Jump to content
fisherman

твърди маркучи на охладителната система

Recommended Posts

Днес като си човарках по двигателя на колата ми с двигател д14а4 при работещ мотор пипнах маркуча който влиза в радиатора и ми се стори че е малко твардичак,но не беше чак толкова да не потават прастите ми.Погледнах нивото на охладителната течност при загрят двигател беще точно на макс а при изстинал падна надолу.Не се губи от течността изобщо.Проверих му компресията всичко 6.Антифриза си е чист,без мириз на бензин или масло.нито пак следи от масло.Колата си работи перфектно.Капачката е на 1.1 бара и поради това си мисля,че в системата е нормално да има малко налягане.Някой колега с изправен двигател ако може да провери как е на неговия двигател и пише в темата ще сам му благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при повишаване на температурата се разширява течноста,което неизбежно води до втвърдяване на маркучите по охладителната система.Като налягането от 1.1 или 1.0 бара(или на колкото е изчислена да работи всяка с-ма) не позволява на течността да завири на 100 гардуса и спомага топлообмена.Няма от какво да се притесняваш от това което описваш.;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гаранция някой ще си сили че има проблем с гарнитурата на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,точно така мисля и аз.Капчката освобождава на 1.1 бара и това налягане надува маркучите до някаква степен,но сас стискане с рака не мога да разбера колко бара е налягането в тях,но си правя сравнение с гумите на колата които са напомпени на 2.2 бара.Чудя се дали капачката може да е повредена но да не блокира напално а да отваря на по високо налягане,защото тя работи както писах горе беше изкарала течност в разширителния сад и после като изстина си я прибра обратно.Да добавя,че преди да пипна маркуча и да открия това колата работеше на място около два часа,сменях и палец,ламбда сонда,нови свещи и сложих,центровка на запалването и правих.Гася паля,но като и правех центровката доста работи без да го спирам,вентилатора си отваряше на определени интервали.Аз ще проверя капачката на колко отваря но ми трябва такав накрайник,да сваля капачката и да я надуя с ваздух да видим на колко ще отвори.Или пак някой колега от Стара Загора сас Сивик д14а4 или от друг сивик която капачка ще пасне да пробваме на моята кола да видим дали че е сащото.Гледам из Стара загора има доста Хонделки,някой колега ако има желание да ми помогне да ми драсне едно лично,между другото аз уча в Стара Загора <автомобилен техник> в БГЦПО Балгаро Германски центар за професионално обучение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега докато я прави беше ли на слънце. За теb питам не колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука работата малко ми прилича на Здрава кола, болен собственик! :D Дано не съм обидил колегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Frend Карай си колата и не се притеснявай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...