Jump to content
longfinmako

Теч на антифриз

Recommended Posts

Здравейте колеги.Колата е Сивик хеч 99г. с мотор D15Z6.

Днес си вдигнах колата на крик отпред в ляво и като махнах гумата,видях,че от кората изтече малко антифриз.По картерът имаше бяла следа.Поогледах от долу и забелязах,че течът идва някъде от горе и около динамото беше мокро.После следата изчезва.От горе през предният капак нищо не се вижда и не мога да се ориентирам.Не виждам да има някакво водно съединение отзад на ДВГ-то.Дали е водна помпа?Ако е водна помпа,не е ли твърде високо разположена?Водната помпа е на около 20 000 км и уж е оригинална на Хонда.Поне така ми казаха,като си обслужвах колатаПубликувано изображение

Моля за съвети.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е водна помпа. Единият болт за захващане на динамото минава през корпуса на помпата и ако е тя затова може да е мокро.

 

Ето къде се намира водната помпа:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявах да не е водната помпа,нооооооо........До сега съм нямал кола,която не е протекла във времето и именно за това при обслужването смених и помпата,но уви Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става когато се кара дълго време с вода вместо антифриз/концентрат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако помпата е била оригинална на Хонда както казва колегата и с вода да кара няма да потече поне 50 000 км.По вероятната причина според мен е да не са ,я сменили майсторите или да са сложили менте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си казал от къде си купил помпата колега ако въобще е тя ? Тези помпи карат наистина по много.Сподели повече инфо , че е интересно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал на водаПубликувано изображениеПубликувано изображениеКолата е с концентрат на Valvoline от момента,в който стана моя собственост.Вече не сме такива индианци и отдавна минаха времената,в които правихме компромиси с охладителната течност.както и да е.

Обслужих си Хондата през месец май 2012г в БОШ-Сервиз Варна под КАТ.Лично познавам собственикът и от дълги години ползвам услугите му.Веднага след като взех номерата от КАТ и колата влезе в бокса.Масло,ангренажен ремък,пистови ремъци,водна помпа(ХОНДА ми беше казано),маслен филтър,въздушен филтър,горивен филтър,филтър купе,биалетка,ново масло скоростна кутия,нов антифриз,нова спирачна течност,нова течност за съединителя и аларма.Казаха ми,че между другото,помпата ми била сменяна преди това и са сложили в Италия менте....Сега като се замисля,най вероятно са си оставили оригиналната и са ми взели паричките за новаПубликувано изображениеКато я извадя сега и на нея ще пише ХОНДА разбира се.Колата ми е на 200 К км и е нормално да сдаде багажа.Всичко добре до вчера.....

Аз лично не смятам,че оригинална водна помпа ще издържи само година и половина.Не отдавам факта и на грешно шофиране.Най лошото е,че утре ще пътувам до Букурещ и няма вариант да се отложи.Имам 10 литра антифриз за всеки случай и се надявам да не се стига до екцесии.

Редактирано от longfinmako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам да са ти сложили оригинална помпа :) Ако са сериозен сервиз би трябвало да имаш печат с гаранция 50-60к километра и да си поемат разноските по ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох до Букурещ и се върнах без капка загуба.Това са 600 км.Спирах на 10 места най-малко по пътя и нито капчица.Спрях пред нас преди 3 часа и сега има малка локвичка.Не знам каква е тази аномалияПубликувано изображение

Редактирано от longfinmako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се казва аномалия,а водна помпа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ново 20Публикувано изображениеОт 4-5 дена я наблюдавам и няма локва до лявото колело,но като отворих капака сутринта се вижда как е пръскало може би от капачката на радиатора.Олято е наоколо и дунапренчето е подгизнало,а и капачката като я отворя,ми се струва,че е раздрънканаПубликувано изображение.И аз не съм сигурен вече.Започвам да си мисля,че системата надува.Дали не съм издухал гарнитура?Според мен е нормално при по-високо налягане,капачката да избие,нали си има клапан.Но защо вдига налягане?

Редактирано от longfinmako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...