bogomil18 1 #1 Публикувано 4 Септември, 2013 Колеги имам проблем...Значи когато запаля колата оборитите започват да ми играят доста и около 15 минути не спират,започва да ми свети лампата на таблото(чека) и като изгася колата и запала всичко е наред...Аз си мисля , че проблема може да е от ламбда сондата , но не съм сигурен..Ако е от нея си намерих една (нова) само , че кабела е доста къс , дали трябва да се превръзва или да си търся друга , ако е от нея разбира се ...?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 4 Септември, 2013 Ами най-лесно е да прочетеш каква грешка ти дава компютъра,а не да сменяш напосоки.Как става това има описано ,потърси с търсачката.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomil18 1 #3 Отговорено 7 Септември, 2013 Колата за 1 месец беше на 4 диагностики и на нито една не показа каквито и да е било грешки колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 456 #4 Отговорено 7 Септември, 2013 (Редактирано) Моята само сутрин, го прави този проблем и като затопли спира. Това стана след като смених всмукателя от д15б7 на д16з6. Може би смучи от някъде въздух. Опитай да си натегнеш гайките на всмукателя (за захват към блока който са) но на добре загрят двигател. Редактирано 7 Септември, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #5 Отговорено 7 Септември, 2013 Моята само сутрин, го прави този проблем и като затопли спира. Това стана след като смених всмукателя от д15б7 на д16з6. Може би смучи от някъде въздух. Опитай да си натегнеш гайките на всмукателя (за захват към блока който са) но на добре загрят двигател. [/quot Колега, мисля, че е по-добре да се ползва динамометриче ключ и да се затягат гайките до предписания въртящ момент. По отношение на проблема на автора на тази тема - прилича на проблем с ламбда сондата, защото единствено при този вид проблем е в сила правилото "2 trip detection", т.е ако след второто завъртане на ключа не се появи проблема, грешка не се записва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomil18 1 #6 Отговорено 8 Септември, 2013 И аз така мисля , че е от тая ламбда сонда..обаче това с превръзването нещо не ми се струва както трябва....Попринцип с толкова къс кабел ли се продават или просто аз не съм на правилното място ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 10 Септември, 2013 По принцип зависи от марката като цяло връзката там става не чрез запояване,а тип кербоване то обикновенно в комплектите си има и нужния крепежен елемент.Препоръчвам ти NTK да търсиш като марка или оригинална разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 10 Септември, 2013 ... Препоръчвам ти NTK да търсиш като марка или оригинална разбира се.Ако не се бъркам, оригиналната ламбда сонда е марка NTK /поне при моя Сивик/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #9 Отговорено 12 Септември, 2013 Ламбда сонда не би трябвало да се проявява на студен двигател.До колкото знам,на сондата и е необходима да достигне работна температура от около 400 градуса и след това започва да обменя информация с компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #10 Отговорено 13 Септември, 2013 Към колегата longfinmako - дали има ламбда сонда, която заработва/загрява след 15 минути работа на двигателя ?!?Към автора на темата - какво показаха "живите" данни при работа на двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове