hondacivic_plovdiv 0 #1 Публикувано 4 Август, 2013 (Редактирано) Здравейте,колеги,наскоро закупих едни лети джанти CMS за моята Хонда(карал съм я с оригиналните железни джанти 4 год.,воланът да тресе не съм го виждал никога).Оказаха се от Рено,както и да е,намерих втулки и я заведох при гумаджия,балансира ги и т.н.Вчера я пуснах на дълъг път и при скорост 110-120-130 воланът тресе(не зверски,но си тресе),при 140 тресенето почва да спада,изчетох доста новини как това тресене оказва много негативно влияние върху колата,та въпросът ми е следния,да пробвам ли да разменя гумите(задни с предни) или направо да ги махам тези джанти.Приемам всякакви идеи,защото в момента съм в задънена улица.Благодаря Ви! Редактирано 4 Август, 2013 от hondacivic_plovdiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #2 Отговорено 4 Август, 2013 Пробвай! Варианти: 1. Некачествено балансирани гуми/джанти. 2. Неправилен монтаж, въпреки втулките. 3. От рено CD не ти трябва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #3 Отговорено 6 Август, 2013 Пробвай с размяна на предни със задни. При мен имаше същия проблем, само че при мен тресенето прогресивно растеше с увеличаване на скоростта.След размяна на предните със задните, проблем засега няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #4 Отговорено 6 Август, 2013 Щом преди го е нямало това тресене, 100% проблемът се крие в криви, или неправилно балансирани джанти.Пробвай да размениш задни с предни. Ако тресенето продължава, просто си намери читав гумаджия с хубава машина - да ти ги оправи.Не ги продавай, а просто ги балансирай. ;)Btw може и гумите да са проблемни. Каква марка и коя година на производство са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondacivic_plovdiv 0 #5 Отговорено 7 Август, 2013 Благодаря на отзовалите се,ходих при 2 гумаджии и ми казаха че джантите са прави,гумите не са криви,марка Клебер са.Накрая ми казаха,че било от джантите,защото били турски и били боклуци,не можело да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #6 Отговорено 10 Август, 2013 не знам но във Варна на 2 места ми направиха различен баланс на предните гуми ... като след 1 вия мислех че предницата ще се разглоби всеки момент ... и като отидох в втория вече голям сервиз хората се хванаха за главата .. и казаха че баланса няма нищо общо с реалноста .. и го направиха на ново ... и всичко заспа .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #7 Отговорено 10 Август, 2013 Ако всичко останало е ОК,залагам на вътрешно каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondacivic_plovdiv 0 #8 Отговорено 10 Август, 2013 (Редактирано) Ако всичко останало е ОК,залагам на вътрешно каре.По принцип дясното каре ми тропа и то при пълен оборот наляво на волана,но дали е външно или вътрешно не мога да кажа,но с железни джанти не ми тресе волана,а с лети ми тресе,да не излиза,че летите джанти са по-чувствителни откъм вибрации? Редактирано 10 Август, 2013 от hondacivic_plovdiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 10 Август, 2013 3. От рено CD не ти трябва! Не ти е от вътрешно каре проблема. Всъщност отчасти сам си си локализирал нещата, особено с последното инфо. Тоест и от външното, което е добре да си смениш явно не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #10 Отговорено 14 Август, 2013 Същия проблем след "изправяне на джанта" в един уж голям сервиз... И като свалих "изправената и балансирана" джанта и сложих обикновена железарка и изчезна проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondacivic_plovdiv 0 #11 Отговорено 18 Август, 2013 Здравейте,колеги.Септември месец ще я карам за смяна на масло и филтри,тогава ще сменя и карето.Засега ще я карам така,под 120 км/ч.Дано да е от карето,че иначе съм дал пари на вятъра за джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове