mitko_tt 1 #1 Публикувано 7 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги!!Днес реших да сменя антифриза както и термостата на Сивик D14А8 /аНгличанка/.Всичко мина добре но сега след всичко няма никакво налягане в маркучите и съответно стрелката за температурата се мести ту нагоре ту надолу.Според мене има въздух и не е напълнена както трябва с вода.Някой знае ли как се обезвъздушава тази система?? Редактирано 7 Октомври, 2013 от mitko_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 7 Октомври, 2013 Буташ крана за парното на червено, сипваш течност в радиатора догоре, палиш без капачка / ако тегли течност доливаш /, включва принудителното охлаждане, поставяш капачката на радиатора, проверяваш има ли парно колата и после системата след няколко "студено/топло" се оправя сама! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #3 Отговорено 7 Октомври, 2013 (Редактирано) Да ама не! До сега се опитвах то не беше форсиране въртене на парното и пак не иска да създаде каквото и да е налягане проверих скобата на маркуча корпуса на термостата също е притегнат но не иска!!Има газова инжекция но изпарителя е ниско долу едва ли би създавал той неприятности Редактирано 7 Октомври, 2013 от mitko_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #4 Отговорено 10 Октомври, 2013 (Редактирано) Проблема е Решен!!!/>/>!Оказа се капачка на радиатора,само искам да вметна че преди клапана на капачката е бил блокирал може би системата е работила на 2 бара защото когато пипах маркучите бяха камък но си мислех че е нормално.При смяната на антифриза и отварянето на капачката явно се е разхерметизирала и е починала и от там не е могло да вдигне налягане.Сега съм с нова 1.1 бара Century уж била Японска...!!!/>/>Да не отварям тема ако на някой колега му се намира капачка нова за продан на 1.3 бара/струва ми се че 1.1 е малко/ нека пише на Л.С !! Редактирано 10 Октомври, 2013 от mitko_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #5 Отговорено 11 Октомври, 2013 На 1,1 ти е оригиналната. Защо ти е по-високо налягане? Ако целиш по-висока точка на кипене трябва да имаш идея защо ще го правиш и дали има смисъл в твоя случай. Капачката ти е "уж" японска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #6 Отговорено 28 Октомври, 2013 На 1,1 ти е оригиналната. Защо ти е по-високо налягане? Ако целиш по-висока точка на кипене трябва да имаш идея защо ще го правиш и дали има смисъл в твоя случай. Капачката ти е "уж" японска.По високо налягане е и по ниска температура но и 1.1 бара е достатъчно налягане за охладителната система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове