Jump to content
mitko_tt

Проблем след смяна на антифиз Сивик

Recommended Posts

Здравейте колеги!!Днес реших да сменя антифриза както и термостата на Сивик D14А8 /аНгличанка/.Всичко мина добре но сега след всичко няма никакво налягане в маркучите и съответно стрелката за температурата се мести ту нагоре ту надолу.Според мене има въздух и не е напълнена както трябва с вода.Някой знае ли как се обезвъздушава тази система??

Редактирано от mitko_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буташ крана за парното на червено, сипваш течност в радиатора догоре, палиш без капачка / ако тегли течност доливаш /, включва принудителното охлаждане, поставяш капачката на радиатора, проверяваш има ли парно колата и после системата след няколко "студено/топло" се оправя сама! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама не! До сега се опитвах то не беше форсиране въртене на парното и пак не иска да създаде каквото и да е налягане проверих скобата на маркуча корпуса на термостата също е притегнат но не иска!!Има газова инжекция но изпарителя е ниско долу едва ли би създавал той неприятности

Редактирано от mitko_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е Решен!!!/>/>!Оказа се капачка на радиатора,само искам да вметна че преди клапана на капачката е бил блокирал може би системата е работила на 2 бара защото когато пипах маркучите бяха камък но си мислех че е нормално.При смяната на антифриза и отварянето на капачката явно се е разхерметизирала и е починала и от там не е могло да вдигне налягане.Сега съм с нова 1.1 бара Century уж била Японска...!!!/>/>Да не отварям тема ако на някой колега му се намира капачка нова за продан на 1.3 бара/струва ми се че 1.1 е малко/ нека пише на Л.С !!

Редактирано от mitko_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,1 ти е оригиналната. Защо ти е по-високо налягане? Ако целиш по-висока точка на кипене трябва да имаш идея защо ще го правиш и дали има смисъл в твоя случай. Капачката ти е "уж" японска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,1 ти е оригиналната. Защо ти е по-високо налягане? Ако целиш по-висока точка на кипене трябва да имаш идея защо ще го правиш и дали има смисъл в твоя случай. Капачката ти е "уж" японска.

По високо налягане е и по ниска температура но и 1.1 бара е достатъчно налягане за охладителната система

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...