Jump to content
Камбуров

турбо проект

Recommended Posts

Здравейте колеги смятам да турбинирам и моята хонда всеки който е правил такова нещо и има желание може да ми помогне със сайтове от къде мога да пазарувам.Кой марки са качественикак да укрепя блока който с каквото може да помогне да пише

Редактирано от Камбуров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Full RaceTurbonetics,Holset,Garrett...Tial,TCID injectorsAEM Ems,HondataOmni,Hondata,GM -MapGolden Eagle,DartonExedy,Spec,Competition ClutchesВсе хубави марки от Американски дилъри

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятам блока да е д15 с витекова глава какво ще кажете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента като гледам никой нищо не може да каже. Не е ясно какъв ще е точно блока на "д15" (блокове най-различни B2/B7/Z1/Z3/Z6/), не е уточнено с какви бутала ще е окомплектован блока, каква ще е "витековата глава" (има няколко вида отливки с всяка се получава различна степен на сгъстяване), колко ще е сгъстен или разреден двигателя в събрано състояние. Има ли цел за някакви коне, какъв е бюджета, къде как ще се кара колата, за какво ще се използва. Лично аз мисля че ако на тези въпроси имаше отговор щяха да се включат по-активно колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока ще е от д15б2,с ковани биели и бутала,главата все още не зная каква да е,ще се мерят горивните камери и ще се реши.Първоначално си мисля да е към 200 230 коня после ако стигна 300+ ще много добре.Бюджета за сега е неограничен склонен съм да дам 4000 лв.Колата ще е евридейка и ако мине 300+ може да се ходи и по драговете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои неща, за които да помислиш:- ARP болтове за глава- Съединител

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще гледам всичко да е както трябва,сега още се занимавам по малко с ходовата част.Работите ще стават бавно,кажете коя витекова глава ще е най-подходяща за да почвам да я търся и да се подготвя самата глава шлайфове портвания клапани пружини вал,и какви инжектори да търся

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За над 300 коня няма да е лошо да се помисли за полуоските, качественото укрепване на ризите, скоростната кутия може да се обади по някое време, проблеми със сцеплението, спирачки... За глава най-добрият избор е от D16Z6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на това д15б2 има ли ковани биели ???За нисък и среден надув можеш да минеш и само с блок гард /до 1.6 бара/ Ако имаш шпилки можеш да караш и с оригинална гарнитура за модела/метална не знам как е на д15,затова пояснявам метална/ Добре е наистина да се реши въпроса с турбото от какви рпм до какви искаш да въртиш,защото в противен случай можеш да избереш грешно турбо или да тапи или да те лагва.За електрониката можеш да си караш и с ОЕМ п28 например.Относно инжекторите 510сс са ти напълно достатъчни,верно ако караш на 200 230 можеш да минеш и 380/440сс ,но ако сложиш по големите ще караш хем на малко оне хем когато решиш ще имаш и запас за големи коне :)Относно съединител едно АЦТ те оправя добре има доста модели и са на добри цени,но задължително трябва да бъде в комплект с претискател или по високо ниво или мин същото като съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Бюджета за сега е неограничен склонен съм да дам 4000 лв." - Защо тогава ще правиш д15б2? При днешните цени на цели д16** двигатели се обезсмисля цялото упражнение с витековата глава. Моят съвет е, вземи си цяла д16-ка, смени и бутала/биели, ARP-та и газ. Започни да смяташ колко пари ще ти излезне ако останеш на д15 блок и заслужава ли си? Да не говорим, че суапове б18ц4 се намират за 1600-1900лв... Сега знам, че колегите ще ме нападнат "оооооо всеки ходи на Б-серия блаблаблабла", моят аргумент е: цената на кованите бутала и биели за Д и Б серия са еднакви.Поздрави и успех с проекта. Дано не остане само чешане на езици във форума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

решил съм да правя д15-та не питайте защо нямам някаква умисъл просто така ми хрумна на 100% ще има проект.Ама няма да е за 1 месец за сега се занимавам с окачването и другия месец почвам със спирачките преминаване от зад на дискове и така.Ще има и снимки обещавам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз малко по горе питах питам и сега ,има ли ковани биели за д15 ?Ако няма ,което е много вероятно ,какво правим с проекта ?

Редактирано от Lenovo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че слагат б20 биели в д16ки би трябвало и за д15 ката да има някаква алтернатива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе те че ги слагат слагат ги ,ама как ги слагат и колко ще е здраво с тези втулки които набиват.............аз лично турбо кола с налягане над бар нямам доверие с такива набити втулки :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм проверявал дали има бутала с биели за д15 ако няма минавам на друг блок за който има,поне на работа има някой друг интересен блок и ще го взема евтино,работя в авто морга :P/>.Предполагам че ще има бутала с биели щом предлагат турбо кит за д15 би трябвало да има,днес като се прибера от работа почвам да се ровя.Колеги на драго сърце ще се радвам ако пуснете и някой друг сайт където да се поровя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко буталата ги има те са еднакви всичките,проблема идва от към биели .Относно сайтовете колегата ти е дал имената на по добрите фирми просто влизаш в нета и ги търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво пък им е на втулките на б20 биелите :) ? Ще вземат да избягат ли :D Мисля че има иигъли за д15,като цяло и б20-ките ще станат стига да си намериш ниски бутала...По добре един блок от д16 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20-ковите биели няма да станат на 15-ка, освен на японския D15B, който е много рядък.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно и тук както при всяка сложна ситуация има решение а то е афтърмаркет биели който струват 280 долара и ги дават до 600 коня. Понеже и аз съм малко по тоя път съм проучил нещата добре само да вметна че стоковите биели на д15 са 134 мм а тези са 134.05 мм малко по дълги са от което степенте се покачва но с подходящи бутала ще се компенсира това. Ако икаш мога да ти дам линк за биелите

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се мъчех да измеря задни главини с дисковете и апаратите от сивик 98 комби дали ще станат за моята 5-хеч ама не можах да измеря като хората някой ако знае дали ще станат може да каже и понеделник да ги отнасям ако стават,защото в момента не ми се разбутва моята кола.че ми трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20-ковите биели няма да станат на 15-ка, освен на японския D15B, който е много рядък.

колега как да разбера дали моята е японския D15B

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз ще ти кажа ,не е :) Ти сам си писъл че караш д15б2 а и другия е 130 коня 1,5 втек и е много много рядък/ и е пълна инжекция :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започва търсенето на глава д16з6.Утре ще има питане за едни номера на компютри,разбрах че ми трябва п28 или п30,а тия които гледам пише,че са от 1.6 витек ама на тях не пише п28 или п30 за тях утре.:angry:/> с тия сайтове не мога много да се справя,така че не се притеснявайте пускайте сайтове за биели и бутала,а колеги някой ако има части които могат да ми влязат в употреба да казва:rolleyes:/>.Без кулер и тръбите имам ги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:unsure:/> Здравейте колеги има 2 компютъра за хонда обаче не зная за кой мотор са някой ако може да ми каже ще съм много благодарен.Единия е P1H,а другия P2Y.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от горе споменатите компютри ще ми върши ли работа да зная

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P1h може да се накара да рабти катo P28 , съответно имаш своето ЕЦУ вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се Модераторите да не се разсърдят ... Произволно избрана тема от раздела http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87828&pid=1057361461&st=0entry1057361461 ! Не познавам момчето , но като гледам продава точно това , което търсиш! Дерзай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От серията GT15 има 3 вида ... за коя точно говорим ? Ако става въпрос за голямото GT15 то е за около 200коня и все пак е малка...Предполагам че ще става въпрос за малките турбини от тази серия,за това че отговора е НЕ :)/>

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси се глава д16з6 оборудвана с всмукател може без инжектори с инсталацията от компа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...