Jump to content
bogomil18

Проблем с оборотите

Recommended Posts

Колеги имам проблем...Значи когато запаля колата оборитите започват да ми играят доста и около 15 минути не спират,започва да ми свети лампата на таблото(чека) и като изгася колата и запала всичко е наред...Аз си мисля , че проблема може да е от ламбда сондата , но не съм сигурен..Ако е от нея си намерих една (нова) само , че кабела е доста къс , дали трябва да се превръзва или да си търся друга , ако е от нея разбира се ...?? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-лесно е да прочетеш каква грешка ти дава компютъра,а не да сменяш напосоки.Как става това има описано ,потърси с търсачката.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата за 1 месец беше на 4 диагностики и на нито една не показа каквито и да е било грешки колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята само сутрин, го прави този проблем и като затопли спира. Това стана след като смених всмукателя от д15б7 на д16з6. Може би смучи от някъде въздух. Опитай да си натегнеш гайките на всмукателя (за захват към блока който са) но на добре загрят двигател.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята само сутрин, го прави този проблем и като затопли спира. Това стана след като смених всмукателя от д15б7 на д16з6. Може би смучи от някъде въздух. Опитай да си натегнеш гайките на всмукателя (за захват към блока който са) но на добре загрят двигател.

[/quot

Колега, мисля, че е по-добре да се ползва динамометриче

ключ и да се затягат гайките до предписания въртящ момент.

По отношение на проблема на автора на тази тема - прилича на проблем с ламбда сондата, защото единствено при този вид проблем е в сила правилото "2 trip detection", т.е ако след второто завъртане на ключа не се появи проблема, грешка не се записва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля , че е от тая ламбда сонда..обаче това с превръзването нещо не ми се струва както трябва....Попринцип с толкова къс кабел ли се продават или просто аз не съм на правилното място ? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип зависи от марката като цяло връзката там става не чрез запояване,а тип кербоване то обикновенно в комплектите си има и нужния крепежен елемент.Препоръчвам ти NTK да търсиш като марка или оригинална разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Препоръчвам ти NTK да търсиш като марка или оригинална разбира се.

Ако не се бъркам, оригиналната ламбда сонда е марка NTK /поне при моя Сивик/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда не би трябвало да се проявява на студен двигател.До колкото знам,на сондата и е необходима да достигне работна температура от около 400 градуса и след това започва да обменя информация с компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата longfinmako - дали има ламбда сонда, която заработва/загрява след 15 минути работа на двигателя ?!?Към автора на темата - какво показаха "живите" данни при работа на двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...