Izverg 458 #1 Публикувано 14 Септември, 2013 (Редактирано) Колеги нормално ли е прекъсвача ми да е на 5800? Някой казват, че трябва да е към 7000 оборота? В интернет пише следното Power : 102 hp (76.1 kW, 103 PS) at 5,900 rpm Редактирано 14 Септември, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #2 Отговорено 14 Септември, 2013 Със сигорност не е нормално това което си дал ако не се бъркам е , че тези коне или мощност ги достига при 5900 оборота предполагам и оборотомера ти е до 8/9000 рпм ама защо ти прави толкова малко не знам виждам ми се пък доста , за да е влязла в авариен режим някой по разбиращ да се изкаже 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #3 Отговорено 14 Септември, 2013 Според мен оборотомера ти се е ошашкал, сравни на 2-ра (90-100) и на 3-та (120-140) на колко ти удряСервизния май развиваше до 4к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #4 Отговорено 14 Септември, 2013 (Редактирано) На 2-ра ми удря прекъсвач на 90км/ч а на 3-та 140км/ч при добре загрят двигател. Имам още 1 оборотометър, освен да пробвам с него. Няма ли някой колега с д15б7 да каже какво става при него? Редактирано 14 Септември, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #5 Отговорено 14 Септември, 2013 На 2-ра ми удря прекъсвач на 90км/ч а на 3-та 140км/ч при добре загрят двигател. Имам още 1 оборотометър, освен да пробвам с него. Няма ли някой колега с д15б7 да каже какво става при него?щом при такива скорости удря прекъсвача ,май наистина оборотомера не показва истинските обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #6 Отговорено 14 Септември, 2013 Прекъсвача трябва да е към 6700-6800 , най вероятно е оборотомер . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #7 Отговорено 14 Септември, 2013 (Редактирано) Оборотомер, само че не е за смяна. Ремонтира се. Пресъхнали електролитни кондензатори на платката зад самият прибор е дефекта! Сменят се и започва да отчита точно както преди 20 години......имаше някъде и тема, където се твърдеше, че части за по 10ст. с нищо не отстъпват на оригиналните, но това е друга тема Редактирано 14 Септември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #8 Отговорено 15 Септември, 2013 Тук намерих нещо -> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=35329&st=0&p=323813&hl=%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80&fromsearch=1entry323813 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 15 Септември, 2013 (Редактирано) Много интересно, но тук проблемът е заобиколен, като е развалена заводската калибровка в зависимост от изменената стойност на реалните дефектни елементи, след чиято евентуална смяна не се изсисква калибровка, просто те са зависими за точната работа на уреда чак като се съсипят нацяло. Целта е била същата - коректно показание на оборотомера, но не е правилното решение. Редактирано 15 Септември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #10 Отговорено 15 Септември, 2013 Преди време бях чел из тоя форум за това какво да смениш, че да ти показва правилно. Днес смених километража с друг и вече прекъсва на 6200. Но дали покзва реално - незнам. Колко е обозначено като максимум с чифри на оригинално табло от сивик 5-та купе, 8000 или 9000 хиляди оборота? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #11 Отговорено 17 Септември, 2013 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове