Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,колеги,наскоро закупих едни лети джанти CMS за моята Хонда(карал съм я с оригиналните железни джанти 4 год.,воланът да тресе не съм го виждал никога).Оказаха се от Рено,както и да е,намерих втулки и я заведох при гумаджия,балансира ги и т.н.Вчера я пуснах на дълъг път и при скорост 110-120-130 воланът тресе(не зверски,но си тресе),при 140 тресенето почва да спада,изчетох доста новини как това тресене оказва много негативно влияние върху колата,та въпросът ми е следния,да пробвам ли да разменя гумите(задни с предни) или направо да ги махам тези джанти.Приемам всякакви идеи,защото в момента съм в задънена улица.Благодаря Ви!

Редактирано от hondacivic_plovdiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай!

Варианти:

1. Некачествено балансирани гуми/джанти.

2. Неправилен монтаж, въпреки втулките.

3. От рено CD не ти трябва! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с размяна на предни със задни. При мен имаше същия проблем, само че при мен тресенето прогресивно растеше с увеличаване на скоростта.След размяна на предните със задните, проблем засега няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом преди го е нямало това тресене, 100% проблемът се крие в криви, или неправилно балансирани джанти.Пробвай да размениш задни с предни. Ако тресенето продължава, просто си намери читав гумаджия с хубава машина - да ти ги оправи.Не ги продавай, а просто ги балансирай. ;)Btw може и гумите да са проблемни. Каква марка и коя година на производство са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се,ходих при 2 гумаджии и ми казаха че джантите са прави,гумите не са криви,марка Клебер са.Накрая ми казаха,че било от джантите,защото били турски и били боклуци,не можело да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам но във Варна на 2 места ми направиха различен баланс на предните гуми ... като след 1 вия мислех че предницата ще се разглоби всеки момент ... и като отидох в втория вече голям сервиз хората се хванаха за главата .. и казаха че баланса няма нищо общо с реалноста .. и го направиха на ново ... и всичко заспа ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко останало е ОК,залагам на вътрешно каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко останало е ОК,залагам на вътрешно каре.

По принцип дясното каре ми тропа и то при пълен оборот наляво на волана,но дали е външно или вътрешно не мога да кажа,но с железни джанти не ми тресе волана,а с лети ми тресе,да не излиза,че летите джанти са по-чувствителни откъм вибрации? Редактирано от hondacivic_plovdiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. От рено CD не ти трябва! Публикувано изображение

 

:D

 

Не ти е от вътрешно каре проблема. Всъщност отчасти сам си си локализирал нещата, особено с последното инфо. Тоест и от външното, което е добре да си смениш явно не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем след "изправяне на джанта" в един уж голям сервиз... И като свалих "изправената и балансирана" джанта и сложих обикновена железарка и изчезна проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Септември месец ще я карам за смяна на масло и филтри,тогава ще сменя и карето.Засега ще я карам така,под 120 км/ч.Дано да е от карето,че иначе съм дал пари на вятъра за джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...