрях, изчаках 15-20 мин., и погледнах маслото, но нищо му нямаше. Беше си по средата. Обаче, забелязах едно петно под кората. Големината му е колкото железен лев. Намира се над буквата I от буквите указващи модификацията на двигателя i-cdti.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро и аз съм горд собственик на такава Хондичка,много ме кефи,като изтребител е.Масло на двигателя плюс всички възможни филтри ми излезе към 320 лв.При маслото ми казаха че мямам избор,само 0-30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...