Jump to content
zixin

Епоксидна смола

Recommended Posts

Имам малка цепка на задната броня която много ме дразни, а и скоро колата ще се пребоядисва и тази цепка ще цепне и новата боя което не ми харесва като идея.Идеята ми е да я залепя с епоксидна смола но не знам дали става ако някои знае дали става да споделя.А и лепила съм пробвал всякакви пак не става но всепак ако някои има и други идеи да казва.А и ако можете да ми обясните как точно се работи със смолаа трябва ли някаква подхотовка на самото място преди да го залепя нагрява ли се колко време изстива или съхне неща от този род.Надявам се да не изглеждам тъп, но никога не ми се е налагало да го правя това и предпочитам преда да оплескам всичко да питам. :tooth:/>Мерси предварително и както си знаете honda the power of dreams :honda:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една броня 2ра ръка е 30-40лв макс 50 :) не си заслужава просто пък и е трудно за изпълнение :) мисля че майстор ще ти вземе 30лв но ти си знаеш :) лично бих предпочел 2ра ръка пък и щом ще боядисваш скоро нямаш никви ядове за цвета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става с епоксидна смола,зашкури където ще мажеш и почисти от прахта.Не е лошо и за по-сигурно да армираш с нещо цепката,не знам колко е голяма,но можеш да ползваш от лента за гипсокартон със стъклени нишки или книжна,до мрежата която се слага в/у външните изолации на жилищата. Лепилото се смесва 1/1 от двата компонента добре и имаш 5 минути да го нанасяш и оформиш,после почва да става на тесто и накрая е кокал. Смолата е 4-5 лв.и мрежата или лентата 1-2лв.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимаш ситна метална мрежа и поялник и от задна страна я впиваш в пластмасата и няма да мръдне

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с поялника е изключително сполучливо.Преди няколко години имах един Форд RS и му правих предният спойлер с мрежа отзад на няколко места беше спукан.Е и до днес не се е пукнало втори път.Но и отгоре го намазах с смола това говорим за задната страна на бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам защо на колегата му трябват съвети за лепене на броня като 99.9% от бояджиите ги лепят те не само тях а и изправят ламарини , китосват и всичко както си му е реда без да е нужно да карат клиента да прави това.Оригинална броня и на фльонга да я завържеш и цепнатини да имаш , ако се направи като хората е в пъти по-добро решение от китайски брони.Ако твоята не е разделена на 2 и да трябва да се събират 2-те парчета не виждам проблеми да я занесеш при човека който ще ти боядисва колата и да ти я направят.Както казва моят бояджия - "Най-ценното на оригиналната пластмасова броня е самата пластмаса".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото аз сам ще съм си бояджията иам си условията идеални са само това не бях прави да лепя с епоксидна смола.Пък и не е лошо човек да се научи на нещо ново нали ;)/>А сега по темата.Цепнатото е много малко като дължина е не повече от 3 см, на ширина не мисля че има дори милиметър, но всепак искам да се залепи с нещо здраво и гъвкаво за да няма изненади в последствие. От предишния цобственик е лепена и е залепена доста здраво от вътрешната част, но всепак това с което е лепена е пластмаса и то си се посуква на всяко движение но съвсем малко се отваря цепнатината а знам че смолата е добро решение.Сега я започвам пък да видим какво ще стане, стискайте палци. И мерси за помощта колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано според мен попитай някой бояджия/тенекиджия който се е занимавал.Факта е , че ако се направи кадърно няма разлика с нова броня и не е нужно да търсиш такава :) А иначе браво за това , че сам си тръгнал да си правиш боята.Не е лесно като подготовката е най-тегава.Според мен ако имаш знанията и уменията си я подготви сам и после я дай само да ти я пръснат.Така и така ако искаш да е читаво боядисана , ще ти трябва камера а това значи наем на час ако нямаш добър приятел с такава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои пластмасаджии прилагат много хитър и инженерен начин при лепенето на пукнатини и цепки.В двата края на цепката се разпробиват отвори, които да спрат цепенето.От двете страни на цепката също се разпробиват по няколко отвора, като целта е, лепящата платка да има по-сериозен контакт с лепения детайл, освен повърхностната адхезия на лепилото/смолата, а дори при използване на термично стопен материал. След втвърдяване на смолата или топилката, материалът който излезе през разпробитите отвори се изпилява.Армиращо парче мрежа е задължително!ПП Термо топенето е тънка работа, защото пластмасите по колите са термореактивни и при малко по-голямо нагряване от допустимото, топенето бързо преминава в овъгляване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...