Jump to content
BiG_AlF

Проблем с охлаждане на сивик

Recommended Posts

Здравейте колеги.Първо се извинявам защото такива теми има колкото щеш, но не намерих нещо, което да ми помогне, а проблема е много гаден.Става въпрос за следното: като карам на дълго няма проблем с температурата. Вляза ли в града из почва едно загряване едно чудо. Като завъртя парното на топло и се чува едно бълбукане и като го включа вече за на 3-та степен започва да се пооправя. Радиатора не е запушен, нормално се затопля, термостата е сменен. Мен ме съмнява датчика, който е на капака на термостата, но не съм сигурен. Моля за помощ, който се е сблъсквал с нещо подобно.P.S. Не искам да спамя с тая тема просто проблема ми е много гаден и не знам къде да го търся.Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мене ми мирише на гърнитура на главата виж дали антифриза мирише на гориво и дали като загреее яко и дадеш газ дали нивото в преливника се повишава повече от нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А да не би да не е обезвъздушена добре. Много често се случва когато има въздух това. Моя съвет е да се обезвъздуши добре първо, но от някой, който знае как или ти прочети в нета и давай стъпка по стъпка. Винаги в тези ситуации се започва от там и тогава всичко друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало може да си погледнеш нивото на антифриза в радиатора. При изправна охладителна система радиатора трябва да е пълен до горе. Естествено при наличие на антифриз и в казанчето. При ниско ниво на антифриза в радиатора сменяш капачката и се молиш Публикувано изображение. Ако не се оправи полжението - при майстора за преглед и най-вероятно накрая опираш до едни 400-500 лв. за читав ремонт на главата. Съвсем на скоро и аз минах по този път. Понеже видях, че си с англичанка моя майстор много мрази английските термостати. Винаги блокирали в затворено състояние. Та в тази цена влезе и нов японски. Английския в кофата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какво да ви кажа като сменях термостата с един познат, който доста си разбира я обезвъздушихме добре. А иначе и аз имах съмнения за гарнитура на главата и ако може малко подробности по тоя въпрос. Имам предвид как да съм сигурен евентуално, че е от нея. И ако е тя колко мога да го отложа защото в момента нямам възможност да я сменям. Иначе мерси за съветите.Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вляза ли в града из почва едно загряване едно чудо.

Нищо не пишеш за принудителното охлаждане, което ти трябва именно при градско каране..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принудителното охлаждане, ако съм те разбрал правилно, го правя като пусна парното да духа горещо и се охлажда. А иначе днес забелязах, че след 100 км извън града и разширителния съд прелива. Ако може да ми обясните как се получават тия бели заради гарнитурата защото на един познат с подобни симптоми се оказа спукана риза и съм леден. Благодаря предварително.Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да си набиваш лошите сценарии. Питах те вентилатора сработва ли когато трябва, а именно при движение с ниска скорост (каквато е в града) или на място, защото не е отбелязано като проверено :)Разширителния може да си прелива когато си ще - например с неизправна капачка на радиатора.. елиминирай дребните неща едно по едно. А и с некоректно работеща капачка никога няма да ти е обезвъздушена системата, и се почват филмите с гарнитурата... :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката си работи нормално и капачката я гледахме и тя работи. Има и една друга подробност. Пусках преди теми, че ми е омаслена скоростната кутия. Смених о-пръстен на делкото и гарнитури на v-tec клапана и след това по скростната кутия има едно като изсъхнала кал. Аз си го обяснявам, че праха и мръстотията по кутията като се намокрят от евентуалното изтичане на вода заради гарнитуарата и като изсъхне от топлината е ето го. Незнам дали разсъждавам правилно, но до тоя извод стигнах. Иначе на водата няма кой знае каква забележима загуба. Мерси.Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...