Jump to content
Dimitrov93

Сивик 1.4is

Recommended Posts

Здравейте,абе едно фенче от квартала тука кара същата хонда като моята 1.4is 90 коня. Сложил е един спортен филтър и това е няма друго, интересното е, че всеки път като се пуснем ме дърпа с по 1 кола. Каза ми, че е отишал в сервиз да му изчистят грешките от компютъра с някаква програмка и са му променили електрониката( не знам до колко е възможно на този компютър но..), , каза, че е махнал някаква евробукса(на дясната врата под колонката се намирала), махнал си е и прекъсвача и каза, че му вкарва горивото на повече атносфери(променили са му и сгъстяването на мотора).Възможно ли е това да стане или ми говори някакви врели некипели, нека някой по-компетентен или преминал през това да даде един съвет, да го направа и аз. :) Прекъсвача предполагам, че мога да го махна, карам с хубаво масло мотора няма как да го счупя, а и няма да карам постоянно в лютеницата ^^. Поздравиии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви врели некипели :(и това само с програмката :lol: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. Публикувано изображение, смисъл изчистването на грешките става с тая програма да, а прекъсвача пак се махал от тая програма, а тази букса, която се махала трябвало да се купи друг кабел. Абе ще отида да питам се пак попът ми е за университета.. Публикувано изображение

 

И още 1 въпрос да не отварям още 1 тема, значи на кн филтъра тръбата, която ми влиза в дроселовата клапа има един отвор, в който пъхам един датчик(не знам тоя датчик за какво е точно), но като и давам яко газ, на няколко пъти като отвора капака го намирам някъде паднал, много често го изплюва той е на няква щипка ама щипката е хлабава и го плюе, може ли да се обърка нещо, защото аз съм си карал бая време с изплют датчик. Ето колега виж на снимката- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=642145145809097&set=pcb.642145369142408&type=1&theater Преди 2 дни отворих капака и я снимах, и пак го беше изплюла..

Редактирано от Dimitrov93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. Публикувано изображение, смисъл изчистването на грешките става с тая програма да, а прекъсвача пак се махал от тая програма, а тази букса, която се махала трябвало да се купи друг кабел. Абе ще отида да питам се пак попът ми е за университета.. Публикувано изображение

 

И още 1 въпрос да не отварям още 1 тема, значи на кн филтъра тръбата, която ми влиза в дроселовата клапа има един отвор, в който пъхам един датчик(не знам тоя датчик за какво е точно), но като и давам яко газ, на няколко пъти като отвора капака го намирам някъде паднал, много често го изплюва той е на няква щипка ама щипката е хлабава и го плюе, може ли да се обърка нещо, защото аз съм си карал бая време с изплют датчик. Ето колега виж на снимката- https://www.facebook...&type=1 Преди 2 дни отворих капака и я снимах, и пак го беше изплюла..

 

http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1377254938x.jpg ето там влиза датчика ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя приятел много се "ебава" с тебе Публикувано изображение .

Аз съм с D14A3 75hp + смяната на гарнитурата на дросела и да ти кажа върви си колата доста.

Но с тая програма, която ти е казал няма как. За да докараш повече коне на тоя двигател ще ти трябват доста парички, а не просто чрез някаква програма. За да "развъдиш" още няколко коня ще ти трябва да смениш всмукателния колектор с такъв от D16Z6, да смениш изпускателната система от-до със спортна, интейк + спортен филтър. И това общо взето за което знам.

 

 

А за датчика вземи си от оригиналната кутия на филтъра гумичката ( тази в която ти е влизал датчика) и я сложи на тоя интейк. Аз си правех домашно произведен интейк и направих дупка и вкарах тази гумичка, и датчика няма мърдане.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не съм знаел, че има гумичка ... :D ще я потърся, дано я намера мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си със стоковата генерация тя е фи 45 мисля.., ако зема http://shopix.bg/Sporten-izpuskatelen-kolektor-za-Honda-Civic-88-01 този колектор от 88- до 2001 пише, че става за всички сивици, трябва ли да смена генерацията или мога да замена моя стоков колектор с този ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голям ефект ще има ако я смениш с по-голяма, смисъл нещо от Ф50 нагоре. Да махнеш катализатора и да оставиш едно резонаторно (а може би две) гърне и накрая едно спортно, но за предпочитане е да е с тапа, защото на дълъг път ще ти се надува главата.

 

Това е мое мнение, по-компетентните могат да ти кажат как ще е най-добре .Публикувано изображение

Редактирано от βείεβ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора съм го махнал преди 3-4 месеца, значи ако правилно съм разбрал мога да си взема този колектор или подобен и да ми се монтира, без да си сменям генерацията ? Демек може и на моята стоковата фи 45 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-голям ефект ще постигнеш като си смениш и генерацията Публикувано изображение Извън темата да те попитам там в края на филтъра (точно под него) имаш ли изрязана дупка за въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не нямам.. тея дни ще хода да ми направат една кутия да го изолирам от топлия въздух, а за дупка не знам .. !А иначе пак не си отговарям на въпроса :D, значи разбрах, че по-голям ефект ще има ако сложа този колектор и смена генерацията на фи 55 примерно, а възможно ли е технически да си се монтира на стоковата генерация този колектор :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технически няма невъзможни неща ... Проблема обикновенно се нарича рентабилност или заслужава ли си парите интервенцията . В сила са двете основни правила - " Кеф цена няма ! " и " За толкова пари какво мога да получа и колко още ми трябват за да вляза във филма най-перфектната...". Важно е и съотношението лев/конска сила , за което има доста инфо във форума .

Изпускателната система може да даде до 5-7% повече мощност / въртящ момент в определен диапазон обороти / или евентуално да влоши характеристиката на двигателя , като е комплексно мероприятие с всмукателната система . Има програмки по хидродинамика за флуиди ...

Традиционно по български е по-изгодно да се смени двигателя с друг от Д или Б серията , да се сложи турбина , ..... тоест да започне филма .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...