Dimitrov93 12 #1 Публикувано 23 Август, 2013 Здравейте,абе едно фенче от квартала тука кара същата хонда като моята 1.4is 90 коня. Сложил е един спортен филтър и това е няма друго, интересното е, че всеки път като се пуснем ме дърпа с по 1 кола. Каза ми, че е отишал в сервиз да му изчистят грешките от компютъра с някаква програмка и са му променили електрониката( не знам до колко е възможно на този компютър но..), , каза, че е махнал някаква евробукса(на дясната врата под колонката се намирала), махнал си е и прекъсвача и каза, че му вкарва горивото на повече атносфери(променили са му и сгъстяването на мотора).Възможно ли е това да стане или ми говори някакви врели некипели, нека някой по-компетентен или преминал през това да даде един съвет, да го направа и аз. Прекъсвача предполагам, че мога да го махна, карам с хубаво масло мотора няма как да го счупя, а и няма да карам постоянно в лютеницата ^^. Поздравиии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2982 #2 Отговорено 23 Август, 2013 някакви врели некипели и това само с програмката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #3 Отговорено 23 Август, 2013 (Редактирано) Да.. , смисъл изчистването на грешките става с тая програма да, а прекъсвача пак се махал от тая програма, а тази букса, която се махала трябвало да се купи друг кабел. Абе ще отида да питам се пак попът ми е за университета.. И още 1 въпрос да не отварям още 1 тема, значи на кн филтъра тръбата, която ми влиза в дроселовата клапа има един отвор, в който пъхам един датчик(не знам тоя датчик за какво е точно), но като и давам яко газ, на няколко пъти като отвора капака го намирам някъде паднал, много често го изплюва той е на няква щипка ама щипката е хлабава и го плюе, може ли да се обърка нещо, защото аз съм си карал бая време с изплют датчик. Ето колега виж на снимката- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=642145145809097&set=pcb.642145369142408&type=1&theater Преди 2 дни отворих капака и я снимах, и пак го беше изплюла.. Редактирано 23 Август, 2013 от Dimitrov93 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #4 Отговорено 23 Август, 2013 Да.. , смисъл изчистването на грешките става с тая програма да, а прекъсвача пак се махал от тая програма, а тази букса, която се махала трябвало да се купи друг кабел. Абе ще отида да питам се пак попът ми е за университета.. И още 1 въпрос да не отварям още 1 тема, значи на кн филтъра тръбата, която ми влиза в дроселовата клапа има един отвор, в който пъхам един датчик(не знам тоя датчик за какво е точно), но като и давам яко газ, на няколко пъти като отвора капака го намирам някъде паднал, много често го изплюва той е на няква щипка ама щипката е хлабава и го плюе, може ли да се обърка нещо, защото аз съм си карал бая време с изплют датчик. Ето колега виж на снимката- https://www.facebook...&type=1 Преди 2 дни отворих капака и я снимах, и пак го беше изплюла.. http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1377254938x.jpg ето там влиза датчика .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #5 Отговорено 23 Август, 2013 Твоя приятел много се "ебава" с тебе . Аз съм с D14A3 75hp + смяната на гарнитурата на дросела и да ти кажа върви си колата доста. Но с тая програма, която ти е казал няма как. За да докараш повече коне на тоя двигател ще ти трябват доста парички, а не просто чрез някаква програма. За да "развъдиш" още няколко коня ще ти трябва да смениш всмукателния колектор с такъв от D16Z6, да смениш изпускателната система от-до със спортна, интейк + спортен филтър. И това общо взето за което знам. А за датчика вземи си от оригиналната кутия на филтъра гумичката ( тази в която ти е влизал датчика) и я сложи на тоя интейк. Аз си правех домашно произведен интейк и направих дупка и вкарах тази гумичка, и датчика няма мърдане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #6 Отговорено 23 Август, 2013 изобщо не съм знаел, че има гумичка ... ще я потърся, дано я намера мерси ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #7 Отговорено 23 Август, 2013 Аз съм си със стоковата генерация тя е фи 45 мисля.., ако зема http://shopix.bg/Sporten-izpuskatelen-kolektor-za-Honda-Civic-88-01 този колектор от 88- до 2001 пише, че става за всички сивици, трябва ли да смена генерацията или мога да замена моя стоков колектор с този ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #8 Отговорено 23 Август, 2013 (Редактирано) По-голям ефект ще има ако я смениш с по-голяма, смисъл нещо от Ф50 нагоре. Да махнеш катализатора и да оставиш едно резонаторно (а може би две) гърне и накрая едно спортно, но за предпочитане е да е с тапа, защото на дълъг път ще ти се надува главата. Това е мое мнение, по-компетентните могат да ти кажат как ще е най-добре . Редактирано 23 Август, 2013 от βείεβ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #9 Отговорено 23 Август, 2013 Катализатора съм го махнал преди 3-4 месеца, значи ако правилно съм разбрал мога да си взема този колектор или подобен и да ми се монтира, без да си сменям генерацията ? Демек може и на моята стоковата фи 45 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dark_ 62 #10 Отговорено 23 Август, 2013 Най-голям ефект ще постигнеш като си смениш и генерацията Извън темата да те попитам там в края на филтъра (точно под него) имаш ли изрязана дупка за въздух? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #11 Отговорено 23 Август, 2013 не нямам.. тея дни ще хода да ми направат една кутия да го изолирам от топлия въздух, а за дупка не знам .. !А иначе пак не си отговарям на въпроса , значи разбрах, че по-голям ефект ще има ако сложа този колектор и смена генерацията на фи 55 примерно, а възможно ли е технически да си се монтира на стоковата генерация този колектор :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #12 Отговорено 23 Август, 2013 Технически няма невъзможни неща ... Проблема обикновенно се нарича рентабилност или заслужава ли си парите интервенцията . В сила са двете основни правила - " Кеф цена няма ! " и " За толкова пари какво мога да получа и колко още ми трябват за да вляза във филма най-перфектната...". Важно е и съотношението лев/конска сила , за което има доста инфо във форума . Изпускателната система може да даде до 5-7% повече мощност / въртящ момент в определен диапазон обороти / или евентуално да влоши характеристиката на двигателя , като е комплексно мероприятие с всмукателната система . Има програмки по хидродинамика за флуиди ... Традиционно по български е по-изгодно да се смени двигателя с друг от Д или Б серията , да се сложи турбина , ..... тоест да започне филма . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове