Jump to content
НЕстандартЕН

1990 Legend Coupe KA3

Recommended Posts

незнам за вас,ама мен мноо ме кефи тая Хондичка :D давай все така напред колега,според мен много си заслужава :) п.п. а дали има кабели и маркучи по това двг :D ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)/>/> Мерси!@ ti6ko има над 15 управляващи вакуума и една камара датчици, но всичко си работи перфектно@ group4dam а твойто грабва окото от далеч! И трудно го пуска:D/>/> Имаше едно такова във Варна в един сервиз над Метро; нещо сериозно му имашеУспях да кача едно клипче от преди 3 години, когато купих колата. Чак километража и беше залепнал:lol:/>/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)/>/>/> Мерси!@ ti6ko има над 15 управляващи вакуума и една камара датчици, но всичко си работи перфектно@ group4dam а твойто грабва окото от далеч! И трудно го пуска:D/>/>/> Имаше едно такова във Варна в един сервиз над Метро; нещо сериозно му имашеУспях да кача едно клипче от преди 3 години, когато купих колата. Чак километража и беше залепнал:lol:/>/>/>

Точно моята беше спукан блок - когато заминах за София им я оставих да я правят, но нещо не им се занимаваше и я оставихме 3 години на околовръза. Вече обаче е прибрана и полуразглобена и чака донор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален автомобил. Изключителна рядкост. А двигателя направо го оставям без коментар. От Хонда са копирали американците, при производството на този модел. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален автомобил - наистина. А за копирането не знам. Един приятел има Нисан Максима и колата е 1:1. жалко, че нямам снимки, но ако замажа отличителните знаци, няма да кажете кое, кое е. Особено интериора...Публикувано изображение

 

Колега, много е красив автомобила...Отварям за 5-ти път темата за да го погледам :)

Редактирано от Artanis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала човек :) Не много хора ще вземат автомобил от този клас и ще тръгнат да го стягат.Естествено , че не ти трябва газ като го караш само през почивните дни.Браво за труда който полагаш !:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудна работа :honda: Много класическо купе! Със здраве да си го караш.п.п. и аз мисля, че няма нужда от гаЗ за толкова КМ, нали все пак я караш за удоволствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за хубавите думи и пожелания! Радвам се, че има хора все още харесващи старите хондички:D/>/> .

И така преди 2 дни сварих да я изкарам на последното хубаво есенно слънце и да направя малко снимки на едно не особено приветливо място. Но пък спокойно.

За до година останаха амортисьорите, накрайниците и започване работа по двигателя - цялостна подмяна на изпускателната и всмукателната система, преместване на акумулатора в багажника и демонтаж или ремонт на АЛБ-то.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш мнение то моето е да си я оставиш колкото се може повече стокова.Не мести акумулатора в багажника , за какво ти е там ? Направо го направи като на Цитрон ( Citroen ) вътре в купето като ще го местиш да му е топло ахеха :) Не , шегата я оставям но колата ти е прекрасна и не я "насирай" с излишни тЮнинг промени.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колата. Все пак това е най-високия клас на Хонда ,а и вече не се среща в купе вариант. При тези автомобили всичко е изпипано до последния детайл и дори 20 годишни си остават уникални. Кола за кеф - това е. И мен ако питаш остави си всичко стоково.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се към колегите над мен :) . И аз съм фен на сток колите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито с много здраве да си я караш ! Уникална кола е и нека си остане такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет след дългичко прекъсване. През 2014 прекарах едва 4 месеца в БГ и почти не остана време да се занимавам с колата. В началото на зимата обаче реших да и обърна малко внимание.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Пратих задните амортисьори за рециклиране, сдобих се с нови предни биалетки и всички шумове и хлопания от окачването изчезнаха. Радостта бе кратка, защото отивайки на реглаж-предница се установи, че има за смяна и тампони на предните носачи.Вече  поръчани. Реших и че след 4 години каране с френските табели е време да вляза в системата на КАТ Варна :yes:

Публикувано изображение

И след това заваля, както си трябва. Нямах хубави гуми, затова лекичко...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Обмислям варианти за газова уредба, защото с това съотношение цена-качество на бензина не мога да се примиря. Да не говорим че е много по-екологично гориво. Четох доста теми във форума за газови и проблемите свързани с различните модели и видове, но почти избрах вариант за себе си. Засега толкова, че не знам даже дали ще излезе нещо от туй дето го писах. :zen:

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...