Jump to content
pVm

Нова Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте,

Навил съм се да купувам нов автомобил и все още се чудя кое ще е най-доброто. Изискванията са бензин до 2.0 литра, комби, ръчни скорости, азиатец, най-високо ниво на изпълнение Публикувано изображение

Посетих представителите на Мазда (новата 6-ца) и Хюндай (i40), но съм намислил и до Бултрако да ида за оферта. Интересува ме, има ли хора от форума, каращи бензинов Акорд Туърър, да споделят мнение за автомобила, както и за качеството, което би трябвало да е традиционно добро Публикувано изображение Не мисля да правя тестдрайв (нямам време) и на трите коли, затова мисля да харесам едната, да покарам и ако ме грабне да скачам на лизинга. Aвтомобила ще е може би единствения купен от мен нов, затова ми се иска да направя правлния избор хех

 

За мазда-та ме грабва дизайна и новите прехвалени технологии, но пък дисплея и софтуера му не е много удобен, нямаш резервна гума (колата е над 60к лв.), плащаш за стелки, аларма... и сякаш имам чувството, че ще станат повечко заради хубавия дизайн и ще омръзнат хех. Друг минус са 19-ките джанти, което за България е недомислица.

За i40 най-големия плюс е възможността за монтаж на газов инжекцион, което не се отразява на 5 годишната гаранция. Също така подгряване на волана, на задните седалки, вентилация на седалките, голяма багажник с релса за регулиране и притискане на багажа, за да не обикаля по завоите Публикувано изображение

Минусите му са доста заявени по английските форуми гаранционни ремонт - по няколко пъти сензори за паркторника, износване на кожения волан след 20-30хил. км, вода в купето при пасажера, отлепват се релсите на панорамния люк и т.н., което може и да са го коригирали вече, но са някак детски болести на нов модел и май е нормално.

Редактирано от pVm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Не знам има ли някой във форума с Акорд 8 комби.Аз мога да споделя впечатления от тази кола единствено от тест драйва в Бултрако Пловдив. Тогава карах Акорд 7 2.0 бензин с автоматични скорости и съм много доволен. Бях тествал и Акорд 8 седан, и мога да кажа, че нямаше съществена разлика, освен, че в новия модел има повече екстри. Комбито обаче е по-добро от седана /то се появи по-късно/. Като оборудване вътре са еднакви, но колата е по-тиха и дава усещане за повече комфорт. Дизайна също е много балансиран и няма нищо общо с комбито на 7 генерация. Мотора може да се каже че е същия като на 7 ген. какъвто имах на седана. За три години никакви оплаквания, само смяна на масло и филтри. Автомата е адаптивен и също съм много доволен. Единствения му недостатък е че е с 5 скорости. Ако караш спортно, вземи 2.4. Аз карам спокойно и 2.0 модела като мощност и динамика ми беше добре. Мойта беше с 16" джанти и гуми. Както си писал, 18 и 19" е безумие за нашите пътища, така, че 16 или 17 са добър вариант.За мен Акорда е по-добър избор не само за това, че съм фен на марката. Провери как вървят тези модели като втора ръка и ще видиш, че Акорда има висока остатъчна стойност не само в България, и това се дължи на високото качество и надежност на модела!Все пак докато не седнеш да покараш и не си кажеш, че е това е твоята кола, не купувай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря @ivan_m ;)Интересно, братята руснаци правят ревюта на 9-то поколение Акорд с 3.5 V6 мотор (малко американска работа). Говори се, че и 2.4 бензиновия мотор ще се комплектова.Лошото е, че за комби версия никъде не се споменава, дори скици няма :blink:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако ти дават добра оферта вземи хонда. Маздата ръждясва гледах една на 2 години от Австрия леле мале беше. за i40 нямам представа но съм се качвал в новата Хонда Акорд комби и:o/>:o/>:o/> искам такава. Страшно удобен автомобил е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зададох няколко въпроса на Бултрако и желанието ми за нова Хонда се изпари.Едно от задължителните ми условия е автомобила да има N1 сертификат, което ще рече, че автомобила се регистрива като товарен и може да се ползва данъчен кредит. Данъчния кредит за желания от мен автомобил е около 10хил. лв. От тях ако половината са ми на от полза ще е добре, но данъка за МПС при наличие на N1 ще бъде около 20лв. на година. Когато автомобила е лек, данъка за първите 5 години ще ми е близо 500лв., след това 250лв. Реално удоволствието да карам Акорд ще ми струва поне 5хил. лв. над цената, която не е особено ниска.Други вносители на автомобили преправят моделите си, за да могат да привлекат бизнес клиенти, но явно това за Бултрако не са важни клиенти. При това говорим за комби, което повечето производители пускат от завода с този сертификат. Доста модели се преработват и седани и хечбеци стават лекотоварни с цел данъчен кредит, но не и при Хонда.Само и единствено за CRV се полага даъчен кредит, жалко :(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...