SandokanD14 1 #1 Публикувано 3 Октомври, 2013 Здравейте, колеги,колебаех се къде да пусна темата, но понеже не се интересувам от визията, а от функционалността на двигателя реших да я сложа тук. Та става въпрос за следното: Специално за Сивик (6-та ген.) през предната решетка влиза определено количество въздух. Съответно има афтърмаркет решетки, които представлавят само мрежа и допускат повече въздух, което би трябвало да е добре за охлаждането на двигателя и приток на студен въздух. От друга страна разглеждах карбонови и кевларени решетки от JDM, които фактически спират притока на въздух от там. Та колеги с удоволствие бих ви изчел мненията за това, кое би било по-функционално и би допринесло за вървежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 3 Октомври, 2013 В момента имаш ли проблеми с охлаждането ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SandokanD14 1 #3 Отговорено 3 Октомври, 2013 Проблеми с охлаждането нямам, но идеята ми беше друга. Понеже съм виждал снимки на няколко състезателни Сивика със затворени решетки (карбон) - не ми става ясно за какво ги затварят, и не си ли е по-добре да влиза повече въздух и по-студен, не само за охлаждане, но и за интейка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #4 Отговорено 4 Октомври, 2013 Състезателните автомобили не охлаждат двигателя през предната част на автомобила, за целта се използват цялостни аеродинамични решения като отвори в капака, калниците, пода и т.н. Колкото повече отвори имаш в предницата толкова по-голямо въздушно съпротивление ще има автомобила. (което така или иначе със скоростите които развива този сивик не е от голямо значение)Ако търсиш решения за охлаждане на спортен автомобил, по добре помисли откъде ще излиза въздуха..Иначе е по-скоро козметичен въпроса ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #5 Отговорено 4 Октомври, 2013 Колко въздух ще минава през радиатора ти зависи единствено от разликата в налягането пред и зад него, тоест ниско в коша и високо пред радиатора. Това не зависи само колко големи са ти отворите на решетката отпред, повече зависи от това колко ниско е наляганто отзад, тоест колко ефективно се "оттича" въздушния поток от коша. На практика ако направиш предницата един огромен отвор, но запушиш пода на коша и няма от къде да излиза въздуха, нищ няма да минава през радиатора. Хората са си го изчислили как да бъде, всичко останало са експерименти, къде към по-добро, къде към по-лошо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #6 Отговорено 11 Октомври, 2013 Та колеги с удоволствие бих ви изчел мненията за това, кое би било по-функционално и би допринесло за вървежа. :)/>Нито едното, нито другото, няма нищо общо с функционалост, особенно пък за вървежа. Свали си предната броня да ти спре колата!Може и задната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 6 Февруари, 2014 Свали си предната броня да ти спре колата!Може и задната. :huh:/>/>За предната ок.Но би ли обяснил задната ако се махне дали се нарушава аеродинамичноста/потока на въздуха и такива работи?Чувал съм,че задната броня е като въздушна спирачка и точно за това някои я дупчат,а и съм виждал как посредата е скосена до половината(до толкова,че то броня не остава) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове