ArHoNoV 10 #1 Публикувано 6 Септември, 2013 Здравейте колеги!Та.. много странно нещо става със моя сивик 4-та генерация..Върви 1 км и после започва да гасне, все едно не и стига горивото.. От какво може да е ? Гледах подкачващата помпа, добре е и незнам от какво е това чудното нещо... Колата е д14б2 дуал карб ... Казаха ми, че може да е от бубината нещо ... Ще ви бъда много благодарен, ако някой знае за какво става на въпрос !Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArHoNoV 10 #2 Отговорено 11 Септември, 2013 Та колеги правих много опити, смъквах карбове, после проверявах тока - идеален е, но ей на - загрява и започва да прекъсва и да гасне. Като изстине започва да се пооправя. Мислех си, че е от комутаторът или бубината, дефакто като загреят и спират да дават хубав ток, кабели смених и всичко което се сетих, по-маловажните неща, за които си мислех и се пооправи малко, всички вакууми са си на мястото и си работят ....... Та въпросът ми е, че баща ми ми каза че може да е от клапаните, защото като загрее колата и клапаните се натягат ( дефакто за това се регулират на студена кола ) и това ще направя и ще видя,а реално ако са много натегнати остават после отворени малко и минава всичко,бензин и т.н.... Отворих капака и бяха доста натегнати едва се мърдаха, давах и на долна мъртва и на горна, всички са натегнати, но като кажа натегнати имам предвид много, защото съм регулирал на прелюд и на няколко сивика и горе-долу ми е ясно за какво става на въпрос.. Примерно ако трябва да са на 0,20 изпускателни 0,17 смукателни, те са на 0,12 и на 0,10. Един мой приятел ми каза че имал ПОДОБЕН проблем, сменил цялото делко и се оправил, но както казах подобен не същия ! Та незнам какво да правя, защото ако почна да правя като хората ще налея много пари, а може да се окаже,че проблема е маловажен! Разбирам, че много колеги не искат да се занимават с карбуратори и затова не ми пишат, но ще бъда много благодарен ако все още има някой останал маниак на карбуратори да ми помогне !Мисля си след 1 седмица да и сложа vtec-i глава с контролер и с раздвижна ролка, да я поосвежа малко, а по нататък съм намислил да и сложа карбуратори от 1.8 прелюд и май ще се получи много интересен проект .... Просто нямам какво да правя и се бърникам, а и това ми е хобито хехе... благодаря ви предварително колеги )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArHoNoV 10 #3 Отговорено 13 Октомври, 2013 Пффффф колеги, бива ли тая 4-та генерация толкова да върви :ххх Д14А1 ..... дуал карб .. ???!?!?!?!?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #4 Отговорено 13 Октомври, 2013 Колега я пробваи може да ти се стори смешно но: като покараш турни на помпата напоен с студена вода парцал или некав дунапрен нали бензиновата помпа е външна на мотора а не в резервоара, ако се оправи значи платното на помпата е дало фира и като се затопли не пуска гориво, мани тва че като загрее бубината не дава хубав ток, тя прекъсва от раз и не проработва повече, успех с намирането на проблема и пиши кво стааа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #5 Отговорено 15 Октомври, 2013 Колегата Данчо, е прав за бобината, при мен бяха същите симптоми и се оказа комутатор. Отделен въпрос е , че комутатора се прецака от кофти палец или френски свещи (а може би и от двете) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArHoNoV 10 #6 Отговорено 18 Октомври, 2013 Да, прави сте колеги! Но реално смених комутатора и бубината и не се оправи - пак същите симптоми. За подкачващата помпа пробвах това, но пак същата работа. После смъкнах за пореден път карба и се установи, че има 2 канала който са яко задръстени.. Смъкнах резервоара (мани мани с тоя резервоар :Д ) и беше пълен с боклуци. Вече колата си върси много прилично и не ми е правила тия гафове. Но карам си аз, карам... и хоп по едно време почва да прекъсва, като и дам от ниските газ и ми забива и след 2000 оборота започва да си върви както трябва и май си мисля, че това нещо е от въздуха на самите карбуратори ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове