Crazy job 434 #1 Публикувано 5 Септември, 2013 Здравейте. Проблема е следния:протича ми масло от двигателя(точно м/у блока и главата под делкото и малко зад исп. колектор) и вече си мисля, че е от гарнитурата на главата.Понеже всичко беше доста омазнено като скоростна кутия и т.н си помислихме да не е от семеринга на кол. вал и след като сменяхме съединител сменихме и него, но след като отново измих двигателя с обезмаслител и покарах малко отново всичко е в масло и вече се виждаше от къде е и май ще се сменя карнитурата.Та ще помоля знаещите и патилите да ми препоръчат каква гарнитура да си взема, като вид(метална, клингеритова), марка, от къде?Двигателя ми е D16Y8.И след като ще свалям глава си мисля и за шлайф да се сгъсти малко и тук питането ми е колко?Предварително благодаря на всички помогнали ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #2 Отговорено 6 Септември, 2013 Здравей колега,аз малко мога да те посъветвам, но все пак ще си кажа мнението. При мен проблема е горе долу същия и ако не си сигурен дали е гарнитурата на главата пробвай първо с о-пръстена на делкото. За гарнитура за главата съм чел тук из форума и аз също се ориентирам към марката elring. За шлайфането вече и аз я обмислям идеята, но за това колко трябва да каже по-запознат колега. Дано съм бил полезан. Успех.Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #3 Отговорено 6 Септември, 2013 Мдааа, както каза BIG_AIF, смени първо "О"-пръстена на делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #4 Отговорено 6 Септември, 2013 Забравил съм да напища, че и О пръстена е сменен понеже това ми беше първото съмнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #5 Отговорено 6 Септември, 2013 Провери да не се е скъсал пак често се случва! Ще ти дам съвет, вземи едно меглйо измии хубаво омазаното с масло място около главата и кутията и виж от каде се стича, може да е от капак на клапаните, може да е от делкото, огледай хубаво от каде ще започне да тече често подлива от някаде!Реално там кадето е омаслено е ниско налягане на маслото от там се оттича от главата дори и да тече от там не те съветвам да разглабяш главата ако няма проблем с мотора.Много колеги са сваляли примерно Б16-кова глава за ревизия и като сглобят пак тече оказва се че гарнитурата на втек клапана е свършила и тече от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #6 Отговорено 6 Септември, 2013 Ами гарнитурата на капака на клапаните е нова и съм почти сигурен,че не е от нея понеже след измиването точно с меглио няма омаслено над главата, а само на долу от нея. При оглед след измиването като я покарах малко и я спрях ми се спори, че точно от гартинурата бълбукаше леко масалце. За сега нямам проблеми с мотора и за това не бързам със смяна на гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #7 Отговорено 6 Септември, 2013 Колега, бих ти препоръчал оригинална гарнитура - и без това разликата в цените е малка, ако се закупи чрез общите поръчки от USA. Но преди всичко, моя съвет е първо да изчистиш добре събралото се масло, като за целта махнеш делкото и почистиш добре кухината под него. Обикновено там остава неизчистено масло и при работа на двигателя, от високата температура омаслява отново скоростната кутия и цилиндровия блок около изпускателния колектор. Както казаха колегите по-горните мнения - погледни и състоянието на гарнитурата на капака на главата и на в-тек клапана. Всичко това, за да не се окаже в последствие, че не е нямало смисъл да се сваля главата. И още нещо - прегрявал ли си двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове