Jump to content
Izverg

Прекъсвач на 5800

Recommended Posts

Колеги нормално ли е прекъсвача ми да е на 5800? Някой казват, че трябва да е към 7000 оборота? В интернет пише следното Power : 102 hp (76.1 kW, 103 PS) at 5,900 rpm

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигорност не е нормално това което си дал ако не се бъркам е , че тези коне или мощност ги достига при 5900 оборота предполагам и оборотомера ти е до 8/9000 рпм ама защо ти прави толкова малко не знам виждам ми се пък доста , за да е влязла в авариен режим някой по разбиращ да се изкаже

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен оборотомера ти се е ошашкал, сравни на 2-ра (90-100) и на 3-та (120-140) на колко ти удряСервизния май развиваше до 4к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2-ра ми удря прекъсвач на 90км/ч а на 3-та 140км/ч при добре загрят двигател. Имам още 1 оборотометър, освен да пробвам с него. Няма ли някой колега с д15б7 да каже какво става при него?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2-ра ми удря прекъсвач на 90км/ч а на 3-та 140км/ч при добре загрят двигател. Имам още 1 оборотометър, освен да пробвам с него. Няма ли някой колега с д15б7 да каже какво става при него?

щом при такива скорости удря прекъсвача ,май наистина оборотомера не показва истинските обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсвача трябва да е към 6700-6800 , най вероятно е оборотомер .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомер, само че не е за смяна. Ремонтира се. Пресъхнали електролитни кондензатори на платката зад самият прибор е дефекта! Сменят се и започва да отчита точно както преди 20 години......имаше някъде и тема, където се твърдеше, че части за по 10ст. с нищо не отстъпват на оригиналните, но това е друга тема :D:P

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно, но тук проблемът е заобиколен, като е развалена заводската калибровка в зависимост от изменената стойност на реалните дефектни елементи, след чиято евентуална смяна не се изсисква калибровка, просто те са зависими за точната работа на уреда чак като се съсипят нацяло. Целта е била същата - коректно показание на оборотомера, но не е правилното решение.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време бях чел из тоя форум за това какво да смениш, че да ти показва правилно. Днес смених километража с друг и вече прекъсва на 6200. Но дали покзва реално - незнам. Колко е обозначено като максимум с чифри на оригинално табло от сивик 5-та купе, 8000 или 9000 хиляди оборота?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...