НЕстандартЕН 46 #1 Публикувано 17 Септември, 2013 Заедно сме вече трета година и не смятам да се разделяме. Това е четвъртата ми Хонда и можеби последната. Колата се водеше нов внос, но беше стояла поне 2год. в автокъщата, съдейки по писаното в талона. Имаше доста неприятни забележки, като спукано предно стъкло, разбити шарнири, кормилни накрайници, лагер, каре, теч от лявото вътрешно каре и още много дребни забележки. Поотстраних някои от големите работи и се опитах да я продам, но нямаше интерес. И по-добре. Намерих и гаражче и я прибрах на сухо. Карам само през почивните дни, или когато много ме досърбят краката. След 3 години успях да намеря и сменя предното стъкло, лагера, карето, шарнира и намерих човек, който рециклира накрайници/изключително ценно за този автомобил/. Имам още 4амортисьора за рециклиране, двата вътрешни кормилни накрайника и колата е 6. Явно е имала зверски удар, щото отпред в дясно и отзад в ляво всичко е мармалейд. И така.Разхода е като на БМВ - с 20лв - 60-65км градско, с 50лв - 200км извънградско. Множко е но при положение, че за 3г има 3000км не смятам да я газифицирам. Или ако се намери някой да я направи без забележки с последните технологии може би ще е супер, но не знам още, засега ме устройва. Изнамерих в нета клипче описващо подробно модела, че аз май не съм по CV-тата. Засега толкоз, че мн трудно се оправям с тия снимки. Айде със здраве:bye:/> 1 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #2 Отговорено 17 Септември, 2013 незнам за вас,ама мен мноо ме кефи тая Хондичка давай все така напред колега,според мен много си заслужава п.п. а дали има кабели и маркучи по това двг ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
group4dam 0 #3 Отговорено 18 Септември, 2013 колата е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
НЕстандартЕН 46 #4 Отговорено 18 Септември, 2013 :)/>/> Мерси!@ ti6ko има над 15 управляващи вакуума и една камара датчици, но всичко си работи перфектно@ group4dam а твойто грабва окото от далеч! И трудно го пуска:D/>/> Имаше едно такова във Варна в един сервиз над Метро; нещо сериозно му имашеУспях да кача едно клипче от преди 3 години, когато купих колата. Чак километража и беше залепнал:lol:/>/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
group4dam 0 #5 Отговорено 3 Октомври, 2013 :)/>/>/> Мерси!@ ti6ko има над 15 управляващи вакуума и една камара датчици, но всичко си работи перфектно@ group4dam а твойто грабва окото от далеч! И трудно го пуска:D/>/>/> Имаше едно такова във Варна в един сервиз над Метро; нещо сериозно му имашеУспях да кача едно клипче от преди 3 години, когато купих колата. Чак километража и беше залепнал:lol:/>/>/> Точно моята беше спукан блок - когато заминах за София им я оставих да я правят, но нещо не им се занимаваше и я оставихме 3 години на околовръза. Вече обаче е прибрана и полуразглобена и чака донор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #6 Отговорено 3 Октомври, 2013 Уникален автомобил. Изключителна рядкост. А двигателя направо го оставям без коментар. От Хонда са копирали американците, при производството на този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Artanis 102 #7 Отговорено 3 Октомври, 2013 (Редактирано) Уникален автомобил - наистина. А за копирането не знам. Един приятел има Нисан Максима и колата е 1:1. жалко, че нямам снимки, но ако замажа отличителните знаци, няма да кажете кое, кое е. Особено интериора... Колега, много е красив автомобила...Отварям за 5-ти път темата за да го погледам Редактирано 3 Октомври, 2013 от Artanis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 3 Октомври, 2013 Евала човек Не много хора ще вземат автомобил от този клас и ще тръгнат да го стягат.Естествено , че не ти трябва газ като го караш само през почивните дни.Браво за труда който полагаш ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #9 Отговорено 3 Октомври, 2013 Чудна работа Много класическо купе! Със здраве да си го караш.п.п. и аз мисля, че няма нужда от гаЗ за толкова КМ, нали все пак я караш за удоволствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
НЕстандартЕН 46 #10 Отговорено 18 Октомври, 2013 Благодаря за хубавите думи и пожелания! Радвам се, че има хора все още харесващи старите хондички:D/>/> . И така преди 2 дни сварих да я изкарам на последното хубаво есенно слънце и да направя малко снимки на едно не особено приветливо място. Но пък спокойно. За до година останаха амортисьорите, накрайниците и започване работа по двигателя - цялостна подмяна на изпускателната и всмукателната система, преместване на акумулатора в багажника и демонтаж или ремонт на АЛБ-то. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #11 Отговорено 18 Октомври, 2013 Ако искаш мнение то моето е да си я оставиш колкото се може повече стокова.Не мести акумулатора в багажника , за какво ти е там ? Направо го направи като на Цитрон ( Citroen ) вътре в купето като ще го местиш да му е топло ахеха Не , шегата я оставям но колата ти е прекрасна и не я "насирай" с излишни тЮнинг промени. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #12 Отговорено 18 Октомври, 2013 Супер е колата. Все пак това е най-високия клас на Хонда ,а и вече не се среща в купе вариант. При тези автомобили всичко е изпипано до последния детайл и дори 20 годишни си остават уникални. Кола за кеф - това е. И мен ако питаш остави си всичко стоково. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Artanis 102 #13 Отговорено 18 Октомври, 2013 Присъединявам се към колегите над мен . И аз съм фен на сток колите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #14 Отговорено 18 Октомври, 2013 Честито с много здраве да си я караш ! Уникална кола е и нека си остане такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
НЕстандартЕН 46 #15 Отговорено 11 Май, 2015 Привет след дългичко прекъсване. През 2014 прекарах едва 4 месеца в БГ и почти не остана време да се занимавам с колата. В началото на зимата обаче реших да и обърна малко внимание. Пратих задните амортисьори за рециклиране, сдобих се с нови предни биалетки и всички шумове и хлопания от окачването изчезнаха. Радостта бе кратка, защото отивайки на реглаж-предница се установи, че има за смяна и тампони на предните носачи.Вече поръчани. Реших и че след 4 години каране с френските табели е време да вляза в системата на КАТ Варна . И след това заваля, както си трябва. Нямах хубави гуми, затова лекичко... Обмислям варианти за газова уредба, защото с това съотношение цена-качество на бензина не мога да се примиря. Да не говорим че е много по-екологично гориво. Четох доста теми във форума за газови и проблемите свързани с различните модели и видове, но почти избрах вариант за себе си. Засега толкова, че не знам даже дали ще излезе нещо от туй дето го писах. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове