Jump to content
Crazy job

Гарнитура на цилиндрова глава- каква

Recommended Posts

Здравейте. Проблема е следния:протича ми масло от двигателя(точно м/у блока и главата под делкото и малко зад исп. колектор) и вече си мисля, че е от гарнитурата на главата.Понеже всичко беше доста омазнено като скоростна кутия и т.н си помислихме да не е от семеринга на кол. вал и след като сменяхме съединител сменихме и него, но след като отново измих двигателя с обезмаслител и покарах малко отново всичко е в масло и вече се виждаше от къде е и май ще се сменя карнитурата.Та ще помоля знаещите и патилите да ми препоръчат каква гарнитура да си взема, като вид(метална, клингеритова), марка, от къде?Двигателя ми е D16Y8.И след като ще свалям глава си мисля и за шлайф да се сгъсти малко и тук питането ми е колко?Предварително благодаря на всички помогнали ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз малко мога да те посъветвам, но все пак ще си кажа мнението. При мен проблема е горе долу същия и ако не си сигурен дали е гарнитурата на главата пробвай първо с о-пръстена на делкото. За гарнитура за главата съм чел тук из форума и аз също се ориентирам към марката elring. За шлайфането вече и аз я обмислям идеята, но за това колко трябва да каже по-запознат колега. Дано съм бил полезан. Успех.Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, както каза BIG_AIF, смени първо "О"-пръстена на делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм да напища, че и О пръстена е сменен понеже това ми беше първото съмнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не се е скъсал пак често се случва! Ще ти дам съвет, вземи едно меглйо измии хубаво омазаното с масло място около главата и кутията и виж от каде се стича, може да е от капак на клапаните, може да е от делкото, огледай хубаво от каде ще започне да тече често подлива от някаде!Реално там кадето е омаслено е ниско налягане на маслото от там се оттича от главата дори и да тече от там не те съветвам да разглабяш главата ако няма проблем с мотора.Много колеги са сваляли примерно Б16-кова глава за ревизия и като сглобят пак тече оказва се че гарнитурата на втек клапана е свършила и тече от там:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гарнитурата на капака на клапаните е нова и съм почти сигурен,че не е от нея понеже след измиването точно с меглио няма омаслено над главата, а само на долу от нея. При оглед след измиването като я покарах малко и я спрях ми се спори, че точно от гартинурата бълбукаше леко масалце. За сега нямам проблеми с мотора и за това не бързам със смяна на гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бих ти препоръчал оригинална гарнитура - и без това разликата в цените е малка, ако се закупи чрез общите поръчки от USA. Но преди всичко, моя съвет е първо да изчистиш добре събралото се масло, като за целта махнеш делкото и почистиш добре кухината под него. Обикновено там остава неизчистено масло и при работа на двигателя, от високата температура омаслява отново скоростната кутия и цилиндровия блок около изпускателния колектор. Както казаха колегите по-горните мнения - погледни и състоянието на гарнитурата на капака на главата и на в-тек клапана. Всичко това, за да не се окаже в последствие, че не е нямало смисъл да се сваля главата. И още нещо - прегрявал ли си двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...