BiG_AlF 3 #1 Публикувано 25 Септември, 2013 Здравейте колеги.Първо се извинявам защото такива теми има колкото щеш, но не намерих нещо, което да ми помогне, а проблема е много гаден.Става въпрос за следното: като карам на дълго няма проблем с температурата. Вляза ли в града из почва едно загряване едно чудо. Като завъртя парното на топло и се чува едно бълбукане и като го включа вече за на 3-та степен започва да се пооправя. Радиатора не е запушен, нормално се затопля, термостата е сменен. Мен ме съмнява датчика, който е на капака на термостата, но не съм сигурен. Моля за помощ, който се е сблъсквал с нещо подобно.P.S. Не искам да спамя с тая тема просто проблема ми е много гаден и не знам къде да го търся.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #2 Отговорено 25 Септември, 2013 мене ми мирише на гърнитура на главата виж дали антифриза мирише на гориво и дали като загреее яко и дадеш газ дали нивото в преливника се повишава повече от нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 25 Септември, 2013 А да не би да не е обезвъздушена добре. Много често се случва когато има въздух това. Моя съвет е да се обезвъздуши добре първо, но от някой, който знае как или ти прочети в нета и давай стъпка по стъпка. Винаги в тези ситуации се започва от там и тогава всичко друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #4 Отговорено 26 Септември, 2013 Като начало може да си погледнеш нивото на антифриза в радиатора. При изправна охладителна система радиатора трябва да е пълен до горе. Естествено при наличие на антифриз и в казанчето. При ниско ниво на антифриза в радиатора сменяш капачката и се молиш . Ако не се оправи полжението - при майстора за преглед и най-вероятно накрая опираш до едни 400-500 лв. за читав ремонт на главата. Съвсем на скоро и аз минах по този път. Понеже видях, че си с англичанка моя майстор много мрази английските термостати. Винаги блокирали в затворено състояние. Та в тази цена влезе и нов японски. Английския в кофата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #5 Отговорено 26 Септември, 2013 Еми какво да ви кажа като сменях термостата с един познат, който доста си разбира я обезвъздушихме добре. А иначе и аз имах съмнения за гарнитура на главата и ако може малко подробности по тоя въпрос. Имам предвид как да съм сигурен евентуално, че е от нея. И ако е тя колко мога да го отложа защото в момента нямам възможност да я сменям. Иначе мерси за съветите.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 26 Септември, 2013 Вляза ли в града из почва едно загряване едно чудо.Нищо не пишеш за принудителното охлаждане, което ти трябва именно при градско каране.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #7 Отговорено 27 Септември, 2013 Принудителното охлаждане, ако съм те разбрал правилно, го правя като пусна парното да духа горещо и се охлажда. А иначе днес забелязах, че след 100 км извън града и разширителния съд прелива. Ако може да ми обясните как се получават тия бели заради гарнитурата защото на един познат с подобни симптоми се оказа спукана риза и съм леден. Благодаря предварително.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 27 Септември, 2013 (Редактирано) Не бързай да си набиваш лошите сценарии. Питах те вентилатора сработва ли когато трябва, а именно при движение с ниска скорост (каквато е в града) или на място, защото не е отбелязано като проверено Разширителния може да си прелива когато си ще - например с неизправна капачка на радиатора.. елиминирай дребните неща едно по едно. А и с некоректно работеща капачка никога няма да ти е обезвъздушена системата, и се почват филмите с гарнитурата... Редактирано 27 Септември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #9 Отговорено 28 Септември, 2013 Перката си работи нормално и капачката я гледахме и тя работи. Има и една друга подробност. Пусках преди теми, че ми е омаслена скоростната кутия. Смених о-пръстен на делкото и гарнитури на v-tec клапана и след това по скростната кутия има едно като изсъхнала кал. Аз си го обяснявам, че праха и мръстотията по кутията като се намокрят от евентуалното изтичане на вода заради гарнитуарата и като изсъхне от топлината е ето го. Незнам дали разсъждавам правилно, но до тоя извод стигнах. Иначе на водата няма кой знае каква забележима загуба. Мерси.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове